Mitä pahaa on yhdenillan jutuissa? Mielipiteitä siis haen...

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olkoot muitten mielestä mitä tahtoo, mutta voin mennä sänkyyn yhden illan tuttavuuden kanssa jos siltä tuntuu. Vaikka eipä niitä ole tullut harrastettua niin paljoa kuin nuorempana eikä niitä silloinkaan mitenkään älyttömästi ollut.

Mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu jos kaksi vapaata ihmistä omasta tahdostaan harrastaa seksiä? Ei siinä kukaan mitään moraalisaarnoja ja kauhisteluja kaipaa, ei kiinnosta muitten mielipiteet. B)
Peesaan. Jos haluaa seksiä ja on sinkku ( molemmat ) niin tietty sitä voi harrastaa.. miksei vois.. ei se meinaa sitä et joka päivälle olis eri mies jos harrastaa yhden illan juttuja! En nää mitään pahaa siinä miksei sais harrastaa.
Antaa menna vaan jos haluaa ja tietty se nyt kannattaa pitää ehkäsystä ja suojaamisesta muutenkin huolta ;)

vieras edelleen
Mä luulen, että jos harrastaa paljon yhden illan juttuja, niin tavallaan se on aika "kuluttavaa" henkisesti. Itselläni oli näin, luulin pitäväni hauskaa mutta loppujen lopuksi pelkkä seksi ei enää tuntunut miltään. Tuli "likainen" olo ja aloin inhoamaan itseäni. Eli jos vielä vanhoilla päivillä (eli nyt kolmekybäsenä) olisin sinkku, niin tosiaan joku vakihoito vois olla parempi idea...jo tossa jo kirjoitinkin siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja eiii:
onneksi mietit!sitä just tarkotin, ettei vain hetken huumas tehä mitä sattuu. sehän on se pointti. vatsanpuruja tulee, tietäisitpä vain...
Mulle ei kyllä koskaan tullut vatsanpuruja :)
Mutta me ihmiset ollaan erilaisia näissä(kin) asioissa.
Mulle on pari kertaa tullut vatsanpuruja, mutta muut onkin sitten olleet.... :whistle: :p :saint: :D

harmaannuin
Jos on sinkkuna vuosikaudet, en näe syytä, miksi pitäisi elää täysin ilman seksiä. Eikä se, että jossain elämänvaiheessaan harrastaa yhdenillanjuttuja tarkoita, että koko loppuelämän olisi kevytkenkäinen ja sitoutumiseen kykenemätön. Päinvastoin melkein ainakin mun kohdalla. Onpa ainakin nähnyt ja kokenut kaikenlaista, ettei tarvitse miettiä, olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Musta ne ovat olleet oman seksuaalisuuden ja ajatusmaailman kannalta ihan rikastuttavia kokemuksia. Aina niissä on ollut jotain omanlaistaan ja seksihän on mukava ja hauska asia jos se tosiaan tapahtuu niin, että molemmat tietävät mistä on kyse eikä ole vääriä odotuksia.

Ne pystyvät myös tosi paljon moralisoimaan, keillä ei halut ole niin kovat. Mä tulisin sekopäiseksi, jos olisin vuosikausia ilman seksiä. Ja EI, se EI ole sama kun itse tyydyttää itsensä. Olisi tosi masentavaa tuhlata seksin kannalta tosi hyviä vuosia esim reilu parikymppisenä siihen, että odottaa vuosikaudet sitä oikeaa..

minnerva
Alkuperäinen kirjoittaja eiii:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Niissä ei ole mitään pahaa. Paitsi niiden mielestä, jotka eivät ole itse niitä koskaan harrastaneet :D

Ihmisiä on kahdenlaisia: toisille seksi kuuluu vain rakkauteen, toiset osaavat erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan.

Seksi on seksiä, rakastelu on lisäksi ihan jotain muuta.
mauste kuuluu ruokaan, toiset osaavat erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan. Sitäkö sanot? ruoka ilman mausteita on mautonta ja mausteet ilman ruokaa ei täytä eikä saa sinua kylläiseksi. Päinvastoin saat siitä vatsanpuruja. Mieti!
Jos tietäisit yhtään väittelyn perussääntöjä, tietäisit myös sen että argumentointi rinnastamalla kaksi toisiin täysin liittymätöntä asiaa toisiinsa ei ole toimiva perustelu.

Ruoalla ja mausteilla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, joten et siis voi verrata ruoan mauttomuutta seksin laatuun jos sinulla on minkäännäköistä kykyä ymmärtää, millaisilla asioilla on yhteyttä toisiinsa.

No mulla ei ole kyllä mitään yhdenillanjuttuja vastaan, jos kerran molemmat on vapaita menemään ja tekemään mitä lystää. Ei kaikilla ole vakisuhdetta mutta läheisyydentarve ei silti mihinkään häviä tuollaisella taivastelulla..

