Mitä outoja tapoja teillä on? :)

• Viestiketjun aloittaja tällästä tänään
  • Ensimmäinen viesti
treenarinari
käytän aina sykemittaria kun treenaan ja mun täytyy aina saada jokin tarkka aika täyteen: esim. voin lopettaa treenin 60 min 00 sek jälkeen, mutta en esim. 59 min 59sek. Tai täytyy saada 1 h 40 min eikä esim. 1 h 38 min :D ja siis vaikka treeni olisikin jo tehty! Teen sitten vaikka venytyksiä kunhan saan vaan sykemittariin tasaluvun. Pätee myös esim. kalorikulutusmittariin. Tasaluku täytyy saada täyteen, esim. 650 eikä vaikka 648 kcal.

Mitäs vielä... no tuo peittojuttu kans, että pussilakanan suu on jalkopäässä.

Alkuperäinen kirjoittaja treenarinari:
käytän aina sykemittaria kun treenaan ja mun täytyy aina saada jokin tarkka aika täyteen: esim. voin lopettaa treenin 60 min 00 sek jälkeen, mutta en esim. 59 min 59sek. Tai täytyy saada 1 h 40 min eikä esim. 1 h 38 min :D ja siis vaikka treeni olisikin jo tehty! Teen sitten vaikka venytyksiä kunhan saan vaan sykemittariin tasaluvun. Pätee myös esim. kalorikulutusmittariin. Tasaluku täytyy saada täyteen, esim. 650 eikä vaikka 648 kcal.
.
Tästä tuli mieleen, että kun tankkaan autoa, yritän saada aina litrat joksikin tasaluvuksi, esim Tasan 30,00 litraa. Vaikkei sillä ole mitään merkitystä..

*Rouskuttelen kovia, keittämättömiä makaroneja pikkunälkääni. :|

*ajattelen mielessäni että selitän jollekin jotain ja sitten suuni liikkuu huomaamattani. (näyttää varmaan tosi typerältä) :p

on varmaan vielä muitakin mutta eipä tuu nyt mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä käännän aina avaamattoman maitopurkin ylösalasin ennen kun avaan sen.
Joo mä kans, vaikka juon rasvatonta... Tullu meijerialan opinnosita toi tapa, kun labrassa piti aina tehä noin. (nopsaan ne tavat pinttyy... Kerran tehtiin vaan ennen ku lopetin :D)

Mä en koskaan voi juoda edes kaapista just otetusta lasista vettä, jos en o ekoja vesiä kaatanu pois. Mä siis huuhtelen lasin aina ku otan vettä eli ihan älyttömän monta kertaa päivässä.

Pakastealtaasta otan pussit / paketit aina keskeltä, en koskaan pinnasta tai reunasta.

Sit mä lajittelen pyykit narulle... Sukat yhdelle (miehen sukat eri narulle) kantapäät samaan suuntaan, pareittain. Alusvaatteet omalle rivilleen. Pojan housut omalle, samoin paidat. Pojan pikkarit omalleen. Omat ja miehen paidat saa olla samalla, kun sillai yleensä parhaiten mahtuukin kaks vierekkäin. Pyyhkeitä ripustaessa lajittelen väreittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Syön hedelmä ja salmiakkikarkit pareittain... Enkä syö niitä yksistään koskaan. Sama pätee esim. pihvin ja kurkun palasiin, 1 molempia pitää olla haarukassa ja ylimääräiset jää lautaselle....
Mä syön karkit vuorotellen, mut napsin kyllä ne ylimääräsetki. Pantterisekotus esim on kiva, kun niistä eri värisistä nameista saa pinoja ja sitte syön yhden värin kerrallaan siitä pinosta. Pinon vaihtuessa täytyy syödä ainaki yks musta (siis ku niitä on se perus ja sitte musta pantteri)

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mä en voi nukkua jos peitto on väärinpäin, siis niin että se aukko pussilakanassa on mun naamaa vasten.
En mäkään... Sehän on peiton jalkopää.

Alkuperäinen kirjoittaja Myrtti:
Mulla täytyy sormukset olla sormessa oikein päin, siis niin että se sisäpuolella oleva teksti on oikeinpäin jos sormet on pystyssä. Ja tietysti kihlasormus ensin ja vihkisormus sen päällä.
Mä en tekstejä tarkistele, mut vihki täytyy laittaa eka ja kihla siihen päälle... Pyöräytin vihkimisen jälkeen toisinpäin heti onnittelumaljojen jälkeen, kun tuntuu oudolta toistepäin. Nii ja ponnistussormuksen laitan (keskisormeen) eka ja sitte vasta noi kihla+vihki, sitte oikeeseen käteen jos on sillä hetkellä käytössä.

