Mitä sinulle sanoo ikä 40v?

  • Viestiketjun aloittaja kysytääs
  • Ensimmäinen viesti
Kohta 38...
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Ei herranen aika, kenellä nelikymppisellä on harmaita hiuksia:D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 38...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Ei herranen aika, kenellä nelikymppisellä on harmaita hiuksia:D.
Ai kenellä? Voi kuule- voin valaista sinua, että jopa 25-vuotiaalla voi olla harmaita hiuksia. Nimimerkillä kokemusta on!
Harmaat hiukset eivät ole iästä kiinni!

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 38...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Ei herranen aika, kenellä nelikymppisellä on harmaita hiuksia:D.
Juu, muakin alko naurattaa.. :D
Ja toi "aikaa enemmän itselle" jne.. ihan ku olis jo eläkeläinen. :LOL:
 
Kohta 38...
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma75:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 38...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Ei herranen aika, kenellä nelikymppisellä on harmaita hiuksia:D.
Ai kenellä? Voi kuule- voin valaista sinua, että jopa 25-vuotiaalla voi olla harmaita hiuksia. Nimimerkillä kokemusta on!
Harmaat hiukset eivät ole iästä kiinni!
No joo, kyllähän mä tiedän että aikaisinkin harmaantuvia on, mutta kuulosti että tuo on se stereotypia, minusta tuo harmaantuminen tulee kuvaan noin yleisesti paljon myöhemmin, lähestyttäessä 70 rajapyykkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 38...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Ei herranen aika, kenellä nelikymppisellä on harmaita hiuksia:D.
Minulla oli jo kolmekymppisenä harmaita raitoja tummissa hiuksissa, nykyään kun 50 vuotispäivä on lähempänä kuin 40, niin mulla on tummia raitoja harmaissa hiuksissa....



 
Kohta 38...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 38...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Ei herranen aika, kenellä nelikymppisellä on harmaita hiuksia:D.
Juu, muakin alko naurattaa.. :D
Ja toi "aikaa enemmän itselle" jne.. ihan ku olis jo eläkeläinen. :LOL:
Liekö sitten meillä ikäkriisiä, kun tuo alkaa olla tuttavapiirissä joko jo ylitetty tai kohta edessä, mutta en oikein noista kuvauksista tunnista ystäväpiirimme perheitä/henkilöitä oikeastaan miltään osin. Elämä lähinnä kaikista hektisimmillään - lapset sen verran isompia, että voi panostaa uraan... Ja niin, eikä todellaankaan pidä itseään vanhana, kymmenen vuotta sitten tuntui enemmän siltä, vielä enemmän kakskytvuotta sitten...
 
täti
Ikäni tänä vuonna. Puolet elämästä toivottavasti vielä edessä ja tukkakin vielä takana, nutturalla ;).
Joo, Aikuisen Naisen ikä, hyvässä ja pahassa. Se, mitä 25-vuotiaana elämältä toivoi, aikalailla reilassa. Lapset koululaisia ja työt jyrää putkessa eteenpäin. Parisuhde turvallinen ja vakaa. Osaa jo olla itselleen armollinen. Ukolla tukassa ensimmäiset harmaat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meimi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Lainat lähes maksettu, lapset isoja, elämästä nautitaan lomaillen useammin, aikaa enemmän itselle...Harmaita hiuksia, naururyppyjä silmien ympärillä...
Tänä vuonna 40 täynnä ja lähestulkoon tuota tämä on. Onneksi kampaaja osaa peittää harmaat, onneksi on olemassa silmänympärysvoide jolla voi "pehmentää" naururyppyjä.
Elämä tuntuu hyvältä, kaikin puolin helpommalta kuin 3-kymppisenäkin. Seksikin on paljon loistavampaa vaikka kumppanikin on pysynyt samana...

miksi peittää harmaita? siinähän saa raitoja ihan ilmaiseksi.
Ja rypyt kuuluu elämään, enemmän minä kauhistelen niitä kenen naama on kurottu kohotuksin kestoirvistykseen
 
FiiNes
Mie täytin viimeksi 40... Ihan totta, pakko on sanoa, koskaan ei mulla oo ollut niin hyvä olla kuin nyt. Vaihdoin ammattia, teen työtä mistä pidän, lapsi tarvitsee mua vielä paljon (9), mutta kuitenkin on jo "hieman omillaankin". Ei ole enää tarvetta miellyttää muita niin paljon kuin nuorempana. Olo on varmempi ja tasapainoisempi.

Miinusta: fyysiset krempat välillä, selkä reistaa enemmän kuin nuorena, mutta sen kestää:)
 

Yhteistyössä