Mitä outoja tapoja teillä on? :)

• Viestiketjun aloittaja tällästä tänään
  • Ensimmäinen viesti
aa
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
En voi sietää sitä että Luukun s.postin luettuani ja sieltä ulos kirjauduttuani sivu siirtyy automaattisesti MTV3:n sivuille :headwall: Painan raksista koko nettiselaimen kiinni ja avaan uudestaan äkkiä ennen kuin se MTV3:n sivu kerkeää aueta.
Kuitenkin yleensä kokeilen että kerkeänkö valita uuden osoitteen niin nopeasti että kerkeää vaihtaa jollekin ihan muulle sivulle. Jos en onnistu ni äkkiä raksia ennen ku se MTV3:n sivu aukeaa :kieh: :kieh: :kieh: :ashamed:
Mulla sama!! :D

Ihania
:LOL: Nämä on ihan parhaita! :LOL: Helpottava tietää etten ole yksin omituisuuksieni kanssa. :D Nyt en jaksa alkaa listailemaan mutta niitä löytyy PALJON; kahvin lisäämisestä jäätelön viipalointiin, tietyn kengän laittamisesta ensin jalkaan ja tietyllä jalalla huoneeseen astumiseen. Ja paaaaljon siitä väliltä. :D

neurootikko
eikö ketään inhota hiukset? Kuljetan päivittäin jopa yksittäisiä löytämiäni hiuksia roskikseen. Jos hiuksen jossakin näen, niin roskiskeikka on tehtävä, hiusta ei voi pudottaa lattialle (vaikka tietty niitä sinnekin päätyy). Ja ne märät irtonaiset hiukset, vyäääk! En siis tykkää uimahalleista ja kylpylöistä.

Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mä en voi nukkua jos peitto on väärinpäin, siis niin että se aukko pussilakanassa on mun naamaa vasten.
No hyi, ei tietenkään! :x Joskus yöllä melkosta ähellystä kun pyöriessä on peitto kääntynyt ja hoksaa sen. Pakko kääntää heti oikein se!

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirlips:
Mä en voi nukkua jos peitto on väärinpäin, siis niin että se aukko pussilakanassa on mun naamaa vasten.
No hyi, ei tietenkään! :x Joskus yöllä melkosta ähellystä kun pyöriessä on peitto kääntynyt ja hoksaa sen. Pakko kääntää heti oikein se!
Eikä peitto sen sisällä saa olla väärinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Eikä peitto sen sisällä saa olla väärinpäin.
Miten määrittelet mikä on oikeinpäin? meillä noi on saman näkösiä joka suunnasta :)

ktl
Alkuperäinen kirjoittaja neurootikko:
eikö ketään inhota hiukset? Kuljetan päivittäin jopa yksittäisiä löytämiäni hiuksia roskikseen. Jos hiuksen jossakin näen, niin roskiskeikka on tehtävä, hiusta ei voi pudottaa lattialle (vaikka tietty niitä sinnekin päätyy). Ja ne märät irtonaiset hiukset, vyäääk! En siis tykkää uimahalleista ja kylpylöistä.
Joo hyi hitto:X Jopa omat hiukset inhottaa jos ne on kerinnyt pudota päästä.

Varmaan mulla on monia omituisia tapoja, mutta eihän niitä itse tiedosta. Tuosta laskemisesta tuli vaan mieleen, kun lasken aina portaita kulkiessani ne portaat, kotonakin, vaikka tiedän, että niitä on kahdeksan, käännös ja toiset kahdeksan.

JONSERED Karhunkantaja
Miten määrittelet mikä on oikeinpäin? meillä noi on saman näkösiä joka suunnasta :)
Ensinnäkin kesäpeitossa on eri väriset puolet: vaaleansininen on oltava ylös ja alareunassa on pesuohje. Ja jos ei ole mitään merkkiä, sehän on pakko tehdä. ;)

Ihan sama asia, kuin se, että tyynyllä ei istuta tai sille laiteta jalkoja ja että hiukset ja pää kuivataan mieluiten eri pyyhkeeseen, kuin kintut ja jos se ei ole mahdollista, ainakin pää ensin. :D Kaikkihan sen tietävät ja niin tekevät.

