Mun äidinäiti oli Veera (s. 1916). En ehkä laittaisi omalle lapselleni, mutta en myöskään ymmärrä mikä tuossa nimessä muka on "ällösiirappista"? Vanha suomalainen nimi, eikä mikään Ruotsista lainattu jessicajemina.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veeti,Venla,Veera,Lukas,Nico,Moona,Lumi,Milena..kaikissa on mun makuun liian ällösiirappinen jälkimaku.
tiedän myös Milena nimisen naisen, ja sille ei kyllä nimi sovi lainkaan.aivan eri tyyliä ulkonäön kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veeti,Venla,Veera,Lukas,Nico,Moona,Lumi,Milena..kaikissa on mun makuun liian ällösiirappinen jälkimaku. En osaa kuvitella nelikymppistä Kelan tätiä jonka nimikyltissä lukee Lumi-Jessiina Järvinen.
Jessica ei ole suomalainen nimi. Ja se että nimi kirjoitetaan c-llä, lisää lapsen vaivaa kun pitää se joka välissä erikseen mainita...Alkuperäinen kirjoittaja nomen :Mä en laittais mitään perisuomalaista tyyliin Yrjö, Unto, Uolevi, Pirjo, Pirkko, Ritva tms.
Mutta kertokaas, kun niin moni on laittanut sen tänne listalle, mikä vika Jessicassa on?
Mä olen aina ajatellut että se on sellanen perusnimi, joka ei juuri tunteita herätä, mutta näköjään
olin väärässä. Onhan noita tossa mainittu muitakin, mutta tuo Jessica tuli niin moneen kertaan.
Ekaa kertaa hoksasin oman pojan nimen ällötysketjuista! Olen itseasiassa vallan ihmetellyt, ettei ole aiemmin tullut vastaan. On kuitenkin hieman erilaisempi nimi ja vaatii makustelua, ennen kuin kuulostaa hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja hyih:Milo...
Ekaa kertaa mäkin bongasin Aaron. Ihme oikeastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Milon äitee:Ekaa kertaa hoksasin oman pojan nimen ällötysketjuista! Olen itseasiassa vallan ihmetellyt, ettei ole aiemmin tullut vastaan. On kuitenkin hieman erilaisempi nimi ja vaatii makustelua, ennen kuin kuulostaa hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja hyih:Milo...
Itse en osaisi tuttavien lasten nimistä laittaa Eetua, Nikoa tai Anttoa.
Niinpä!!!Alkuperäinen kirjoittaja joo:Vois varmaan sanoa, että sellasta nimee ei olekaan, etteikö se olis aina jonkun mielestä RUMA ja ÄLLÖ nimi.
Jeminakin on ikivanha nimi Suomessa. Mun sukukirjastani nimeä löytyy 1800- ja olikohan 1700-luvullakin. =)Alkuperäinen kirjoittaja outo mielipide:Mun äidinäiti oli Veera (s. 1916). En ehkä laittaisi omalle lapselleni, mutta en myöskään ymmärrä mikä tuossa nimessä muka on "ällösiirappista"? Vanha suomalainen nimi, eikä mikään Ruotsista lainattu jessicajemina.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Veeti,Venla,Veera,Lukas,Nico,Moona,Lumi,Milena..kaikissa on mun makuun liian ällösiirappinen jälkimaku.