Mitä näistä hommista tekisitte, jos olisi ihan pakko?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Tuleva dippainssi
Typerä kysymys. Jos olis pakko, niin sitähän varmaan vaikka huoraisi. Pakko on pakko, joten ei kai siinä sen ihmeempää. Aika erikoista sanoa, etteki tekis näitä vaikka olis "pakko". Jos aseella uhattais, niin eiköhän sitä kermaperseisempikin taipuis paskahommiin.
 
Professional Griefer
Siivoaisin, tiskaisin tai jakaisin postia. Kahta ensimmäistä oon tehnytkin.

Puhelinmyynti ei ollut yhtään mun juttu, istua persiillään ja lähes kusettaa ihmiset ostamaan. Perhepäivähoitajaksi ryhtyessä pitäis kyllä olla maailmanluokan hätä..
 
lääkäri harmaana
Voisin olla siivooja tai tiskaaja (siivoojan töitä olen nuorena tehnytkin.).

Perhepäivähoitajaksi ehkä enää en jaksaisi ruveta. Puhelinmyyjänä olisin surkea. Ja postinkantaminen edellyttää käsittääkseni niin aikaista heräämistä että ei taitaisi onnistua.
 
Tuli aivan hölmö olo, kun luin tuon kysymyksen. Olen itse varhaisjakaja täysin omasta tahdostani, ja mielestäni mulla on palkka kohdillaan...ja työ sopii älyttömän hyvin mulle ja perheelle. Niin onko nuo luetellut nyt jotain b luokan ammatteja, joista valitaan "se vähiten" paskin?!

Itse en lähtisi esim kaupan kassalle töihin, enkä mihinkään näyttöpäätteen ääreen virastoon, enkä minkäänlaiseen hoitolaitokseen tai vanhainkotiin hoitamaan ketään. Mutta sillähän tämä maailma pyörii, että jollekin nuo työt sopii ja tekevät mielellään. Ihan kuin minäkin ne öiset ajeluni :)
 
"vieras"
Mikä vaan paitsi puhelinmyyjä. Mua kammottaa soittaa vieraille ja jopa vähän kavereillekin...

Mainoksia oon jakanut pyörällä ja mietin sillon että olisi kivaa olla postinjakaja, siis sellanen joka jakaa pyörällä postia :) Mainostenjakokin oli kivaa mut siinä oli niin olematon palkka että tekisin enää vain jos olisi ihan pakko.
 
"Carelia"
Tiskari, postinjakaja, siivooja. Siinä järjestyksessä. Myyntitöihin en sovellu ja perhepäivähoitajana en jaksais. Hanskat kädessä sais kyllä työt tehdä, ettei kädet menis ruvelle noissa valituissa hommissa. Mut ei nuo minusta töinä oo sen kummempia. Heikosti palkattuja osin, mut eipä tästä nykyisestäkään duunista koulutus ja kokemustaustaan nähden makseta kaksisesti.
 
Pph ja puhelinmyyjä olen ollutkin. Tiskattukin on ammattikeittiöllä. Kait sitä tekis pakon edessä melkein mitä vain, mutta puh.myynti on kyllä ku työntäs tikkua kynnen alle.. Mutta pakko ois pakko..:D
 
Siivooja tai perhepäivähoitaja. Siivoamista inhoan, mutta tekisin sitä työnä jos olis pakko. Kesätöinä oonki tehny sellutehtaalla. Vieraiden lasten kans en pahemmin viihdy, mutta tekisin pph:n hommia mielummin ku noita muita töitä.
 
sama täällä
[QUOTE="Vieras";28180876]A. Mutta ai hitto, mähän olen laikkari muutenkin jo, ilman pakkoa![/QUOTE]

Peesi, yhteensä noin 15 vuotta olen tätä tehnyt, ja ihan vapaa-ehtoisesti.Olen sairaalassa töissä, ja liksakaan ei pöllömpi, kokemus-ja vuorolisineen 2500e/ kk brutto. kaksivuorotyö.
 
"Vieras"
Kaikkia pakonedessä, vähiten tuosta puhelinmyynnistä tykkäisin. Sitäkin kokeiltu nuorena, mutta ei ollut mun juttu. Postinjakaja muuten, mutta en kestäisi sateessa/pakkasessa kävellä. Tiskaajan hommassa menis kädet, mutta ei siinä muuten ongelmaa,
 

Yhteistyössä