Mitä suurta muotivillitystä olet aikoinasi kokeillut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
En lukenut kaikkee mutt muistaako kukaan sellasta, kun oli kauheen bronx piirrellä tennareiden kärkeen tussilla ja mustekynällä nimmareita, rauhanmerkkejä ja muuta sälää??

Mä en omistanut yksiäkään puhdaskärkisiä, aina valkoset sutattunua mustalla tussilla ja kuulakärkikynällä. :xmas:

Samoin penaali. :D
 
Noista nappiverkkareista tuli mieleen, että sain ensimmäisen ampiaisenpistoni 14 veenä, kun amppari lensi niitten nappiverkkaireiden väleistä sissään. Liihotteli siellä ja kun en ollut huomannut sitä niin raavin vaan jalkaa että mikä siellä kutittaa ja sitten tuikkas piikkinsä mun reiteen... :whistle:
 
No entäs hip hop aika ysärin alussa. Korvan yläpuolelta piti hiukset ajella kaljuks, ylisuuret samettihousut, joku karsee papan fliiskauluspaita ja peace-merkkisiä älyisoja koruja kaulassa. Tähän kuulu tietty ne maiharit (just getta gripit, joihin säästettiin vuosi), reppu roikku jossai perseen alapuolella mahdollisimman löysällä, ja siitä roikku miljoona rimpsuu ja rampsuu.
No, olipahan junnuna kroppa peitettynä, toisin kun nykyään, pikkupaidat, jenkkakahvat, ja ylikireet housut. Arvatkaas hävettääkö tän päivän junnuja niiden muoti joskus vuonna 2020?????
 
DINGOHUIVI kaikissa mahdollisissa neonväreissä jotka solmittiin ranteisiin+hirveesti kiliseviä metallikilluttimia ranteissa ja korvissa.
Ja tajuttoman isot muoviset korvarenkaat mielellään nekin jotain neonväriä, blondattu permanentti , tupeerattu etutötsä....jotain Madonna tyyliä yritettiin kopioida... voi yökötys! :whistle:
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Nää on niin "ihania"! :D
Tuli vielä lisäksi mieleen kiinantossut ja varrelliset tarralenkkarit.
Ei ne tarralenkkarit mitään, mutta minullapa oli ns. lapsena diskolenkkarit eli niissä oli kiilakorko lenkkarin alla. Tosi hienot.

Ja tukkamalli oli sellainen, että oli päältä siili ja muualta pitkä. Tosi hieno ; )
 
Make69
Löytisköhän keneltäkääne vielä niitä diskolenkkareita? Ne oli todella hienot ja erikoiset. Olen 20 vuoden ajan etsinyt sellaisia ja yhdet olen UFFissä joskus kauan sitten löytänyt.
 
Olen tehnyt farkuista erittäin rikotut ja paikatut, paljon villimmän näköiset kuin missään kaupassa on myynnissä. Niiden kanssa pidin neonväristä collegea. Ei kaduta eikä naurata.

Olin lukiossa luokkani villeimmän näköisesti pukeutunut, pieni maalaiskoulu!
 
sandoval harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
En lukenut kaikkee mutt muistaako kukaan sellasta, kun oli kauheen bronx piirrellä tennareiden kärkeen tussilla ja mustekynällä nimmareita, rauhanmerkkejä ja muuta sälää??

Mä en omistanut yksiäkään puhdaskärkisiä, aina valkoset sutattunua mustalla tussilla ja kuulakärkikynällä. :xmas:

Samoin penaali. :D
He-hei, täällä lajitoveri!!!! Itseasiassa olen säilyttänyt yhdet tennarini, joista löytyy yhä silloisen poikaystäväni nimikirjaimet ja muuta kivaa...

 
Hih.
Alkuperäinen kirjoittaja Hiiviö:
Nappiverkkarit :ashamed: :D Ai joo ja ne paksupohjaiset kengät... mulla oli kerran sellaiset vaaleensiniset, mokkaiset ja valkoinen varmaan 15sentin pohja :D :x Ja nämä kaksi vielä yhdessä....

KYLLÄ HÄVETTÄÄ!
Ei saakeli!!!
 

Yhteistyössä