Mitä näistä hommista tekisitte, jos olisi ihan pakko?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28180833]Olisitko:

a) siivooja
b) perhepäivähoitaja
c) tiskaaja
d) postinkantaja
d) puhelinmyyjä[/QUOTE]

Voisin tehdä mitä vain noista. Varsinkin jos olisi pakko. Vaikka täytyy myöntää, että joku aseman vessojen siivous ei ehkä olisi mikään toiveammatti ja liskakin siitä on aika pohjalta, mutta pakon edessä. Työtähän se vaan on.
 
Olen todella surkea myyjä, joten en kyllä hankkisi tarpeeksi puhelinmyynnillä. Perhepäivähoitajaksi mulla on koulutuskin. Iho ei kestä tiskaamista. Ajokorttia ei ole eli jos postinkanto hoituu jalkapelillä niin se käy. Siivoojanakin olen työskennellyt.
 
"vieras"
Olen etsinyt töitä joita voisin tehdä: to-su joka viikko. Kun muuten olen lasten kanssa kotona. Joten tekesin mitä vaan mitä voisin noina päivinä tehdä. Saisi lisätienestiä huiman kotidontuen lisäksi. :)
 
lucifer
[QUOTE="aapee";28180875]Lisätään vielä, että se postinjakaja on aamulehden jakaja eli työskentelee kukon laulun aikaan....[/QUOTE]onneksi olen jo alunperin valinnut ammatin mikä on vielä aikaisempaa kuin postinjakan työ
 
[QUOTE="vieras";28180833]Olisitko:

a) siivooja
b) perhepäivähoitaja
c) tiskaaja
d) postinkantaja
d) puhelinmyyjä[/QUOTE]

Kai sitä mitä tahansa tekee ennenku nälkään kuolee. Pph ja puhelinmyjä ois kyllä ihan painajaista. Ehkä noista mieluiten siivoisin.
 
lkjhgfdsa
[QUOTE="vieras";28180833]Olisitko:
a) siivooja
b) perhepäivähoitaja
c) tiskaaja
d) postinkantaja
d) puhelinmyyjä[/QUOTE]

Postinkantaja vois olla ihan ok, ja siivoojan ja tiskaajan hommia tekisin väliaikaisesti. Muita kahta EN.
 

Yhteistyössä