Mitä outoja tapoja teillä on? :)

• Viestiketjun aloittaja tällästä tänään
  • Ensimmäinen viesti
itsetutkiskelua
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä käännän aina avaamattoman maitopurkin ylösalasin ennen kun avaan sen.

Jätän aina lasin pohjalle pari senttii juotavaa. Siis en voi syystä tai toisesta juoda koko lasia tyhjäks.

Ja mä kaadan aina lisää juomaa pari senttiä ennen kuin lasi on kokonaan tyhjä.Ikinä en juo lasia tyhjäksi ja lisää juomaa vasta sitten.Lopuksi kyllä tyhjään lasin kokonaan.

hokija
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkistan ennen lähtöä että hellan levyt on kiinni ja seuraan nappeja sormella ja hoen mielessä "nolla, nolla, nolla, nolla" :D
just kuin mun rakas serkku :D
Kiva että muutkin tekee noin :D Ja kahvinkeitin ja tietokone ym on "kiinni, kiinni, kiinni" ;D

En voi sietää sitä että Luukun s.postin luettuani ja sieltä ulos kirjauduttuani sivu siirtyy automaattisesti MTV3:n sivuille :headwall: Painan raksista koko nettiselaimen kiinni ja avaan uudestaan äkkiä ennen kuin se MTV3:n sivu kerkeää aueta.
Kuitenkin yleensä kokeilen että kerkeänkö valita uuden osoitteen niin nopeasti että kerkeää vaihtaa jollekin ihan muulle sivulle. Jos en onnistu ni äkkiä raksia ennen ku se MTV3:n sivu aukeaa :kieh: :kieh: :kieh: :ashamed:

Tarkistan ennen lähtöä että hellan levyt on kiinni ja seuraan nappeja sormella ja hoen mielessä "nolla, nolla, nolla, nolla" :D
Minulta löytyy myös tämä sama piirre. Tämä pitää kyllä tehdä myös ennen nukkumaan menoa.
Lisäksi ennen lähtöä katson aina, että jääkaappi ja pakastin on varmasti kiinni ja varmistan kahvinkeittimen, mikron ja leivänpaahtimen johtojen olevan irti seinästä. Siis nämä on meillä aina irti seinästä, jos ei käytössä.
Ulko-oven kahvaa pitää myös lähtiessään painaa vähintään viisi kertaa :whistle:

Nämä nyt päällimmäisenä tulee mieleen. On kyllä paljon muitakin ;)

Nirppurotta laiskana
Alkuperäinen kirjoittaja itsetutkiskelua:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä käännän aina avaamattoman maitopurkin ylösalasin ennen kun avaan sen.

Jätän aina lasin pohjalle pari senttii juotavaa. Siis en voi syystä tai toisesta juoda koko lasia tyhjäks.

Ja mä kaadan aina lisää juomaa pari senttiä ennen kuin lasi on kokonaan tyhjä.Ikinä en juo lasia tyhjäksi ja lisää juomaa vasta sitten.Lopuksi kyllä tyhjään lasin kokonaan.
Mö teen muuten kanssa näin. Mutta vain maidon kanssa. Ja sitte lopuksi kulautan sitte lasin tyhjäksi. Sitten yksi outo tapa lisää....jos herään yöllä vessaan, ja on pimeää, niin kuljen silmät kiinni. Ajatuksena kai, että miksi turhaan pitää silmiä auki, kun ei kuitenkaan mitään näe... :)

hokija
Alkuperäinen kirjoittaja bella-mariia:
Minulta löytyy myös tämä sama piirre. Tämä pitää kyllä tehdä myös ennen nukkumaan menoa.
Lisäksi ennen lähtöä katson aina, että jääkaappi ja pakastin on varmasti kiinni ja varmistan kahvinkeittimen, mikron ja leivänpaahtimen johtojen olevan irti seinästä. Siis nämä on meillä aina irti seinästä, jos ei käytössä.
Ulko-oven kahvaa pitää myös lähtiessään painaa vähintään viisi kertaa :whistle:

Nämä nyt päällimmäisenä tulee mieleen. On kyllä paljon muitakin ;)
Just nämä samat mulle! Jääkaapin ja pakastimen ovea pitää lähtiessä ja nukkumaan mennessä tönästä että ovat varmasti kiinni :D