Ensinnäkin kesäpeitossa on eri väriset puolet: vaaleansininen on oltava ylös ja alareunassa on pesuohje. Ja jos ei ole mitään merkkiä, sehän on pakko tehdä. ;)

Ihan sama asia, kuin se, että tyynyllä ei istuta tai sille laiteta jalkoja ja että hiukset ja pää kuivataan mieluiten eri pyyhkeeseen, kuin kintut ja jos se ei ole mahdollista, ainakin pää ensin. :D Kaikkihan sen tietävät ja niin tekevät.
Hiuksille oma pyyhe, hiuspyyhkeet ovat erikseen eli niitä käytetään vain siihen tarkoitukseen.
Sukat laitetaan kuivumaan pareittan, kantapäät samaan suuntaan.
Jos on erivärisiä karkkeja pariton määrä niin parittomat syödään ensin pois.
Jos syö siivun juustoa tai makkaraa ilman että se on leivän päällä, siivu on ensin kääräistävä rullalle.
Kissojen tai koirien väärinpäin kääntyneet korvat on välittömästi saatava kääntää takaisin.
:ashamed:

Neuroosikko.
-Tarkistan aina nukkumaan mennessä ulko-oven, sekä parvekkeen oven että varmasti lukossa.
-Pyyhin vessan istuimen aina paperilla ennenkuin istun.
-Harjaan hiukset enne suihkuun/nukkumaan menoa.
-Kierrän kaupan aina samalla tavalla, menen samaa reittiä.
-Naureskelen kaupassa yksinäni, tai missä vaan.
-En astu katukaivojen päälle, enkä asfaltin halkeamien.
-Suoristan jalalla kurttuun menneet matot ja silitän kädellä ryppysiä pöytäliinoja, kaiken pitää olla suorassa ja siistiä.
Muitakin noita on, mutta nämä tuli nyt mieleen.

Pussilakanan aukon pitää olla jalkopäässä, ei naamaa kohti siis.

Jos mun kynnet kasvaa vähänkin niin, että valkoiset osat näkyy, en voi tehdä märkiä kotitöitä, esim. pöydän pesua, muuten tuntuu ällöttävältä. Olen huomannu, että koko päivä voi mennä ärsytyksen vallassa, jos en ole leikannu kynsiä.

Pistän Vicks Vaporubia usein, vaikken kipeänä olisikaan. Se vain tuoksuu niin hyvältä.

En voi lukea lehteä/kirjaa sängyssä oikealla kyljellä maaten.

Olen kotona yleensä pelkkä pitkä t-paita päällä. Ulkoa kun tulen, eka asia (lasten ulkovaatteiden riisumisen jälkeen) mitä teen, on vaatteiden riisuminen.

Olen ollut yli vuoden harjaamatta hiuksiani. Vai olikos se 2 vuotta. En normaalistikaan harjaa kuin pari krt vuodessa.

Saatan väännellä naamaani peilikuvalleni vessassa hampaita pestessäni tai hississä.

Löytyyhän noita.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Pussilakanan aukon pitää olla jalkopäässä, ei naamaa kohti siis.

Jos mun kynnet kasvaa vähänkin niin, että valkoiset osat näkyy, en voi tehdä märkiä kotitöitä, esim. pöydän pesua, muuten tuntuu ällöttävältä. Olen huomannu, että koko päivä voi mennä ärsytyksen vallassa, jos en ole leikannu kynsiä.

Pistän Vicks Vaporubia usein, vaikken kipeänä olisikaan. Se vain tuoksuu niin hyvältä.

En voi lukea lehteä/kirjaa sängyssä oikealla kyljellä maaten.

Olen kotona yleensä pelkkä pitkä t-paita päällä. Ulkoa kun tulen, eka asia (lasten ulkovaatteiden riisumisen jälkeen) mitä teen, on vaatteiden riisuminen.

Olen ollut yli vuoden harjaamatta hiuksiani. Vai olikos se 2 vuotta. En normaalistikaan harjaa kuin pari krt vuodessa.

Saatan väännellä naamaani peilikuvalleni vessassa hampaita pestessäni tai hississä.

Löytyyhän noita.
Minkälaiset hiukset sulla on? :O

Mun on pakko laskea postinhakureissulla noi saamarin laatat tuosta pihan reunasta, joo ja joka päivä niitä on 23kpl kahden rivissä :LOL: Mun elämä varmaan menis pilalle jos joku olis varastanu siitä yhden laatan et niitä oliski 23x22kpl :LOL:

Myös tuo avaintenkilitys kuuluu mun tapaani ulko-ovea kiinni laittaes sekä jos odotan että lapset mönkii autoon tai autosta pois.

