Mitä "ryhmää" edustat, jotka helposti leimataan tietynlaisiksi?

Taiteilija = dokaa ja makaa sohvalla. ("Mitä sä sit niinku OIKEESTI teet?") Voi kysyä kahvipalkalla mihin tahansa kissanristiäisiin viihdyttämään, tai pyytää (mieluiten ylistävää) analyysiä minkä tahansa perähikiän omakotiyhdistyksen kesäteatteripläjäyksen suttuisesta videotallenteesta. Mutta ennen kahtatoista ei saa soittaa, kun nukkuu edellisen päivän krapulaa pois.
 
-
-Stadilainen (todellisuudesta vieraantunut, käytännön elämästä ja oikeista töistä mitään ymmärtämätön)
-Akateeminen (paskantärkeä pikkusielu)
-Taiteilija (haahuilija, aikaansaamaton)
-Buddhalainen (pakko olla jotenkin sekaisin)
-Kasvissyöjä (epäilyttävä hihhuli ja hippi)
-Hevosenomistaja (persaukinen kilipää)

No en mä sano että noi niin kauas osuisi todellisuudesta :D
 
"Eee"
Naisdiplomi-insinööri. Vähän väliä joku uus tuttavuus sanoo hämmästyneenä "et sää näytä siltä!" Ei meidän koulutuksessa annettu minkäänlaisia ohjeita ulkonäön suhteen, joten olen sitten laittanut itseäni ihan sen näköiseksi kuin itse haluan. :D
 
vaikkapa
pph = kun en muutakaan työtä saa = laiskan kotiäidin lisätyö = kouluttamaton
absolutisti = uskovainen
yrittäjän vaimo = hyvähän sen on harrastaa työntekoa, kun mies riistää ne rahat muilta
 
vaikkapa
pph = kun en muutakaan työtä saa = laiskan kotiäidin lisätyö = kouluttamaton
absolutisti = uskovainen
yrittäjän vaimo = hyvähän sen on harrastaa työntekoa, kun mies riistää ne rahat muilta
 
-nuori äiti; tässä ei mitään erikoista mielestäni.
-tatuoinneista ja siilistä tukasta; satavarmasti joku katutappelija/hippi/lesbo tai vähintään biseksuaali(viimeisintä en kiistä mutta naurattaa stereotypisointi)
ja mitähän viellä..
-espoolaisuudesta ei varmaan ikinä pääse eroon :LOL: eli tietty oon kasvanu vähintäänki kulta aterin sarja persiissä, saanut aina kaiken ja oon varmaanki myös piilo suomenruotsalainen.

enpä nyt keksi muuta, mutta eniten aina naurattaa toi espoolais juttu :D kun noi on viellä tosissaan sanottu !! siis tietty kaikki espoolaiset on suomenruotsalaisia ja tosi varakkaita. koko espoon aluehan on yhtä westendiä! eipä siinä, puhuisin mielelläni taidokkaammin ruotsin kieltä jos en vain olisi ollut koulussa niin tampio ja keskittynyt vain siihen englannin kielen opiskeluun.
 
"vieras"
Kohta kolmekymppinen biseksuaali, sinkku ylipainoinen ateisti vela humanisti, joka aloittaa jatko-opinnot ja jolla on kissa vuokratussa kerrostaloasunnossa.

Eli jumalaton lasten- ja uskovaistenvihaaja, jolla ei ole vieläkään kunnon ammattia ja joka ei myönnä haluavansa miehen ja lapsia (ja punaisen tuvan ja perunamaan) vaan korvaa kaipuun herkuilla ja lemmikillä. Voi olla joko salaisesti lesbo jota peittää ns. parroilla tai ei ole löytänyt oikeaa munaa karkottamaan kiinnostuksen naisiin.
 
"vieras"
Kohta kolmekymppinen biseksuaali, sinkku ylipainoinen ateisti vela humanisti, joka aloittaa jatko-opinnot ja jolla on kissa vuokratussa kerrostaloasunnossa.

Eli jumalaton lasten- ja uskovaistenvihaaja, jolla ei ole vieläkään kunnon ammattia ja joka ei myönnä haluavansa miehen ja lapsia (ja punaisen tuvan ja perunamaan) vaan korvaa kaipuun herkuilla ja lemmikillä. Voi olla joko salaisesti lesbo jota peittää ns. parroilla tai ei ole löytänyt oikeaa munaa karkottamaan kiinnostuksen naisiin.
 

Yhteistyössä