Kaikki ei halua seurustella.Alkuperäinen kirjoittaja Roby:mä taas mietin et mikä sinä on ettei voi sitten kunnolla seurustella ja sitten hypätä sänkyyn vaan nimenomaan haetaan niitä yhdenillan hoitoja, niitä mä en taas tajua
Kaikki ei halua seurustella.Alkuperäinen kirjoittaja Roby:mä taas mietin et mikä sinä on ettei voi sitten kunnolla seurustella ja sitten hypätä sänkyyn vaan nimenomaan haetaan niitä yhdenillan hoitoja, niitä mä en taas tajua
Yhden illan juttujen harrastaminen ei tarkoita sitä, että on maannut monen sadan ihmisen kanssa. Ei edes sitä että olisi lähelläkään sataa se lukema.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olen koleillut muutaman kerran yhdenillan juttuja ja paska maku niistä jäi suuhun. Mun mielestä seksi kuuluu vaan parisuhteeseen, enkä ikipäivänä esimerkiksi ottaisi puolisoksi mitään kahdensadan naisen kanssa hässinyttä pukkia :x
Jos seksiä harrastaa ihan kenen kanssa vaan, ei parisuhteeseen jää mitään erityistä ja intiimiä kun samat asiat on tehty kolmensadan muun kanssa..
no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Yhden illan juttujen harrastaminen ei tarkoita sitä, että on maannut monen sadan ihmisen kanssa. Ei edes sitä että olisi lähelläkään sataa se lukema.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olen koleillut muutaman kerran yhdenillan juttuja ja paska maku niistä jäi suuhun. Mun mielestä seksi kuuluu vaan parisuhteeseen, enkä ikipäivänä esimerkiksi ottaisi puolisoksi mitään kahdensadan naisen kanssa hässinyttä pukkia :x
Jos seksiä harrastaa ihan kenen kanssa vaan, ei parisuhteeseen jää mitään erityistä ja intiimiä kun samat asiat on tehty kolmensadan muun kanssa..
Niinpä ja mun mielestä on hienoa jos ihminen tiedostaa sen ja uskaltaa olla pääosin yksin, eikä seurustele seurustelemisen vuoksi ja petä jatkuvasti. Kun niitäkin on jotka harrastaairtosuhteita surutta vaikka suhteessa ovatkin. Eli kaksoiselämän vieton mä kyllä melkein uskallan tuomita ennemmin kuin sen, että hyväksyy sen ettei suhteessa halua/ pysty elämään mutta seksistä ei kuitenkaan ole valmis luopumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kaikki ei halua seurustella.Alkuperäinen kirjoittaja Roby:mä taas mietin et mikä sinä on ettei voi sitten kunnolla seurustella ja sitten hypätä sänkyyn vaan nimenomaan haetaan niitä yhdenillan hoitoja, niitä mä en taas tajua
Siksi sinä et sitä sitten tee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Yhden illan juttujen harrastaminen ei tarkoita sitä, että on maannut monen sadan ihmisen kanssa. Ei edes sitä että olisi lähelläkään sataa se lukema.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olen koleillut muutaman kerran yhdenillan juttuja ja paska maku niistä jäi suuhun. Mun mielestä seksi kuuluu vaan parisuhteeseen, enkä ikipäivänä esimerkiksi ottaisi puolisoksi mitään kahdensadan naisen kanssa hässinyttä pukkia :x
onneksi mietit!sitä just tarkotin, ettei vain hetken huumas tehä mitä sattuu. sehän on se pointti. vatsanpuruja tulee, tietäisitpä vain...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mitä mun nyt pitäisi miettiä?Alkuperäinen kirjoittaja eiii:mauste kuuluu ruokaan, toiset osaavat erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan. Sitäkö sanot? ruoka ilman mausteita on mautonta ja mausteet ilman ruokaa ei täytä eikä saa sinua kylläiseksi. Päinvastoin saat siitä vatsanpuruja. Mieti!
Seksi on perustarve, siinä missä syöminen, juominen, nukkuminen, pesetytyminen...
Jos ei pääse omaan suihkuun peseytymään, omaan sänkyyn nukkumaan, omaan kotiin syömään ravitsevaa kotiruokaa ja juomaan maitoa, niin voi peseytyä kaverin suihkussa, nukkua hotellissa, syödä Hesellä tai ravintolassa, ja juoda janoonsa vettä tai limpparia. Sama pätee seksiin: jos ei ole sitä omaa kumppania, niin seksiä voi harrastaa myös satunnaisemman tuttavuuden kanssa, ja sekin on ihan jees.
