Mitä nimeä mikä on kaverisi/tuttusi lapsella et ikinä laittaisi omalle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Tuttavien lapsista löytyy:
- Merette
- Mirette
- Rosette

En vain jotenkin tykkää. Mirette on noista paras, mutta mun makuun siinä on liian imelä sointi. Merette taas kuulostaa vähän väkisin väännetyltä, samoin Rosette.

Ainakin Aku, Ukko, Sofia ja Sorella

(Sitten kaikki tosi perus ja yleiset nimet kuten Matti, Pekka, Olavi, Anna, Maija ym... mitä löytyy tuolla väestöliiton yleisimpien nimien listalta.)

Viimeksi muokattu:
"Nirppu"
Juulia/Julia (TOSI tylsä nimi), Reko, Leopold, Alarik, Eemi, Luukas/Lukas, Reijo, Perjo, Ritva, Martti, Esko, Aarel, Pinja, Jessica ja Jasper (ainakin 3:lla tutulla sisarusten niminä vieläpä).

Musta toi Aada on kyllä tosi kaunis nimi, kylläkin viime vuosina ollut liian yleinen mun makuun, mutta kaunis silti :)

hmm..
joku oli täällä maininnu DILDA :'DDD oikeesti hei :D voi raukkaa.. ei varmasti kiusata..

Täällä oltiin myös mainittu Daniel. mä oon ihan rakastunu tohon nimeen :D esikoisesta piti tulla sen niminen jos olis ollu poika, ja nyt ku odotetaan toista, nii nimi on harkinnassa taas :)
tytön nimee täällä ei oltu mainittu.. vähän sinne päin (tai siittä muokattu nimi) mut ei se kuitenkaan :D
oman nimeniki täältä löysin muutamaan otteeseen :D

mä en varmaan antais nimee Milo. aina kun sen nimen sanoo, nii se kuulostaa sille ku ois ärrävika :O Lumi-Taika on toinen, joka on ihan järisyttävän oksettava nimi.. antaja on luullut keksineensä söpön kivann nimen, mut voi tsiisus *oksennus*
Sina on toinen mikä särähtää korvaan ihan älyttömästi.. Ella on myös semmonen *yööh* reaktion saavuttava nimi..

Yhteistyössä