Mitä pelkäät, mitä ei oikeasti tarvii pelätä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Pelkään jotenkin alitajuntaisesti laivalla olessani, et tulee joku onnettomuus ja laiva kaatuu tms. Vaikka tiedän sen oikeasti olevan lähes mahdotonta. Mutta kuuntelen etenkin yöllä siellä tarkasti jokaisen kolahduksen.
Mulla on ihan sama, kamala se tunne. Mua ei ole kovin helposti saanut koskaan laivalle. Joskus nähnyt untakin, että laiva kaatuu ja herään just ennen törmäystä, aika hölmöä:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Pelkään jotenkin alitajuntaisesti laivalla olessani, et tulee joku onnettomuus ja laiva kaatuu tms. Vaikka tiedän sen oikeasti olevan lähes mahdotonta. Mutta kuuntelen etenkin yöllä siellä tarkasti jokaisen kolahduksen.
Mulla on ihan sama, kamala se tunne. Mua ei ole kovin helposti saanut koskaan laivalle. Joskus nähnyt untakin, että laiva kaatuu ja herään just ennen törmäystä, aika hölmöä:(
helppoa vielä.. mä en edes uskalla laivaan :(
 
.....
Pelkään ihan helvetisti siilejä. Inhottaa inhottaa niin paljon kun kesä tulee ja niitä on meidän pihassa aina. Ja vituttaa kun ihmiset nauraa tuolle pelolle.
Yksin kotona oloa pelkään ja tulipaloa. Ja samoin tuota hulluksi tulemista kun jotkut toisetkin mainitsi. Tämän takia en uskalla miettiä olemassaoloa kovinkaan paljoa, koska pelkään että sekoan ja jään jumiin siihen
 
-
Pelkään jäällä kävelemistä, en ikinä anna miehenikään viedä lapsia jäälle, vaikka jää olisi "vaikkamitenpaljon" paksua. Pelkään autolla matkustamista, varsinkin jos mennään moottoritielle ja vierellä ajaa rekka. Silloin mun pitää joskus sulkea silmäni, koska se on niin kammottavaa.
 
vieras
-Hissejä ja en mene vaikka maksettaisiin, tänään viimeksi rappusia pitkin 7 krs.
-Ukkosta
-Tulipaloa
-Ampiaisia aivan hulluna!
-Kerrostalon ylimmissä kerroksissa tulee ns. epämukava olo
-Hiiriä, rottia yms.
-Laivalla myös epävarma olo..koko aika pitää kuulostella kaikkia ääniä :D mutta tykkään silti käydä!
-Lentokoneeseen en myös menisi ikinä! ehkä joskus..

Onhan näitä.. :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja kauhea lapsuus:
Isääni, vaikka onkin lukkojen takana ja poissa elämästäni.
Minä myös. Olen nähnyt painajaisia siitä että se on oven takana tai pääsee jotenkin tänne asuntoon sisälle. :x
Ja herään hiestä märkänä kauhuissani.
Minun isäni ei valitettavasti ole lukkojen takana edes. :(
Eli olisi mahdollista että se joskus ilmestyy oven taakse. (ajatuksestakin tuli todella paha olo )
Ei se onneksi samassa kaupungissa asu, mutta muutama sata kilometriä ei ole ollenkaan tarpeeksi välimatkaa.

 
hei
Lentokoneen kyytiin menemistä ja laivassa olemista.
Siksipä en niihin menekään. Vaikka haluaisin.
Sitten pelkään kaikkien muiden ötököiden tappamista paitsi kärpästen ja itikoiden, nekin uskallan tappaa vain lätkällä.
Ja koiria pelkään myös.
 
Ilmapalloja minäkin, menen ihan hysteeriseksi jos joudun pitämään pallon narua kiinni, en saa henkeä ja meinaan pyörtyä. En myöskään tykkää ajatuksesta että se poksahtaisi.

Pelkään että lapseni hukkuvat :(
 
m
-Tulipaloja tai tarkemmin ottaen sitä että poissaollessani kotitalo on palanut. Aina kun tulen esim. viikonloppureissulta kotiin, pelottaa että onko talo palanut.
-Tummaa syvää vettä esim. järvessä.
-Korkealla olevia avoimia ikkunoita. Tuntuu että avoin ikkuna oikein vetää puoleensa ja siitä putoaa.
-Jos joku laittaa peiton tai tyynyn kasvojeni päälle esim. leikillään ja pitää vähänkään kiinni. Saan ihan hirveen kohtauksen.
 
Toisinaan pelkään, että joku tulee kotiini yöllä ja yrittää tehdä jotain pahaa mulle. Tällä pelolla on vähän totuuspohjaa, joten en varmaan koskaan pääse siitä.

Pelkään myös ampiaisia ja hammaslääkäriä sekä niitä samoja junanvaunujen liitosvälejä, kuin muutama muukin.
 

Yhteistyössä