justina
Kuule Kyrsä, toi ei tod. ollu reilua. Luulin väläyttäneeni kaikkein uniikeimman jutun, niin sinä siellä samalla sekunnilla ajattelet samalla tavalla!
mitä harvinaista tossa on??Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Kannettava tietokone, jossa optinen hiiri.
Meillä myös enkelipoika :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
mullakin on, ilman palleja tosin. Mut sitten on myös saippua (sen muotoinen)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kyrvänmuotoinen kynttilä, palleineen :xmas:
täällä kanssaAlkuperäinen kirjoittaja meillä:Kannettava tietokone, jossa optinen hiiri.
Yaiks, lieneekö ehkäisyväline ? Ei vais, mullakin on se ollut teinivuosina. Vieläpä seinän kokoinen Leningradista ihan isse hommattu. Dom Knigistä...Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Leninin kuva makuuhuoneen seinällä
Se on kauniin ruskeasävyinen piirroskuva, kauniissa kehyksissä, Setä Lenin siitä katselee meitä pettävän hyväntahtoisesti Ostettu Muurmanskista 80-luvun alussaAlkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iv:Yaiks, lieneekö ehkäisyväline ? Ei vais, mullakin on se ollut teinivuosina. Vieläpä seinän kokoinen Leningradista ihan isse hommattu. Dom Knigistä...
Meidän suvussa on saksofonin keksijä B)Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Mulla on saksofoni B)
Meillä enkelipoika. Ei kyllä mikään harvinainen juttu!Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Meillä myös enkelipoika :'( :'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
No mä en luule vaan tiedän, alusta alkaen jokainen osa itse ruuvattu ja maalaus sellainen että ei varmasti ole samanlaista tällä pallollaAlkuperäinen kirjoittaja HD:noi luulee jokainen harrikan rakentelija!HUOM!luulee....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miehen rakentama harrikka, ei taatusti tule samanlaista vastaan
no meillao n parisuhde jossa tota samaa harrastetaan ton verran vuorokaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:parisuhde jossa kinastellaan/riidellään max 3-5 kertaa vuodessa.