Mitä suurta muotivillitystä olet aikoinasi kokeillut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ööö... Hiihtarit, ribbipoolo ja siihen joku hemmetin liivi, pilottitakki, kansitakki, farkut mallia ylhäältä pussit ja alhaalta pillit, otsatukkapermis, kokopään permis, käyräsarvinen fillari, body, varvassukat, kortsupipo, farkkuminari, kiiltonahkakengät, isotupsupipo, kaulahuivipipo, vyölaukku, kaulaan laitettava kolikkoputkilo, pelipaita.....lista on loputon :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Siis oikeesti eikö kukaan muu ole ollu Arja Koriseva huumassa?!? Olenko mä ainut?!? :LOL:
Mä olisin kanssa halunnut pillerihatun, mutta en muista miksi en saanut. Eikö sitten sopivaa löytynyt?

Mulla oli tiukka permanentti ja etutöyhtö kuten kaikilla muillakin meidän luokan tytöillä. Toinen mikä on jäänyt mieleen on pyöräilyhousut jonkun jakkutyylisen takin kanssa ja sellaisessa lähdettiin joukolla limudiskoon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
ööö... Hiihtarit, ribbipoolo ja siihen joku hemmetin liivi, pilottitakki, kansitakki, farkut mallia ylhäältä pussit ja alhaalta pillit, otsatukkapermis, kokopään permis, käyräsarvinen fillari, body, varvassukat, kortsupipo, farkkuminari, kiiltonahkakengät, isotupsupipo, kaulahuivipipo, vyölaukku, kaulaan laitettava kolikkoputkilo, pelipaita.....lista on loputon :LOL: :LOL: :LOL:
joo ribbipoolo ja liivi siinä päällä
mulla oli paksupohjaiset kengät ja fifty one verkkarit, vetskari takaa auki, YÖK! :$
 
Tähän pakko kommentoida että, Täällä pohjoisen perällä missä on paljon noita ah, niin rakkaita naapurimaan asukkaita, niin arvatkaas mitkä on noin yleisesti ottaen nuorten tyttöjen lemppari housut....

No ne suatanan adidaksen-verkkarit :D
 
Turkilmas
Voi voi, niitä kaikkia varmaan =) . Yhdessä vaiheessa piti sukat olla housunlahkeiden päällä. Sitten tuli kivipestyt farkut, neonvärit, hiukset piti olla pannalla takana ja yksi tupsu otsalla. Ja se permanentti...lakerikengät, ruusukuvioinen paitapusero joka oli takaa pidempi kuin edestä. Niin ja purjehduskengät, trikoiset trumpettihousut, leveälahkeiset farkut, aerobic-sukat, valkoinen kauluspaita ja siihen päälle musta liivi, bermudasortsit...

Ja tätä listaa vois vaan jatkaa ja jatkaa :D
 
Turkilmas
Tuli vielä mieleen vähän: Kengännauhoina piti olla satiininauhat ja iso rusetti, värilliset housut (mulla oli viininpunaiset levikset joista olin NIIN ylpeä), takki jossa luki hirmuisen suurella Levis. Niin ja vihreä tai punainen kansitakki. Niin ja valtavan kokoiset neulepaidat kukkakuvioilla, valkoiset farkut ja sellaiset isosolkiset kengät.
 
Noista kukkakuvioista tuli mieleen, että meidän koulussa ainakin oli villitys leventää vanhat farkut ulkosaumasta pituussuuntaisella kukkakuviokaistaleella! Olipa jollain siinä mikkihiirikangastakin! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
ööö... Hiihtarit, ribbipoolo ja siihen joku hemmetin liivi, pilottitakki, kansitakki, farkut mallia ylhäältä pussit ja alhaalta pillit, otsatukkapermis, kokopään permis, käyräsarvinen fillari, body, varvassukat, kortsupipo, farkkuminari, kiiltonahkakengät, isotupsupipo, kaulahuivipipo, vyölaukku, kaulaan laitettava kolikkoputkilo, pelipaita.....lista on loputon :LOL: :LOL: :LOL:
Ja näihin lisäks vielä se Arja Koriseva -pilleri
trumpettihousut ja röyhelöpaita
läskipohjakengät
purkkarit
kokofarkkuasu
pikkureppu :eek:
ribbipoolo ja flanelliruutupaita
etuhiuksissa "tötsä" tai "seinä"
isot, eriväriset hiusdonitsit :eek:

Ja jotkuthan käyttää näitä edelleen... :
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Noista kukkakuvioista tuli mieleen, että meidän koulussa ainakin oli villitys leventää vanhat farkut ulkosaumasta pituussuuntaisella kukkakuviokaistaleella! Olipa jollain siinä mikkihiirikangastakin! :D
Jeps, tätä tehtiin meilläkin... Ja merkeistä pop oli tietty Addu ja Levi`s. Yhtä ei oo vissiin vielä mainittu: bandanahuivi kaulassa tai hiuspantana. :eek:
 
Mä en ole koskaan seurannut muotia vaan kulkenut omia teitäni. Tosin VÄKISINKIN sitä on joutunut käyttämään myös niitä vaatteita mitä kaupasta on kullakin vuosikymmenellä saanut. Joten eiköhän jokainen meistä ole JOUTUNUT laittamaan päällensä jotain järkkyä :D Ellei sitten ole kulkenut AINOASTAAN kirpparikuteissa tai ommellut kaiken kalsareista ja rintsikoista lähtien ;)
 

Yhteistyössä