Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Jollain oli pesukoneelle oma huone. Noh, meil on pöytäkone vaatehuoneessa. Se on meidän pieni toimisto, tosin on siel yks vaatekaappikin.

Hevosen längeistä tehty peili eteisessä. Peiliosa teetetty länkeihin sopivaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iv:
Yaiks, lieneekö ehkäisyväline ? Ei vais, mullakin on se ollut teinivuosina. Vieläpä seinän kokoinen Leningradista ihan isse hommattu. Dom Knigistä...
Se on kauniin ruskeasävyinen piirroskuva, kauniissa kehyksissä, Setä Lenin siitä katselee meitä pettävän hyväntahtoisesti :D Ostettu Muurmanskista 80-luvun alussa :D
 
aurinkoinen
jaa, meillä on... uniikki keittiönpöytä, mies itse tehny ja on tosi hieno!! ihan itse suunniteltu talo! kylläkin mittasuhteet laitettiin kohilleen talokaupassa... mutta kenelläkään ei oo tälläistä taloa! Vessan kalusteet, mies nekin tehny. Niin ja 23 vuotta vanha sohva joka ei suostu kuoleen eikä meneen edes vähänkään rikki!!!!! vaikka lapset saavat telmiä siinä miten vaan.=)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehen rakentama harrikka, ei taatusti tule samanlaista vastaan
noi luulee jokainen harrikan rakentelija!HUOM!luulee....
No mä en luule vaan tiedän, alusta alkaen jokainen osa itse ruuvattu ja maalaus sellainen että ei varmasti ole samanlaista tällä pallolla
 
mie
Mies, joka osaa oikeasti tehdä ihan mitä vain... Tekee remppaa kotiin ja autoihin ( myös kavereille ), tekee ruokaa, hoitaa lapsia, siivoaa, hemmottelee minua ja huolehtii minun jokapäiväisestä jaksamisestani, puhuu ja pussaa ja on minulle ERITTÄIN RAKAS!
 

Yhteistyössä