Mitä pahaa on yhdenillan jutuissa? Mielipiteitä siis haen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olen koleillut muutaman kerran yhdenillan juttuja ja paska maku niistä jäi suuhun. Mun mielestä seksi kuuluu vaan parisuhteeseen, enkä ikipäivänä esimerkiksi ottaisi puolisoksi mitään kahdensadan naisen kanssa hässinyttä pukkia :x
Jos seksiä harrastaa ihan kenen kanssa vaan, ei parisuhteeseen jää mitään erityistä ja intiimiä kun samat asiat on tehty kolmensadan muun kanssa..
Yhden illan juttujen harrastaminen ei tarkoita sitä, että on maannut monen sadan ihmisen kanssa. Ei edes sitä että olisi lähelläkään sataa se lukema.

Kyllä mulla ainakin on parisuhteessa ollut erityistä ja intiimiä vaikka onkin ollut ennen sitä yhden illan juttuja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
mä olen koleillut muutaman kerran yhdenillan juttuja ja paska maku niistä jäi suuhun. Mun mielestä seksi kuuluu vaan parisuhteeseen, enkä ikipäivänä esimerkiksi ottaisi puolisoksi mitään kahdensadan naisen kanssa hässinyttä pukkia :x
Jos seksiä harrastaa ihan kenen kanssa vaan, ei parisuhteeseen jää mitään erityistä ja intiimiä kun samat asiat on tehty kolmensadan muun kanssa..
Yhden illan juttujen harrastaminen ei tarkoita sitä, että on maannut monen sadan ihmisen kanssa. Ei edes sitä että olisi lähelläkään sataa se lukema.
no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Roby:
mä taas mietin et mikä sinä on ettei voi sitten kunnolla seurustella ja sitten hypätä sänkyyn vaan nimenomaan haetaan niitä yhdenillan hoitoja, niitä mä en taas tajua
Kaikki ei halua seurustella.
Niinpä ja mun mielestä on hienoa jos ihminen tiedostaa sen ja uskaltaa olla pääosin yksin, eikä seurustele seurustelemisen vuoksi ja petä jatkuvasti. Kun niitäkin on jotka harrastaairtosuhteita surutta vaikka suhteessa ovatkin. Eli kaksoiselämän vieton mä kyllä melkein uskallan tuomita ennemmin kuin sen, että hyväksyy sen ettei suhteessa halua/ pysty elämään mutta seksistä ei kuitenkaan ole valmis luopumaan.

näinkin
no vaikka sitten kymmenen.. Mutta mun mielestä silti on vastenmielistä touhua nussia ympäri kyliä ventovieraiden kanssa
Siksi sinä et sitä sitten tee?

Minusta satunnainen seksi uusien ja erilaisten ihmisten kanssa on kiehtovaa. Nautin siitä. Siinä ei ole mitään pahaa tai kiellettyä.

Mä en nää niis mitää pahaa, ellei sit oikeesti joka viikonloppu molemjna pvinä oo eri mies/nainen kierroksessa... muutamassa vuodessa seksikumppaneita alkaa oleen jo AIKA paljon, ja määränä se yököttää :snotty:

Itsekkin siis aikoinaan harrastanu moisia, mutta sormet riittää niiden laskuun :whistle: Ja tosiaanki,yhen yön jutun kaa voi "tapailla" muulloinkin seksin merkeissä,jos silt molemmist tuntuu :xmas:

se on veteen piirretty viiva osaako erottaa tunteet ja seksuaalisuuden toisistaan siinämäärin että tollanen vois toimia.Omalla kohdallani tiedän ettei onnistuisi...sitten siinä tulee vielä se järjestys että kun aloitetaan seksistä ja jos jotain olis jatkossa niin miten se kehittyy aitona kun sitä on ehkä vaikea erottaa mikä on seksuaalista ihastusta ja mikä olisi sitten kestävämpää ystävyyttä ja kumppanuutta...koska ihmiseen on sisäänrakennettu kaipuu toisen kumppaniksi.
Mutta aika, ihminen itse ja ties mikä evoluutio muttaa ihmistä itseään sekä asenteita ja arvoja niin että nykyisin kumppanuudeksi riittää satunnaiset suhteet ja elinikäisen kumppanuuden hyvistä puolista ei kohta kellään ole kokemusta eikä käsitystä.
Ihmiset ja maailma muuttuu mutta mitä vautia muuttuu yksilö suteessa tähän ???Minusta se on ihmisen alentamista eläimen tasolle... eli paritellaan sen kanssa kuka tulee sopivana aikana vastaan ja lähdetään kumpikin taholleen ( kuten koirat vaikka ;) eli korkeamman tarvehierarkialuokan henkisempiä tarpeita ei tunnusteta lainkaan vaan tyydytään fyysiseen kuten eläimet ( ohan eläimilläkin tunteita mutta käyttäytymistä ohjaa enemmän vaistot)

Roby

tosiaankin vastenmielistä, kaverikin on sellanen joka "tuntee" jokatoisen vastaantulevan miehen sänkyhommista :x

eiii
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja eiii:
mauste kuuluu ruokaan, toiset osaavat erottaa nämä kaksi asiaa toisistaan. Sitäkö sanot? ruoka ilman mausteita on mautonta ja mausteet ilman ruokaa ei täytä eikä saa sinua kylläiseksi. Päinvastoin saat siitä vatsanpuruja. Mieti!
Mitä mun nyt pitäisi miettiä? :eek:

Seksi on perustarve, siinä missä syöminen, juominen, nukkuminen, pesetytyminen...
Jos ei pääse omaan suihkuun peseytymään, omaan sänkyyn nukkumaan, omaan kotiin syömään ravitsevaa kotiruokaa ja juomaan maitoa, niin voi peseytyä kaverin suihkussa, nukkua hotellissa, syödä Hesellä tai ravintolassa, ja juoda janoonsa vettä tai limpparia. Sama pätee seksiin: jos ei ole sitä omaa kumppania, niin seksiä voi harrastaa myös satunnaisemman tuttavuuden kanssa, ja sekin on ihan jees.

