Mitä sinulle sanoo ikä 40v?

  • Viestiketjun aloittaja kysytääs
  • Ensimmäinen viesti
Tellu
Se meni pari vuotta sitten. Olo sama kuin 20v sitten. Ei ryppyjä, muutama harmaa jouhi peittyy värillä. Olen ikoinen, onnelliseksi ei kai voi sinkku yh:ta kutsua, mutta en tiedä tahdonkokaan ketään sotkemaan ja taas määräilemään mun elämään.
Tiedän paljon enemmän kuin nuorena ja osaan vaatia.
Seksi on parasta, jos kumppani ei tyydytä ei tarvii tulla toista kertaa kahville ;) On lupa olla oma itsensä.
Ikä on vain numeroita, ikä on juuri sitä mitä tunnet olevasi, ole oma itsesi-siitä se lähtee.
Älä murehdi huomista, elä ensin tämä päivä!
Tervetuloa sisaret tänne "kammo"ikään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Se meni pari vuotta sitten. Olo sama kuin 20v sitten. Ei ryppyjä, muutama harmaa jouhi peittyy värillä. Olen ikoinen, onnelliseksi ei kai voi sinkku yh:ta kutsua, mutta en tiedä tahdonkokaan ketään sotkemaan ja taas määräilemään mun elämään.
Tiedän paljon enemmän kuin nuorena ja osaan vaatia.
Seksi on parasta, jos kumppani ei tyydytä ei tarvii tulla toista kertaa kahville ;) On lupa olla oma itsensä.
Ikä on vain numeroita, ikä on juuri sitä mitä tunnet olevasi, ole oma itsesi-siitä se lähtee.
Älä murehdi huomista, elä ensin tämä päivä!
Tervetuloa sisaret tänne "kammo"ikään ;)
Ootkohan se Tellu joksi sinua luulen..? Eli ihan tästä läheltä... :whistle:
 
LepikonHeta
Lapset jo täysi-ikäisyyden kynnyksellä, toivottavasti valmistunut/jatko-opiskelija, vakituinen työ ja ennen kaikkea, saisin aamuisin lukea lehden ja syödä aamupalan ja lapset itsenäisesti omat aamumenonsa huolehtisivat.

Saisi tulla töistä vaikka kaupan kautta, ei kiirehtiä hoitoon/harrastuksiin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja elma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Minulla velkaa 75 000e, lapset 9 ja 4, elämästä nautitaan, mutta aika harvoin lomaillaan, harmaita hiuksia ei ole yhtäkään, ryppyjä en löytänyt lainkaan!

Kohta tulee 40v täyteen ja olo on ihan sama kuin 20v, kokemusta vaan on tullut paljon lisää. Ja muutama kilo. Elämä on parasta mahsollista jA OIKEIN ONNELLISTA!
Mulla lapset sitten 40 vuotiaana 17, 11 ja 9v.... Ja oletan, että esim. omille asioille tai lenkille lähtö on helpompaa sitten, kuin mitä se nyt on... Velka tod. näk. saadaan maksettua siihen mennessä pois = rahaa jää enemmän lomailuun/kynnys matalammalla pitää vaikka ylimääräistäkin lomaa...Harmaita hiuksia löytyy jo nyt, samoin alkavat juonteet silmien ympärillä...Vai naurutypytkö ne on...
Kiloja ei toivottavasti tule lisää, vaan päinvastoin... Ja uskon, että en tunne itseäni vanhaksi 40 vuotiaana, vaan oletan, että 50v. alkaa olla jo vähän vanha... ;) :D

*pyrsk* siis naururypyt... :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Noinko äkkiä sinuun iski dementia? :eek:

Kyllä mä muistan hyvin kuinka vaihdoin vaippoja kuopukselle ja juoksin vikkelän , pahuuksia tekevän lapsen perässä. Onneksi tuo on jo koulussa.
Johan tuosta tulee 7 vuotta, kun täytin 40 :D Ja mulla ei ollut vaippaikäsiä enää silloin, kuopuskin oli jo 10 v.

 
kolmen äiti
Hui....en viitsi ajatella tuollaisia lukuja ;=) Täytän seuraavaksi 33v ja kriisiä pukkaa....heh.Todennäköisesti silloin on jo ihan kivasti omaa aikaa kun lapset ovat 16v,15 ja 10v...voidaan miehen kanssa harrastaa ja matkustaa ;=)
 
Hmm...tuleva vauva silloin neljän vanha, vanhimmainen 20v, asuntolaina hyvässä mallissa, auto jo maksettu, ikää vähän enemmän (henkinen ikä kai aina se 25 :) ) ukkokin ehkä jo aikuistunu, heh hee...

Ei sitä ikää kammoksu, joskus kakskymppisenä tuntu, et kaikki 35 vuotiaat on ihan mummoja jo, mut nyt ei tunnu siltä tippaakaan. Vauvelia masussa kasvatan ja kuudetta kaikkiaan tähän perheeseen. Elämä on parhaimmillaan missä iässä tahansa, kunhan elää vain sillä mielellä, että on hyvä olla. Suunnittelen vielä opintoja, joten olisinkohan koulunpenkillä silloin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja elma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Minulla velkaa 75 000e, lapset 9 ja 4, elämästä nautitaan, mutta aika harvoin lomaillaan, harmaita hiuksia ei ole yhtäkään, ryppyjä en löytänyt lainkaan!

Kohta tulee 40v täyteen ja olo on ihan sama kuin 20v, kokemusta vaan on tullut paljon lisää. Ja muutama kilo. Elämä on parasta mahsollista jA OIKEIN ONNELLISTA!
Mulla lapset sitten 40 vuotiaana 17, 11 ja 9v.... Ja oletan, että esim. omille asioille tai lenkille lähtö on helpompaa sitten, kuin mitä se nyt on... Velka tod. näk. saadaan maksettua siihen mennessä pois = rahaa jää enemmän lomailuun/kynnys matalammalla pitää vaikka ylimääräistäkin lomaa...Harmaita hiuksia löytyy jo nyt, samoin alkavat juonteet silmien ympärillä...Vai naurutypytkö ne on...
Kiloja ei toivottavasti tule lisää, vaan päinvastoin... Ja uskon, että en tunne itseäni vanhaksi 40 vuotiaana, vaan oletan, että 50v. alkaa olla jo vähän vanha... ;) :D

*pyrsk* siis naururypyt... :D
äh.. äitini täyttää tänä vuonna 52v ja on kyllä musta vielä nuori.. ei ainkaaan yhtään vanha.. kai se on mitä haluaa olla. on sinkku ja painelee milloin haluaa.

itsellä 40v lapset 22v ja 19v. eli uskon että sitten on aikaa itselleen jos ei putkauta iltatähtiä..mutta en usko.
 
Viv
Mulle se on vielä sellainen pelottava VANHUUTTA lähenevä ikä.. mutta pahempi on kyllä 30...hoh hoh... en silleen ole ajatellut..mutta toivoisin, että olis oma koti, suht velaton sellainen...vakkari duuni, lapset saatettu koulutielle (pitäs vissiin alkaan lykkii niitäkin sit pian..)..matkustelua..kaikinpuolinen tyytyväisyys elämään.. ei liian vanha vielä, ei enää nuori misuli.. paljon nähty ja koettu, mut silti viel uusia asioita eessä... emt..kohan jopisen... :/
 

Yhteistyössä