Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mie
Mies rakensi kellari baarin. (sis.Tiski, oikea baaripesuallas tiskeille, soittopelit, airhockey pöytä, diskopallo ja baaripöytä=) ). Sit projektori+heijastin kangas (ei tarvii mennä elokuviin)..
 
vieras
Meilläpä sitä löytyy niin harvinaista tavaraa ettei varmaan keneltäkään Suomen maasta:

-Mariskooleja
-Kivi-tuikkuja
-Tupperwaren kippoja
-Oiva Toikan lasilintu
-Ikean huonekaluja + tavaroita
-Henkkamaukan vaatteita

ja muutakin TOSI erikoista... :) Pikkasen meillä on uniikki kämppä!
 
Ylivieskan kaupungin muotoinen puinen seinäkello, tosin se Ylivieska on vaan peilikuvana siinä :D Minä itte tehny 7-luokalla enkä yhtään ajatellu miten päin se tuli. :D Mut hyvinhän tuo kellon virkaa toimittaa..

Ite suunniteltu ja rakennettu talo, tosin ei vielä valmis. Kellään ei ole samanlaista. ;)

Elämänkatsomus ;)

Miehen lapsuudesta hauen hampaat :x

Marmorikaulin. Tosin en tiedä kuin monella on, mutta en ainakaan ole törmänny ku yhteen ihmiseen jolla semmonen on ja sekin oli talouskoulun opettaja...
 
Mami
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisu:
No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
Samasta syystä mun nimeni on täysin uniikki :D Tosin käytän siitä vain sitä ensimmäistä puolikasta.
Niinkuin jo aiemmin sanoin että mullakin nimi jota vain kolme.. :whistle:
Mutta en silti usko että meillä kenelläkään on sama nimi.. :LOL:
Mulla hyvin pitkälle samantyylinen nimi ku sulla. Toisinpäin vaan ja sun toka nimi(mun eka)vähä lyhyempi:)

 

Yhteistyössä