Tsirlips
Hampaita pestessä on pakko katsoa peiliin. En osaa harjata hampaita ilman peiliä. Puhun itsekseni ääneen... naureskelen myös itsekseni kun tulee hauskoja juttuja mieleen :whistle: Housut pitää pukea niin, että oikea jalka ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
En voi sietää sitä että Luukun s.postin luettuani ja sieltä ulos kirjauduttuani sivu siirtyy automaattisesti MTV3:n sivuille :headwall: Painan raksista koko nettiselaimen kiinni ja avaan uudestaan äkkiä ennen kuin se MTV3:n sivu kerkeää aueta.
Kuitenkin yleensä kokeilen että kerkeänkö valita uuden osoitteen niin nopeasti että kerkeää vaihtaa jollekin ihan muulle sivulle. Jos en onnistu ni äkkiä raksia ennen ku se MTV3:n sivu aukeaa :kieh: :kieh: :kieh: :ashamed:
:D Hauska!! Nouseeks sun pulssi oikein? Jotenkin kuullostaa hykerryttävän hektiseltä hetkeltä. :D

JONSERED Karhunkantaja
Vaikka kuinka paljon omituisuuksia...

Tiskikoneen voi täyttää vain yhdellä tavalla, mausteiden on oltava aakkostettuina, lakanoiden ja peittojen on pakko olla oikein päin, kaapissa kahvikuppien korva on klo viiden asennossa, saunanummessa annan maahiaisille saunajuomastani... Ja paljon, paljon muuta, jota en itse havaitse.

Alkuperäinen kirjoittaja kohvi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tällästä tänään:
Tuli tuossa mieleen, että mulla on kyllä outo tapa. Kun leikkaan jäätelöpaketista jäätelöä lautaselle niin leikkaan ensiksi palasen, jonka haluan, mutta pakko on leikata vielä ohut siivu siihen päälle :D Näin siis teen joka kerta.
mäkin teen aina näin.

en mä noita omituisia tapojani edes tiedosta, koska pidän niitä ihan normaaleina :)
Tämän itse tiedostin vasta hetki sitten, kun ystäväni kävi nauramaan ja sanoi mitä ihmettä oikein teen :D Kun leikkasin hänelle ja minulle jäätelö ja ne siivut siihen päälle :) Eli tuli olo, olen epänormaali xD
Kun keitän kahvia, lasken oikean määrän lusikallisia, mutta laitan aina vähän vielä varmuuden vuoksi lisää, pari vajaata mitallista..
hehe...sittenhän meitä on kaksi :D

Avainten, puhelimen, lompsan tarkistus ennen oven sulkemista ja sen jälkeen. Hella palattava katsomaan jos sitä ei ole ainakin kerran käynyt tarkistamassa ennen lähtöä. Ulko-ovi on ensin painettava kiinni ja sen jälkeen sitä tulee vielä rynkyttää varmistukseksi. Kauppaan ajettava samaa reittiä, mielellään samalle parkkipaikalle joka kerta. Jos keräyspahvit unohtui palauttaa kierrätyspisteeseen ennen kauppaan menoa, ne saavat odottaa seuraavaan kertaan sillä kaupan jälkeen niitä ei voi viedä. Kaupassa ei mitään tuotetta oteta etummaisesta rivistä. Ei ensimmäistä makkarapakettia, ei etummaista maitoa eikä varsinkaan, missään tapauksessa päällimmäistä Iltalehteä.
Jos luettelisin ihan koko päivän kulkuun vaikuttavia "pakkomielteitä" niin tulis piiiiiitkä tarina.
Sit on olemassa muita omituisuuksia joiden kanssa minä ja läheiseni on opittu ihan kivasti elämään, esim jos pyörähdän ympäri myötäpäivää niin mun on palattava samaa reittiä takaisin, en voi esim tehdä tahatonta kokokierrosta, johan siitä saattais maailma nyrjähtää :whistle: :xmas:
Juu, kivasti saan päivät kulumaan kun tottelen itseäni. :snotty:

vieras
Kiitos-syndrooma.. (ei kovin outo)
Kaupan kassalla,
Minä: Hei
Myyjä: Hei
Myyjä: 15,60 ?
-annan rahat
Minä: Kiitti
Myyjä: 4,40 ? takaisin ole hyvä
-saan rahat
Minä: Kiitos