Mitä "ryhmää" edustat, jotka helposti leimataan tietynlaisiksi?

"vieras"
Kohta kolmekymppinen biseksuaali, sinkku ylipainoinen ateisti vela humanisti, joka aloittaa jatko-opinnot ja jolla on kissa vuokratussa kerrostaloasunnossa.

Eli jumalaton lasten- ja uskovaistenvihaaja, jolla ei ole vieläkään kunnon ammattia ja joka ei myönnä haluavansa miehen ja lapsia (ja punaisen tuvan ja perunamaan) vaan korvaa kaipuun herkuilla ja lemmikillä. Voi olla joko salaisesti lesbo jota peittää ns. parroilla tai ei ole löytänyt oikeaa munaa karkottamaan kiinnostuksen naisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: SyysYö
palstan mukaan olen white trash-äiti : tatuointeja, lyhyt punainen tukka, kesällä narutopit päällä, , kihloissa ilman aikomusta mennä naimisiin, asuu vuokralla... kaiken huipuksi olen muodikkaasti tarkkaavaisuushäiriöinen bi-seksuaali, sekä ex-syömishäiriöinen ateisti.
niin ja vielä savolainen!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
- akaateemisesti koulutettu, työssään johtavassa asemassa oleva
- ylipainoinen
- naimisissa "muusikon" kanssa
- saanut ensimmäisen lapsensa lähes kolmekymppisenä
- ylipainoinen
- ateisti

Eli; rikas lihava jumalaton pakana akka, lukenut liian paljon, besserwisser, ei hajuakaan todellisesta työnteosta. Ukkonsa varmaan muusikkona pettää mennen tullen, kun on akka vielä niin lihavakin. Luonut uraa ennen perheen perustamista, vienyt varmaan lapsensa hoitoon jo suoraan synnytyssalilta. Ostaa lapsilleen kaiken mitä haluavat...
 
Viimeksi muokattu:
Raskaana:

Mielitekojen orja, syöppö jonka sairaslomalle jäämisen ajankohtaa saa vapaasti arvailla työpaikan kahvipöydässä. (Ei mielitekoja, ei ongelmia toistaiseksi raskaudessa, hyvässä kunnossa muutenkin eikä raskaus vielä edes juurikaan näy (rv20) ja ihan ä-loman alkuun ajattelin kevyttä toimistotyötäni tehdä.)
 
Mitä ryhmää edustan.. hmm... Aika montaakin :D Etenkin juuri niitä halveksuttuja ihmisryhmiä.

Jännää että silti mulla on yleisesti ottaen enemmän sellainen olo että musta pidetään kuin että joku halveksuisi :whistle: Ehkä se vaan on sitä kun uskaltaa olla paskakin ja luuserikin, mutta oma itsensä :saint:
 
[QUOTE="vieras";25968037]Voi olla joko salaisesti lesbo jota peittää ns. parroilla tai ei ole löytänyt oikeaa munaa karkottamaan kiinnostuksen naisiin.[/QUOTE]

Toiveeni on, että voisin joskus mennä ravintolassa sönköttämään lesbopariskunnalle: "Te leshpot ootte leshpoja vaan shiksh, et te ette oo vielä shaanu toshi ishoo aishaa... ja she shama pätee meihin heteromiehiinki."
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";25968027]Synnytyskone![/QUOTE]

Jeps. Tai uskonnollisista syistä lapsia hankkinut, koska kukaanhan ei niitä oikeasti kahta enempää tahdo? Lisäksi moni mieltää että suurperheelline = kotiäiti ja kysyy olenko missään välissä tehnyt muuta.

:D
 
"vieras"
[QUOTE="mursu";25968289]- opiskelija
- humanisti
- lesbo
- kasvissyöjä
- feministi
- kehitysvammainen

oon voittanut jossain lotossa[/QUOTE]

Jättipotti tulis jos olisit vielä mamu.
 

Yhteistyössä