Mitä suurta muotivillitystä olet aikoinasi kokeillut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Nappiverkkarit :ashamed: :D Ai joo ja ne paksupohjaiset kengät... mulla oli kerran sellaiset vaaleensiniset, mokkaiset ja valkoinen varmaan 15sentin pohja :D :x Ja nämä kaksi vielä yhdessä....

KYLLÄ HÄVETTÄÄ!
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Paksupohjaiset kengät. :x
Ne on kyllä ihan kaameita, ne oikeet läskipohja-korkkarit! :LOL: Valitettavan usein niitä näkee baarielämässä vieläkin...mauttomuuden huippu!

Ja entäs kun ne yhdistää niihin trumpettihousuihin? :LOL:

Tästä tuli mieleen, et kuka hemmetti niitä äitiysvaatteita suunnittelee?! Ainakin Iisalmen liikkeissä mammahousut on järestään aina pillilahkeilla! Siis aivan karmeaa, ihan kuin vielä korostamaan tätä vartalon epäsuhdannetta.... :headwall:
 

Mulle ostettiin muistaakseni viidennen luokan joulujuhlaan semmoiset kullanhohtoiset hiihtarit vuosi oli 1991. Mä tykkäsin niistä ihan hirveästi ja käytin niitä sitten ihan tavallisina koulupäivinäkin joulun jälkeen.

Lisäksi tietty neon moniväreissä takki ja housut, moonbootsit ja semmoinen pipo missä oli aivan tajuttoman kokoinen "tupsu" päällä ja neon väreissä tietty sekin.

Toki käytössä on olleet myös trumpettihousut ja nimenomaan semmoiset uikkaritrikoosta tehdyt!! :whistle:
 

Yhteistyössä