En mä tiedä onko tää nyt varsinaisesti tapa, mutta mä en kestä jos mun jalkoihin koskee toisen ihmisen varpaankynnet, potkin vaistomaisesti ne toisen jalat pois :ashamed: Jostain syystä se yököttää, tuntuu todella vastenmieliseltä ja ahdistavalta. Oma aviomies tietää jo nykyisin, että mun jalkateriin ei saa koskea omilla jaloilla niin, että kynnet osuu :|
Lasken aina suojatien viivat, tutuillakin reiteillä, vaikka tiedän että kuinka monta suojatien viivaa kullakin ylityskohdalla on. Kävellessä saatan huomata, että lasken askelia.
Luen sanoja, varsinkin mainoslauseita, takaperin. Lähinnä kun olen kaupungilla.
Astiakaappiin astiat tietyllä tavalla, tiskauksessa tietty järjestys. Jos mies on tiskannut, saatan ohimennen kaapilla ollessani järjestää astiat "oikein". Miehelle en niistä motkota, mutta ne ovat silti minun mielestäni väärin. Samoin miehen tapa ripustaa pyykit on "väärä", hän ei mielestäni ravistele niitä riittävästi tai ripusta siististi. Saatan niitäkin joskus korjailla, vaikka yritän olla korjailematta. Ja kuivumaan laitettujen aterimien kanssa sama juttu.
Illalla kun menen nukkumaan, kaikkien kaappien ja ovien pitäisi olla kiinni.
Rumat talot ahdistavat minua, tai häiritsevät merkittävästi
:ashamed:
Huidon käsilläni, kun selitän jotain. Siis esimerkiksi jos selitän jotain jostain talosta, piirrän sitä samalla ilmaan.