Jos
kerran seksi on ihmisen perustarve niin eikö se ole sama hommata kaappi pullolleen hieromasauvoja ja kaikkea mikä nyt yleensä voi toimia kumppanin korvikkeena? Jos on kyse vain siitä että saa tarpeensa tyydytettyä niin kyllä sen voi hoitaa ihan kirjaimellisesti omin käsin -ei siihen tarvitse muita sotkea. Seksi nyt kuitenkin on aika perussettiä -huipentuu yleensä yhdyntään -joten mitä kicksejä siitä saa kun saman homman hoitaa vähän väliä ja aina eri ihmisen kanssa?

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Siis jos ajatellaan, että kumpikin on vapaa, ehkäisystä huolehditaan (eli ei tartuteta mahd. tauteja tms) ja kumpikin tietää missä mennään eli ketään ei loukata.

Siis kun täälläkin niiden harrastajia tuomitaan niin mikä siinä oikeesti on sitten niin pahaa tai huonoa? Ja onko niiden harrastaminen sitten mielestäsi miehelle sallitumpaa kuin naiselle?
No sitä pahaa vaan, että ne näyttävät tuhoavan ihmiseltä sielun. Ainakin pikkuveli ja pieheni ovat molemmat puhuneet, ettei niistä jää lopulta jäljele kuin tyhjä kuori!

Alkuperäinen kirjoittaja Jyltsi:
Miksi umbrella haluat tietää mitä PAHAA niissä on ?

Eikös hyvät asiat kiinnostaisi enemmän... ;-)
Siks kun täällä niitä on tuomittu, niin halusin vaan kuulla ihmisten perusteita sille. Itse kun en sillee suoranaisesti näe niissä mitään pahaa. Itse olen niitä harrastanut joskus sinkkuaikoina ja ei se tee musta yhtään sen huonompaa ihmistä, mulle ei jäänyt niistä paha maku ja se kuului siihen elämänvaiheeseen, ne kokemukset on opettaneet mua tavallaan ja olen sinut menneisyyteni kanssa =)

harmaannuin
Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
kerran seksi on ihmisen perustarve niin eikö se ole sama hommata kaappi pullolleen hieromasauvoja ja kaikkea mikä nyt yleensä voi toimia kumppanin korvikkeena? Jos on kyse vain siitä että saa tarpeensa tyydytettyä niin kyllä sen voi hoitaa ihan kirjaimellisesti omin käsin -ei siihen tarvitse muita sotkea. Seksi nyt kuitenkin on aika perussettiä -huipentuu yleensä yhdyntään -joten mitä kicksejä siitä saa kun saman homman hoitaa vähän väliä ja aina eri ihmisen kanssa?
Se vaan EI ole sama asia.

Eikä se, että joskus on ollut MUUTAMA yhdenillan juttu tarkoita sitä, että "homman hoitaa vähän väliä ja aina eri ihmisen kanssa". Kaikki eivät nyt puhu sellaisesta, että kumppaneita olisi vähän väliä ja kymmeniä tai satoja.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin:
Jos on sinkkuna vuosikaudet, en näe syytä, miksi pitäisi elää täysin ilman seksiä. Eikä se, että jossain elämänvaiheessaan harrastaa yhdenillanjuttuja tarkoita, että koko loppuelämän olisi kevytkenkäinen ja sitoutumiseen kykenemätön. Päinvastoin melkein ainakin mun kohdalla. Onpa ainakin nähnyt ja kokenut kaikenlaista, ettei tarvitse miettiä, olisiko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Musta ne ovat olleet oman seksuaalisuuden ja ajatusmaailman kannalta ihan rikastuttavia kokemuksia. Aina niissä on ollut jotain omanlaistaan ja seksihän on mukava ja hauska asia jos se tosiaan tapahtuu niin, että molemmat tietävät mistä on kyse eikä ole vääriä odotuksia.

Ne pystyvät myös tosi paljon moralisoimaan, keillä ei halut ole niin kovat. Mä tulisin sekopäiseksi, jos olisin vuosikausia ilman seksiä. Ja EI, se EI ole sama kun itse tyydyttää itsensä. Olisi tosi masentavaa tuhlata seksin kannalta tosi hyviä vuosia esim reilu parikymppisenä siihen, että odottaa vuosikaudet sitä oikeaa..
Peesi tälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Eihän se nyt ole millään tavalla sama asia, en mä ainakaan hirveetä intohimoa itseäni kohtaan tunne, enkä itseäni suutele niin et perhosia menee vatsassa... Onhan se toisen ihmisen kosketus, lämpö... ihan kaikki siinä sellaista mitä ei mastuboidessa koe.

ihansama
Eiksny kellään ole pokkaa sanoa ihan oikeesti et huonoo seksiä ja lisää tahtoo ku ei paremmasta tiedä. Jos tääl olis kundeja paikalla niin ne kyllä osais vastata omalta osaltaan.

Yhteistyössä