16 pv sitten
voi kun sulla niin nopeaan nuo "rakkaat" ja "helmet" vaihtuuAlkuperäinen kirjoittaja urpo68:mulla suunnaton aarre :heart:
voi kun sulla niin nopeaan nuo "rakkaat" ja "helmet" vaihtuuAlkuperäinen kirjoittaja urpo68:mulla suunnaton aarre :heart:
Urpolla on paskakärpänen, mutta sellainen taitaa olla aika monella muullakin palstalaisella.Alkuperäinen kirjoittaja 16 pv sitten :voi kun sulla niin nopeaan nuo "rakkaat" ja "helmet" vaihtuuAlkuperäinen kirjoittaja urpo68:mulla suunnaton aarre :heart:
Näin meilläkin,pölyä vaan kerää, mutta ah , ikinä en luopuis tästä.Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:Tarpeeksi, jopa liikaakin asuinneliöitä Koirallakin oma huone
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Uskoisin ettei kovin monelta palstalaiselta löydy viulua ja taitoa soittaa sitä.
Ja myöskään kovin monella pph:lla ei ole erillisä tiloja (käsittää 2h, wc, keittiö ) ja sisäänkäyntiä hoitolapsille, mutta meillä on.
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Uskoisin ettei kovin monelta palstalaiselta löydy viulua ja taitoa soittaa sitä.
Ja myöskään kovin monella pph:lla ei ole erillisä tiloja (käsittää 2h, wc, keittiö ) ja sisäänkäyntiä hoitolapsille, mutta meillä on.
Hei,löytyypä kuin löytyykin toinen viulunsoittotaitoinen! =)