Se, saako "vatsanpuruja", riippunee siitä mitä hakee. Jos hakee rakkautta ja parisuhdetta, niin yhden yön jutut voivat aiheuttaakin mielipahaa, itseinhoa tms. Jos taas tajuaa, että kyse on vain seksistä, niin nou hätä.

En mä ainakaan aikoinaan halunnut luopua seksistä vain siksi, etten seurustellut tai elänyt parisuhteessa.
onneksi mietit!sitä just tarkotin, ettei vain hetken huumas tehä mitä sattuu. sehän on se pointti. vatsanpuruja tulee, tietäisitpä vain...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:
Siksi sinä et sitä sitten tee?

Minusta satunnainen seksi uusien ja erilaisten ihmisten kanssa on kiehtovaa. Nautin siitä. Siinä ei ole mitään pahaa tai kiellettyä.
ja mun mielestä se on äärimmäisen oksettavaa. Enkä todellakaan huolisi mitään yhdenillan juttuja harrastavaa kevytkenkäistöä tyyppiä puolisokseni juuri sen takia että kyseisellä tavalla käyttäytyvä ihminen ei ole yhtään samalla aaltopituudella mun kanssa.

Mulla on kyllä itseasiassa ollut kaikki paitsi yksi mies tuttuja ennestään. Ei mitään kavereita, mutta siis tuttuja jollakin tavalla. :whistle: :xmas:

nimetön
Mulla on ollut yksi ilmeinen yhdenillanjuttu elämäni aikana ja siitäkin on yli kymmenen vuotta. En lähtenyt liikkeelle sillä ajatuksella, että jätän yhden illan jutuksi, mutta sillä ihmisellä oli harrastus/kultti, jota minä en voinut hyväksyä. Yllättävän usein sorrun vieläkin ajattelemaan sen tyypin vaaleaa fledaa ja sinisiä silmiä, vaikka minkäänlaista järjellistä syytä ei pitäisi olla. Olen miettinyt, että jäänkö mä jotenkin omituisesti koukkuun ihmisiin..? Voi olla, ettei mulle sopisi yhden illan jutut suuremmissa määrin harrastettuna. En oikein tiedä. Saattoihan se olla ihan yksittäistapaus sillä tavoin mieleenjäävänä...

näinkin
Enkä todellakaan huolisi mitään yhdenillan juttuja harrastavaa kevytkenkäistöä tyyppiä puolisokseni juuri sen takia että kyseisellä tavalla käyttäytyvä ihminen ei ole yhtään samalla aaltopituudella mun kanssa.
Pitäisikö minunkin nyt listata ihmistyyppejä, joita en voisi kuvitella puolisokseni?

Erilaisia ihmisiä tällä maapallolla on paljon. Minä olen sitä mieltä, että kaikki mikä tapahtuu kahden tai useamman ihmisen omasta vapaasta tahdosta on sallittua. Noin niinkun seksin suhteen.

Seksi on todellinen lahja ihmiselle. Nauttikaamme siitä.

Periaatteessa minulla ei ole ollut kuin yksi yhden illan juttu.....muitten kanssa on sitten tullut harrastettua seksiä useamminkin vaikka on luullutkin sen olen se yhden illan juttu....ja saman illan aikana olen kolmen eri tyypin kanssa ollut.....eikä siinä minusta mitään pahaa ole jos kumpikin tietää pelisäännöt niin anti mennä vaan! Minkäs sitä nainen himolleen voi... :whistle: :heart:

Jos mä olisin sinkku niin hankkisin "vakihoidon", yhden illan jutuista en välitä.
peesi, mulla sinkkuaikoina oli moinen. Ja oli tosi mukava homma, molemmat ties missä mennään, ja selvinpäin useimmiten tavattii,ettei ollu sellast kännistä puuhaa...ja tapaamisten yhteydessä tehtiin aina muutakin kuin itse seksi... esim. katottii leffaa jne.

ihansama
Jos se on kummallekkin osapuolelle ok niin en näe siinä mitään pahaa. Kunhan on rehellinen itselleen onko sen arvoista, ettei tyydy huonoihin suorituksiin kerta toisensa jälkeen. Mulla on sellanen käsitys ettei noissa akteissa kovin taivaitahipovia kokemuksia voi saada. Itse en ole harrastanut joten en tiedä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näinkin:
Enkä todellakaan huolisi mitään yhdenillan juttuja harrastavaa kevytkenkäistöä tyyppiä puolisokseni juuri sen takia että kyseisellä tavalla käyttäytyvä ihminen ei ole yhtään samalla aaltopituudella mun kanssa.
Pitäisikö minunkin nyt listata ihmistyyppejä, joita en voisi kuvitella puolisokseni?

Erilaisia ihmisiä tällä maapallolla on paljon. Minä olen sitä mieltä, että kaikki mikä tapahtuu kahden tai useamman ihmisen omasta vapaasta tahdosta on sallittua. Noin niinkun seksin suhteen.

Seksi on todellinen lahja ihmiselle. Nauttikaamme siitä.
Mä haluan nauttia seksistä vain ja ainoastaan silloin kun seurustelen. Koska mä haluan että seurustelusuhde eroaa muista ihmissuhteista ja siihen kuuluu jotain mitä ei muutoin tehdä.

Yhteistyössä