Mitä ostit tai tilasit viimeksi netistä?

stadin gimma
Mullekin kaveri kertoi lähi-Prismansa toimittavan kotiin. Milloinhan tänne pohjoiseen saatais moinen palvelu... Veikkaan että meillä pienenisi ruokalasku, kun ei tulisi ostettua mitään turhaa, joka tuntuu niin tosi tarpeelliselta kun töiden jälkeen nälissään kiertelee kaupassa.
Voisitte laittaa ostoslistan kukkaroon poron kaulaan ja sitten lähetätte sen kauppaan.

Ostin (halvat) lentoliput Seattleen yhdelle lapselleni ensi kesäksi.
Olen kytännyt noita jo tovin ja jotenkin pysäyttävää että nyt on liput Vaasasta Helsingin ja New Yorkin kautta Seattleeen ja kaikkia edellisiä yhteensäkään kalliimmaksi tulee parinsadan kilsan lento Seattlesta lähikaupunkiin.... ?

:O

....
Jotain kummia kristalligeelikuulia jotka paisuvat vedessä. Tilasin itse asiassa tänään kun vastaan tuli tuolla netissä. Oli pakko ostaa, kun ovat juuri jotain mistä oma äiskä on innostunut. Saa ne sit äitienpäivänä peruskukkakimpun sijaan..

Toinen kun on niin tohkeissaan kaikesta tuollaisesta turhasta, kuin lapsi :heart: :D

Keittiönoita
Mullekin kaveri kertoi lähi-Prismansa toimittavan kotiin. Milloinhan tänne pohjoiseen saatais moinen palvelu... Veikkaan että meillä pienenisi ruokalasku, kun ei tulisi ostettua mitään turhaa, joka tuntuu niin tosi tarpeelliselta kun töiden jälkeen nälissään kiertelee kaupassa.
Mä sain vinkin... mistäpä muualtakaan :D ... kuin täältä palstalta. Näppärä palvelu.

"minää"
Tilaan netistä harva se päivä, en vaan jaksa lähteä lasten kanssa kaupungille. Eilen tilasin miehelle blu-rayn synttärilahjaksi, viime viikolla tilasin lastenvaatteita alennuksista ja lapselle synttärikakun päälle kakkukuvan.

Jotain kummia kristalligeelikuulia jotka paisuvat vedessä. Tilasin itse asiassa tänään kun vastaan tuli tuolla netissä. Oli pakko ostaa, kun ovat juuri jotain mistä oma äiskä on innostunut. Saa ne sit äitienpäivänä peruskukkakimpun sijaan..

Toinen kun on niin tohkeissaan kaikesta tuollaisesta turhasta, kuin lapsi :heart: :D
Mitä ihmettä, nyt heräsi kiinnostus! :D

Ite tilasin just kirjan suomalaisesta ja kengät spartoosta.

Nostan tätä ihan vaan kehuakseni tuota Trinea-alusvaatekauppaa,jonka löysin tästä ketjusta. Eli tilasin kahdet liivit maanantai-iltana ja nyt ne kolahtivat jo postiluukusta. Jostain syystä tuolta ei veloitettu lainkaan postikuluja, liivit olivat edulliset, vastasivat kuvia ja olivat sopivia!

Yhteistyössä