Mitä suurta muotivillitystä olet aikoinasi kokeillut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Tietääkö kukaan merkkiä woolfan vai onko se vaan ollu kuopiolaisten muotivillitys? Sellaset hupparit joissa luki isolla edessä woolfan ja väreinä oli turkoosi ym... niin ja sit raita kuosit. Ja noi hupparit kävi niiiiin hyvin hiihtareitten kanssa :LOL:
Ja joo on tullu koettu kaksraita verkkarit ja nappi verkkarit, mulla oli vielä niin ihanat adidaksen nappi verkkarit, tumman siniset jossa sivuilla kirkkaan oranssit raidat :D
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
maiharit ja mielellään sellaiset aidot joissa oli kovikekärki. minulla oli tuo kukkamekko ja maiharit :headwall: :headwall: :x :x :x :x
ai sullakin :whistle: Mulla n eoli maalattu vielä hopeisella spreylla :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muistelee:
Alkuperäinen kirjoittaja heko:
trumpettihousut!
Samoin, siis hyi helekutti :LOL:
sama täällä :D
heei trumpparit on ihanat! :kieh:

armeija tyyliin ihastuin espanjassa ja olin hetken ihan uniikki ainaki omassa kylässäni housuineni, toppaineni ja maihain nousu kenkineni.
ja sitten se muoti tuli suomeen ja kaikilla oli samat ja sit mä lopetin.

mä en osaa kulkee lökäpöksyissä kaupungilla. ruottalaiset laittaa lökärin kenkien sisään ja näyttää tosi hienolta oikeesti. sit kun mä yritän niin näyttää ja tuntuu tyhmältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
maiharit ja mielellään sellaiset aidot joissa oli kovikekärki. minulla oli tuo kukkamekko ja maiharit :headwall: :headwall: :x :x :x :x
ai sullakin :whistle: Mulla n eoli maalattu vielä hopeisella spreylla :xmas:
ääk! kukkamekko ja maiharit on tosi cool vielä nykyään!
tosi nikita :D
 
Hiihtarit oli kun olin ala-asteella, samoin farkkulappuhaalarit (luokkakuvassa 6:lla tytöllä semmoset, hupaisa näky!), purkkarit, pikkureppu, Rockserin collegehousut (tämä on ehkä paikallinen villitys kun se tehdas on täällä?), ja ribbipaita+liivi täälläkin! =)
 
Niin ja sittenhän oli niitä kun normi pipossa oli jonkin eläimen häntä tupsuna :(
Ja sitte oli näät NHL pipot eli siis ilmeisestikkin nuat jonkun mainitsemat kortsupipot :D
Ja meillä ainakin farkkuihin saatiin lisää pituutta ompelemalla polvien kohdille eriväriset farkkusuirot.
 

Yhteistyössä