Se, saako "vatsanpuruja", riippunee siitä mitä hakee. Jos hakee rakkautta ja parisuhdetta, niin yhden yön jutut voivat aiheuttaakin mielipahaa, itseinhoa tms. Jos taas tajuaa, että kyse on vain seksistä, niin nou hätä.
En mä ainakaan aikoinaan halunnut luopua seksistä vain siksi, etten seurustellut tai elänyt parisuhteessa.
Muutaman vuoden jälkeen sitä ei enää laske.Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:muutamassa vuodessa seksikumppaneita alkaa oleen jo AIKA paljon, ja määränä se yököttää
ja mun mielestä se on äärimmäisen oksettavaa. Enkä todellakaan huolisi mitään yhdenillan juttuja harrastavaa kevytkenkäistöä tyyppiä puolisokseni juuri sen takia että kyseisellä tavalla käyttäytyvä ihminen ei ole yhtään samalla aaltopituudella mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:Siksi sinä et sitä sitten tee?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssa
Minusta satunnainen seksi uusien ja erilaisten ihmisten kanssa on kiehtovaa. Nautin siitä. Siinä ei ole mitään pahaa tai kiellettyä.
Mulla on kyllä itseasiassa ollut kaikki paitsi yksi mies tuttuja ennestään. Ei mitään kavereita, mutta siis tuttuja jollakin tavalla. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Yhden illan juttujen harrastaminen ei tarkoita sitä, että on maannut monen sadan ihmisen kanssa. Ei edes sitä että olisi lähelläkään sataa se lukema.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä olen koleillut muutaman kerran yhdenillan juttuja ja paska maku niistä jäi suuhun. Mun mielestä seksi kuuluu vaan parisuhteeseen, enkä ikipäivänä esimerkiksi ottaisi puolisoksi mitään kahdensadan naisen kanssa hässinyttä pukkia :x
Tiiän... =). Mut sanoinki et ajatuksena määrä yököttää, osaa sen suunnilleen arvioidaAlkuperäinen kirjoittaja näinkin:Muutaman vuoden jälkeen sitä ei enää laske.Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:muutamassa vuodessa seksikumppaneita alkaa oleen jo AIKA paljon, ja määränä se yököttää
Pitäisikö minunkin nyt listata ihmistyyppejä, joita en voisi kuvitella puolisokseni?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä todellakaan huolisi mitään yhdenillan juttuja harrastavaa kevytkenkäistöä tyyppiä puolisokseni juuri sen takia että kyseisellä tavalla käyttäytyvä ihminen ei ole yhtään samalla aaltopituudella mun kanssa.
Tai viisi vakihoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mä olisin sinkku niin hankkisin "vakihoidon", yhden illan jutuista en välitä.
Ei tarvii niin monta, yksi hyvä riittäisAlkuperäinen kirjoittaja näinkin:Tai viisi vakihoitoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mä olisin sinkku niin hankkisin "vakihoidon", yhden illan jutuista en välitä.
peesi, mulla sinkkuaikoina oli moinen. Ja oli tosi mukava homma, molemmat ties missä mennään, ja selvinpäin useimmiten tavattii,ettei ollu sellast kännistä puuhaa...ja tapaamisten yhteydessä tehtiin aina muutakin kuin itse seksi... esim. katottii leffaa jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mä olisin sinkku niin hankkisin "vakihoidon", yhden illan jutuista en välitä.
Mä haluan nauttia seksistä vain ja ainoastaan silloin kun seurustelen. Koska mä haluan että seurustelusuhde eroaa muista ihmissuhteista ja siihen kuuluu jotain mitä ei muutoin tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:Pitäisikö minunkin nyt listata ihmistyyppejä, joita en voisi kuvitella puolisokseni?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Enkä todellakaan huolisi mitään yhdenillan juttuja harrastavaa kevytkenkäistöä tyyppiä puolisokseni juuri sen takia että kyseisellä tavalla käyttäytyvä ihminen ei ole yhtään samalla aaltopituudella mun kanssa.
Erilaisia ihmisiä tällä maapallolla on paljon. Minä olen sitä mieltä, että kaikki mikä tapahtuu kahden tai useamman ihmisen omasta vapaasta tahdosta on sallittua. Noin niinkun seksin suhteen.
Seksi on todellinen lahja ihmiselle. Nauttikaamme siitä.