Sitten hinkkaan vasemman käden peukkua etu- ja keskisormeen kun keittiöllä ollessani mietin (siis työelämässä ollessani) että onko kaikki varmasti tehty. Ja voin sanoa että siitä kuuluu aika vmäinen ääni kun yleensä sormeni ovat kuivat :whistle:

Niin että onko nämä tapoja vai pakkomielteitä :LOL: Ja tuo pöytäliinojen ym. suoristelu on myös mun tapa. Sukat pitää asella kans kuivumaan oikein ja tykkään että haarukat, veitset ym. ruokailuvälineet on aseteltu koneeseen niin että haarukat on yhdessä lokerossa, veitset toisessa ym. Sitten myös semmonen että tuun näin kesähelteillä usein juomalasin kanssa tähän koneelle ja tiedän että lasista jää märkä rinkula pöytään. Silti mun on pakko pyyhkästä se kädellä pois siitä vaikka tiedän että tähän tietokonepöydän kanteen jää semmonen ällö "vauhtiraita" siitä pyyhkäsystä mikä taas tarkottaa sitä että mä joudun nousta hakemaan rätin ja pyyhkimään sen vauhtiraidan pois.

Minä
Minäkin juttelen itsekseni, etenkin iltaisin kun puhdistan kasvoja ja pesen hampaita. Juttelen peilikuvalle niin kuin kaverille. Yleensä vielä tulee jotain syntyjä syviä mieleen, ja voin siellä vessassa jupista pitkäänkin. Nypin kulmakarvoja ja mutisen itselleni, ja tyrskähtelen nauramaan. Mies pitää minua aivan kahjona. Muutenkin juttelen yksin ollessa koko ajan. Ja kun ajan autolla. Kun vastaantulijoita tulee vastaan, niin yritän hillitä vähän ettei näytä oudolta kun suu käy mutta on yksin autossa. Mutta silti pitää puhua, joten puhun sillä tavalla ettei huulet liiku. Laulan myös kovaäänisesti, ja sitäkin voi tehdä huulet liikkumatta. :LOL: Ihan pähkähullua, mutta jotenkin on pakko.

metsänpeitto
En mä tiedä onko tää nyt varsinaisesti tapa, mutta mä en kestä jos mun jalkoihin koskee toisen ihmisen varpaankynnet, potkin vaistomaisesti ne toisen jalat pois :ashamed: Jostain syystä se yököttää, tuntuu todella vastenmieliseltä ja ahdistavalta. Oma aviomies tietää jo nykyisin, että mun jalkateriin ei saa koskea omilla jaloilla niin, että kynnet osuu :|

Lasken aina suojatien viivat, tutuillakin reiteillä, vaikka tiedän että kuinka monta suojatien viivaa kullakin ylityskohdalla on. Kävellessä saatan huomata, että lasken askelia.

Luen sanoja, varsinkin mainoslauseita, takaperin. Lähinnä kun olen kaupungilla.

Astiakaappiin astiat tietyllä tavalla, tiskauksessa tietty järjestys. Jos mies on tiskannut, saatan ohimennen kaapilla ollessani järjestää astiat "oikein". Miehelle en niistä motkota, mutta ne ovat silti minun mielestäni väärin. Samoin miehen tapa ripustaa pyykit on "väärä", hän ei mielestäni ravistele niitä riittävästi tai ripusta siististi. Saatan niitäkin joskus korjailla, vaikka yritän olla korjailematta. Ja kuivumaan laitettujen aterimien kanssa sama juttu.

Illalla kun menen nukkumaan, kaikkien kaappien ja ovien pitäisi olla kiinni.

Rumat talot ahdistavat minua, tai häiritsevät merkittävästi
:ashamed:

Huidon käsilläni, kun selitän jotain. Siis esimerkiksi jos selitän jotain jostain talosta, piirrän sitä samalla ilmaan.

Metsänpeiton varpaankynsi-kirjotuksesta tuli mieleen et mä en voi sietää sitä että joku koskee mua päähän. Lapset nojaa usein käsillään mua päähän kun autan kenkiä jalkaan ja voi jessus mikä pimahduskohtaus siitä tulee :whistle: :headwall: :LOL:

joskus on näin käynyt ja olen unissani tunkenut käden pussilakanan sisään ja sit olen herännyt siihen, kun olen sodassa pussilakanan kanssa :kieh:

Yhteistyössä