Mitä pelkäät, mitä ei oikeasti tarvii pelätä?

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Pelkään edelleen junassa niitä vaunujen liitoskohtia. Se olisi suunnilleen mun pahin painajainen, että jäisin sinne väliin jumiin.
Kukaan ei ymmärrä tätä mun fobiaa. :D
Minäkin pelkään niitä :D :ashamed: vaikka viime reissullakin yritin urheasti selittää nelivuotiaalleni ettei niissä mitään pelättävää ole :snotty:. Ja samainen 4-vuotias pelkää laivan vessoja, sanoo aina että ei tykkää yhtään niistä äänivessoista ja menee kauas ennen kun saan vetää vessan.

Lisäksi pelkään hulluna hevosia :xmas:
 
Arew
Hämähäkkejä, luonnonvesissä uimista ( leväiset kivat, vesikasvit yms on inhottavia ! ) ja puhumista puhelimessa ihan vieraiden ihmisten kanssa ( onneksi nykyisin suurimman osan asioista voi hoitaa s-postitse... ) .
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mites:
joskus pelkään että saan jonkun mielisairauden, skitsofrenian tai vastaavan. Se on kauhea ajatus. Samantyyppisiä on ne ajatukset että näen maailman ihan toisin kun muut.
Minulla ei siis ole mitään mielenterveysongelmaa.
Niin sama "vika" mulla! Aivan kamalaa!!! Tosin mä kärsin lievästä paniikkihäiriöstä ja ahdistuksesta. Pelkään, et joku päivä pimahdan ja sekoan täysin. Aivan hulluja ajatuksia välillä. :(
 
Kaikkia pieniä ötököitä, tuholaisia, täitä ym. loisia. Myös hämähäkit ja sellaiset ovat inhottavia, mutta niitä kohtaan ei ole sellaista käsittämätöntä kauhua, kun noita pieniä vilistäjiä. Niissä on jotain niin ilkeää ja "pahaa".
 
vieras
Pelkään että jos lähden yöllä vaikka vessaan/juomaan vettä,joku nappaa mua sängyn alta kiinni jaloista kun lasken jalat lattiaan. Pelkään korkeiden kerrostalojen parvekkeita,pelottaa että tuulenpuuska heittää mut sieltä alas. Pelkään aukaista silmät pimeässä jos vaikka nään jotain ylimääräistä ja toisaalta pelkään pitää silmiä kiinni kun sit en näkis jos joku mörkö lähestyy :D
 

Yhteistyössä