Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Marmorikaulin. Tosin en tiedä kuin monella on, mutta en ainakaan ole törmänny ku yhteen ihmiseen jolla semmonen on ja sekin oli talouskoulun opettaja...
Mun äidillä on! :D Ja mummolla oli myös, taitaa olla nyt jollain tädillä. Eikä ole opettajia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Marmorikaulin. Tosin en tiedä kuin monella on, mutta en ainakaan ole törmänny ku yhteen ihmiseen jolla semmonen on ja sekin oli talouskoulun opettaja...
Mun äidillä on! :D Ja mummolla oli myös, taitaa olla nyt jollain tädillä. Eikä ole opettajia.
 
jep
Monta palapelistä tehtyä taulua, mm. Mona Lisa ja yks Monet. Suunnitelmissa on järjestää ison kirjahyllyn kirjat värien mukaan, siitä tulee siisti, eikä takuulla ole monella (paitsi jos nyt matkitte ;) ).
Vanhin poika 7 v joka hoitaa ja huolehtii sanomatta pikkusisaristaan.
 
jep
Mahtavia juttuja joillakin, pakko myöntää! Kolmet kaksoset on varmasti aika ainutlaatuista. Ja kristallikruunu vessassa, se pitää toteuttaa sit kun on oma talo ja tarpeeksi korkeutta vessassa! Meillä kohta myös yksi olohuoneen seinä tapetoituna New Workin skylinellä (eiks se 80-luku ole taas muotia ;) ? )
Sukunimiäkään ei ole kumpaakin kuin muutama sata Suomessa, ja koska minulla 2 harvinaista sukunimeä yhdessä, olen ainoa MAAILMASSA (olen täysin varma siitä).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Marmorikaulin. Tosin en tiedä kuin monella on, mutta en ainakaan ole törmänny ku yhteen ihmiseen jolla semmonen on ja sekin oli talouskoulun opettaja...
Mun äidillä on! :D Ja mummolla oli myös, taitaa olla nyt jollain tädillä. Eikä ole opettajia.
hei mullakin.just mietin yks päivä,et pitäis hävittää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mies joka pettää minua, tietää että tiedän, mutta yritän hyväksyä asian, jotta lapsilla on isäkin elämässään joka päivä.
:hug:
vaikea asia.Mutta mieti vääristyykö lasten käsitys parisuhteesta.
vaikka lapset eivät teidän tietämänne mukaan tiedä,he VOIVAT tietää,arvata.
Mun ystävä on ikuisesti isälleen katkera.Isä petti koko hänen lapsuutensa.

Eikö isä voisi olla lasten elämässä muuten.
Ja miten käy sinun omanarvontunteesi...
Olen vaan huolissani.

Exmieheni petti myös ja lähdin kolmen pienen lapsen kanssa.Nyt heillä ihana isäpuoli joka arvostaa parisuhdetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Marmorikaulin. Tosin en tiedä kuin monella on, mutta en ainakaan ole törmänny ku yhteen ihmiseen jolla semmonen on ja sekin oli talouskoulun opettaja...
Mun äidillä on! :D Ja mummolla oli myös, taitaa olla nyt jollain tädillä. Eikä ole opettajia.
hei mullakin.just mietin yks päivä,et pitäis hävittää!
mulla kans tuollanen...
 

Yhteistyössä