Mitä pahaa on yhdenillan jutuissa? Mielipiteitä siis haen...

Sara
Omaan kokemukseen pohjautuen monet ihan hyviä juttuja. Mukava tutustua uuteen ihmiseen ja harrastaa seksiä ihmisen kanssa johon tuntee vetoa. Siinä on oma vapauden tunteensa, varsinkin nuorena. Jostain voi jäädä paskafiilis mutta pääsääntöisesti hyviä kokemuksia.

Eipä niissä mitää pahaa oo.. Kuitenkin on kyse kahdesta aikuisesta niin tekevät sitten keskenänsä mitä tykkäävät. :D Ittekki on niitä jonku verran nuorempana tullu harrastettua mutta ei kiinnosta enää. Kotiini mä en KOSKAAN tois baarista jotai miestä enkä kyllä mukaankaan lähtis kovinkaan helposti, sais aika ihmemies olla jos mut mukaansa sais, oon mä niin varovainen :D

Mut tässä erottua on kyllä käynyt mielessä ettei sellanen vakihoito haittais ollenkaan. Ku kumpiki tietäs että mistä on kyse ja vois pitää kivaa ilman sen suurempia sitoumuksia niin mikäs ettei! Ja välillä käydä leffassa jne. Tällä hetkellä kun ei oo mitään kiinnostusta sellaseen parisuhteeseen niin tollanen passais mulle vallan mainiosti. Mutta koska tollasen löytäminen on niin hankalaa niin taitaapa sekin jäädä.. :LOL:

hmm
En tuomitse niitä jotka sitä harrastaa mutta itse en ole koskaan kokeillut enkä usko, että tulen kokeilemaankaan koska tiedän etten saa niistä mitään irti!

Mulla on ollu aina sellanen ajatus seksin harrastamisesta, että haluan tuntea toista hieman paremmin kuin pelkästään nimen ja ehkä harrastukset. Haluan tietää mistä toinen syttyy ja haluan myös toisen tietävän mistä itse pidän! Voihan niistä tietysti keskustella ennen touhuja mutta kait se latistaa tunnelmaa jos alkaa luennoimaan ja kokeilemaan mistä tykätään!

minnerva
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
En tuomitse niitä jotka sitä harrastaa mutta itse en ole koskaan kokeillut enkä usko, että tulen kokeilemaankaan koska tiedän etten saa niistä mitään irti!

Mulla on ollu aina sellanen ajatus seksin harrastamisesta, että haluan tuntea toista hieman paremmin kuin pelkästään nimen ja ehkä harrastukset. Haluan tietää mistä toinen syttyy ja haluan myös toisen tietävän mistä itse pidän! Voihan niistä tietysti keskustella ennen touhuja mutta kait se latistaa tunnelmaa jos alkaa luennoimaan ja kokeilemaan mistä tykätään!
Mitenkäs se vaikuttaa asiaan, vaikka olisi tuntenut toisen puoli vuotta ennen kun menee sänkyyn? Eihän ne mieltymykset sittenkään selviä kuin kokeilemalla ja keskustelemalla.

Yhteistyössä