taivaallista
mie hiplaan nukkumaan mennessä pussilakanan tai tyynyliinan hulpioreunoja, työnnän niitä kynnen alle..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä käännän aina avaamattoman maitopurkin ylösalasin ennen kun avaan sen.
Jätän aina lasin pohjalle pari senttii juotavaa. Siis en voi syystä tai toisesta juoda koko lasia tyhjäks.
just kuin mun rakas serkkuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkistan ennen lähtöä että hellan levyt on kiinni ja seuraan nappeja sormella ja hoen mielessä "nolla, nolla, nolla, nolla"
Kiva että muutkin tekee noin Ja kahvinkeitin ja tietokone ym on "kiinni, kiinni, kiinni" ;DAlkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:just kuin mun rakas serkkuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkistan ennen lähtöä että hellan levyt on kiinni ja seuraan nappeja sormella ja hoen mielessä "nolla, nolla, nolla, nolla"
Tavallista se on silloin jos vähintään joka toinen tekee samaaAlkuperäinen kirjoittaja good4u:voihan supertavikset... musta nää kaikki kuulosti ihan tavalliselta käyttäytymiseltä...? onko teillä nyt erikoinen olo, tai jotain?
pelkääksä tippuvas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en kävele viemäri ristikoiden päältä.
Joo, tää on myös. Tätä minäkään en tee. En voi astua paljain varpain suihkussakaan ristikon päälle. Alkaa heti inhottaa ja menee kananlihalle :xAlkuperäinen kirjoittaja simpu:pelkääksä tippuvas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en kävele viemäri ristikoiden päältä.
juu näin on näreet, kammo tullut lapsena ku pihan ristikko oli yö aikana otettu sivuun ja sinne meinasin mulskahtaa..Alkuperäinen kirjoittaja simpu:pelkääksä tippuvas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en kävele viemäri ristikoiden päältä.
Minulta löytyy myös tämä sama piirre. Tämä pitää kyllä tehdä myös ennen nukkumaan menoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkistan ennen lähtöä että hellan levyt on kiinni ja seuraan nappeja sormella ja hoen mielessä "nolla, nolla, nolla, nolla"
Mö teen muuten kanssa näin. Mutta vain maidon kanssa. Ja sitte lopuksi kulautan sitte lasin tyhjäksi. Sitten yksi outo tapa lisää....jos herään yöllä vessaan, ja on pimeää, niin kuljen silmät kiinni. Ajatuksena kai, että miksi turhaan pitää silmiä auki, kun ei kuitenkaan mitään näe...Alkuperäinen kirjoittaja itsetutkiskelua:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mä käännän aina avaamattoman maitopurkin ylösalasin ennen kun avaan sen.
Jätän aina lasin pohjalle pari senttii juotavaa. Siis en voi syystä tai toisesta juoda koko lasia tyhjäks.
Ja mä kaadan aina lisää juomaa pari senttiä ennen kuin lasi on kokonaan tyhjä.Ikinä en juo lasia tyhjäksi ja lisää juomaa vasta sitten.Lopuksi kyllä tyhjään lasin kokonaan.
Just nämä samat mulle! Jääkaapin ja pakastimen ovea pitää lähtiessä ja nukkumaan mennessä tönästä että ovat varmasti kiinniAlkuperäinen kirjoittaja bella-mariia:Minulta löytyy myös tämä sama piirre. Tämä pitää kyllä tehdä myös ennen nukkumaan menoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarkistan ennen lähtöä että hellan levyt on kiinni ja seuraan nappeja sormella ja hoen mielessä "nolla, nolla, nolla, nolla"
Lisäksi ennen lähtöä katson aina, että jääkaappi ja pakastin on varmasti kiinni ja varmistan kahvinkeittimen, mikron ja leivänpaahtimen johtojen olevan irti seinästä. Siis nämä on meillä aina irti seinästä, jos ei käytössä.
Ulko-oven kahvaa pitää myös lähtiessään painaa vähintään viisi kertaa
Nämä nyt päällimmäisenä tulee mieleen. On kyllä paljon muitakin
Hauska!! Nouseeks sun pulssi oikein? Jotenkin kuullostaa hykerryttävän hektiseltä hetkeltä.Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:En voi sietää sitä että Luukun s.postin luettuani ja sieltä ulos kirjauduttuani sivu siirtyy automaattisesti MTV3:n sivuille :headwall: Painan raksista koko nettiselaimen kiinni ja avaan uudestaan äkkiä ennen kuin se MTV3:n sivu kerkeää aueta.
Kuitenkin yleensä kokeilen että kerkeänkö valita uuden osoitteen niin nopeasti että kerkeää vaihtaa jollekin ihan muulle sivulle. Jos en onnistu ni äkkiä raksia ennen ku se MTV3:n sivu aukeaa :kieh: :kieh: :kieh: :ashamed:
hehe...sittenhän meitä on kaksiAlkuperäinen kirjoittaja kohvi:Kun keitän kahvia, lasken oikean määrän lusikallisia, mutta laitan aina vähän vielä varmuuden vuoksi lisää, pari vajaata mitallista..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämän itse tiedostin vasta hetki sitten, kun ystäväni kävi nauramaan ja sanoi mitä ihmettä oikein teen Kun leikkasin hänelle ja minulle jäätelö ja ne siivut siihen päälle Eli tuli olo, olen epänormaali xDAlkuperäinen kirjoittaja hmm:mäkin teen aina näin.Alkuperäinen kirjoittaja tällästä tänään:Tuli tuossa mieleen, että mulla on kyllä outo tapa. Kun leikkaan jäätelöpaketista jäätelöä lautaselle niin leikkaan ensiksi palasen, jonka haluan, mutta pakko on leikata vielä ohut siivu siihen päälle Näin siis teen joka kerta.
en mä noita omituisia tapojani edes tiedosta, koska pidän niitä ihan normaaleina
sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja courage:Avaimet pitää olla kädessä ennen kun suljen ulko-oven.. niitä kilisytän samalla