Mervi-00
No ku kerran kysltiin mitä omituisuuksia me äipät puuhastellaan, niin halusin kyll omani ja etenkin miheni arvostaman toda esille. - Tykkään töntää HK:n tai Snellmannin ison maksamakkaratuubin - siis sinne, ja sit annan sen sulaa siellä. Ja kun se on sulanu tarpeeksi niin puserran sitä paahtoleivän päälle. Mieheni RAKSTAA tätä ja ottaa miltei joka päivä näitä voileipiä töihin evääksi. Olen myös kokeillu HK:n Sinisellä, mutt ei toimi!

mun täytyy puhdistaa lasten nenät jos niissä näkyy räkää, samoin naamat täytyy olla puhtaat. Puhdistan myös vieraana olevien lasten naamat ja nenät ja myös hoidossa olevien, jos joku sattuu lähelle :whistle:
saatan myös sanoa ihan päin naamaa aikuisellekin (vaikka kaupassa tai jossain) jos hällä näkyy räkäpallo :snotty: :ashamed: :D

mary
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mä en voi nukkua jos peitto on väärinpäin, siis niin että se aukko pussilakanassa on mun naamaa vasten.
mä jopa herään yöllä siihen, jos oon potkinu peiton nurinpäin. tuntuu siltä että uppoaa sinne pussilakanaan

mary
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
- juustosiivu tulee aina makkaran päälle
tämä! makkaraa EI voi laittaa juuston päälle, muuten likaantuu sormet. ja sitten kurkut yms. tulee siihen juuston päälle. ainut mikä voin lisäksi kuuluu makkaran alapuolelle, on mätitahna/maksamakkara/sulatejuusto

ja vaikka leivälle laittaa esim. sulatejuustoa, niin pitää laittaa ensin voita. ukko ei laita koskaan tässä tapauksessa

vessapaperin pitää juosta rullan päältä

Alkuperäinen kirjoittaja mary:
tämä! makkaraa EI voi laittaa juuston päälle, muuten likaantuu sormet. ja sitten kurkut yms. tulee siihen juuston päälle. ainut mikä voin lisäksi kuuluu makkaran alapuolelle, on mätitahna/maksamakkara/sulatejuusto

ja vaikka leivälle laittaa esim. sulatejuustoa, niin pitää laittaa ensin voita. ukko ei laita koskaan tässä tapauksessa

Jokainen sana on kuin omasta suustani :D
Juustosiivu makkaran päälle nimenomaan juuri siksi ettei rasvainen makkara tahri sormia. Juuston päälle tulee sitten esim tomaatti ja kurkku (tässä järjestyksessä ).
Sulatejuusto tahi muu mönjä tulee aina voin (margariinin) päälle.

Ja tuo vessapaperijuttu on ihen selviö. Käännän rullan myös yleisissä vessoissa jos se on väärin päin.

Sitten vielä lisäksi:
- tiskirätti on ällöttävä roikkuessaan hanan juoksuputken päällä
- tiskiharjan ripustaminen suoraan hanan yläpuolelle on kammottavaa
- juustoa pitää höylätä tasaisesti joka suuntaan ettei toiseen reunaan muodostu ärsyttävää "lippaa"
- margariinipaketista pitää kerralla poistaa se foliokansi eikä jättää sitä puoliksi paikoilleen

mary
Alkuperäinen kirjoittaja mary:

Jokainen sana on kuin omasta suustani :D
Juustosiivu makkaran päälle nimenomaan juuri siksi ettei rasvainen makkara tahri sormia. Juuston päälle tulee sitten esim tomaatti ja kurkku (tässä järjestyksessä ).
Sulatejuusto tahi muu mönjä tulee aina voin (margariinin) päälle.

Ja tuo vessapaperijuttu on ihen selviö. Käännän rullan myös yleisissä vessoissa jos se on väärin päin.

Sitten vielä lisäksi:
- tiskirätti on ällöttävä roikkuessaan hanan juoksuputken päällä
- tiskiharjan ripustaminen suoraan hanan yläpuolelle on kammottavaa
- juustoa pitää höylätä tasaisesti joka suuntaan ettei toiseen reunaan muodostu ärsyttävää "lippaa"
- margariinipaketista pitää kerralla poistaa se foliokansi eikä jättää sitä puoliksi paikoilleen
sun kanssa olis helppo elää, kaikki asiat menis just niinku pitää :D

Yhteistyössä