Mitä "ryhmää" edustat, jotka helposti leimataan tietynlaisiksi?

pistän paremmaks
Mielenterveysongelmainen. Sairastan paniikkihäiriötä ja olen taipuvainen masennukseen, eli siis laiska vätys jonka pitäsi ottaa itteään niskasta kiinni, sekä rentoutua ja olla välittämättä siitä mitä muut musta ajattelevat. (olisikin noin helppoa)
 
Opiskeleva yh-äiti
yh=eli antaa kaikille ja yrittää iskeä varatut miehet
ylipainoinen=mua pannaan vain paremman puutteessa ja säälistä
yli 30v. opiskelija=ikuinen opiskelija joka ei tule valmistumaan koskaan
asutaan kunnan vuokrakaksiossa=asutaan slummissa narkkarien ja juoppojen keskellä
asumme pienellä paikkakunnalla=olen wt-juntti ja rasisti joka ei suvaitse mitään omasta elämästään poikkeavaa
harrastan joskus yhden illan juttuja=huora joka ei voi koskaan saada parisuhdetta ja jos saa niin ei osaa olla uskollinen
seksikumppaneita ollut enemmän kuin yksi=lue edellinen kohta
olen pienituloinen=kuljemme rääsyissä, lapsella ei ole ruokaa, rahat menee tupakkaan ja kaljaan

Olikohan vielä jotakin. :D
 
"Vieras"
Kotiäiti (=miehen siivellä eläjä), suurperhe (=eihän kenelläkään voi olla lapsia yli kahta), uskovainen (=uskovaiset on ihan kummallisia hihhuleita)... Tässä ainakin muutama!
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja tämmöstä;25967490:
- 30-v. opiskelija (= ikuinen opiskelija joka ei halua kasvaa aikuiseksi)
- lapseton 30-v. kahden koiran omistaja (= paikkaan koirilla lapsettomuuttani = koirat on mulle lapsia)
- savolainen (asun länsirannikolla = "savolaiset on kieroja ja juntteja, noin mulle on sanottu päin naamaa täällä pariinkin otteeseen)
...+ tietenkin koska olen näin "vanha" ja lapseton, niin mulla on luonnollisesti jotain lapsia vastaan...
- oon laiha (=mulla on anoreksia tai vähintään oon joku pinnallinen typerys joka laskee kaloreita koko ajan/tuntee paremmuutta tukevampiin nähden)
- humanisti
- kasvissyöjä (= mun on poakko olla joku ylemmyyttä tunteva hihhuli, joka ylenkatsoo lihansyöjiä)
- biseksuaali (= oon oikeasti hetero, mutku tytöistä tykkääminen on nykyään niin trendikästä!)
 
uusavuton cityvihreä ...kö?
Kasvissyöjä.

Akateeminen.

Selvä homma, todellisuudesta vieraantunut kaupunkilainen muotivihreä, joka ei ymmärrä oikeista töistä tai oikeasta elämästä mitään.
 
"anskuli"
Uusperheellinen entinen yh äiti (= otti ton miehen että sai rahaa)
AMK opiskelija (= oisit kuule opiskellut ennenkö teit muksuja)
Nuori äiti (= toi ei tiedä mistään mitään)
 
"vieras"
ylipainoinen (=en jaksa tehdä muuta kuin syödä ja maata)
nuori äiti (=en osaa käyttää ehkäisyä)
ei ammattia (=sossun elätti)
maalla asuva (=haisen aina paskalta ja menen juhliinkin kumisaappaissa)
naimisissa (=elän mieheni rahoilla)
mielenterveysongelmainen (=vai muka masentunut, ota ittees niskasta kiinni ja ajattele kivoja asioita!)
maalaan tauluja (=wannabe-taiteilija, joka ei aio koskaan mennä töihin, varmaan myös taipuvainen juomaan...?)
 
"Mä"
Vanhoillislestadiolainen = nyrkin ja hellan välissä ( ja pakotettu seksiin silloin ja vain silloin, kun mies sattuu haluamaan ) lasten hyväksikäyttäjä tai vähintäänkin hyväksyn sen, mua ei haittaa pätkääkään vaikka joku lapsistani kuolisi, koska riittäähän noita, olen varma, että muut joutuu helvettiin ( mun tehtävähän se tuomitseminen on kerta )
 

Yhteistyössä