mitä mustista nikeistä tulee mieleen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä alan ehkä hämärästi ymmärtämään aloittajan pointin. Yksittäiset keskustelut muodostuisivat ehkä järkevimmiksi ja asiaan enemmän keskittyviksi, jos kaikki olisivat harmaita. Tällöin jäisi pois ne ylimääräiset nimimerkkiin liittyvät tulkinnat ja itse asiaan suhtautuisi avoimemmin ilman ennekkoasenteita.
 
vierailija
Mä alan ehkä hämärästi ymmärtämään aloittajan pointin. Yksittäiset keskustelut muodostuisivat ehkä järkevimmiksi ja asiaan enemmän keskittyviksi, jos kaikki olisivat harmaita. Tällöin jäisi pois ne ylimääräiset nimimerkkiin liittyvät tulkinnat ja itse asiaan suhtautuisi avoimemmin ilman ennekkoasenteita.
Ei yksikään mustana nikillä kirjotellut päässyt tälle tasolle henkisesti.
Harmaat on parhaita. Kirjautuminen taitaa viedä järjen mennessään, kuten ketjusta huomaa. Käväsin itekin nikillä, siirappia sato, ei satanut harmaana.
 
vierailija
Mä voin sitten vastata kun se on kerran niin tärkeää....

Echo on rasisti ja mä en tykkää rasisteista. Muuten se on varmaan ihan ok mutta on rasisti. Bootypeppin stailauksia mä en ymmärrä yhtään ja en tykkää niistä. Bootypeppi pyyttää että sen tekemisiä arvostellaan mut jos arvostelee niin ettei tykkää niin se vetää heti kilarit. Peyoten kanssa en oo mistään samaa mieltä ja peyote on bootypeppin kaveri ja laukkaa aina paikalle puolustamaan kaveriaan. Se on kunnioitettavaa mut myös ärsyttävää ja se tekee sen varmaan sen takia että bootypeppi jää aina alakynteen koska se on niin herkkä ja sitä pitää koko ajan suojella. Muista mulla ei ole oikein mitään sanottavaa.
 
ideanikkari
Samaa mieltä. Kaikilla voisi olla satunnainen tunnus, joka vaihtuisi kerran per ketju.
Tai ketjun alussa jokaiselle lätkästäisiin tunnusnumero. Ilman mitään profiilisivija ja avataria, ketjun ensimmäisestä viestistä saisi jonkun numeron, joka säilyisi koko ketjun ajan. Tämä numero olisi kaikissa ketjuissa aina erilainen tietysti.
Tämä tapa paljastaisi yksin jutustelevat trollit, sekä myös poistaisi identiteetin, mutta lisäksi pitäisi itse keskustelun kasassa, kommentoijat tietäisivät kuka ketjussa kommentoi mitäkin, mutta stigma poistuisi jo seuraavassa ketjussa.
(y)
 
vierailija
-echo luulee aivan liikoja itestään, vaikuttaa narsistilta sekä lisäksi hyvin vainoharhaisen oloinen. Vaatisi diagnoosin ja lääkityksen.

-peyote pelkää rumia ihmisiä ja vanhenemista. Herättää suojelunhalun. Joskus nolostumisen suutahtaessaan, kuin liian naiivi hento kukka tähän maailmaan.

-m1es luulee ärsyttämällä kiihottavansa naiset märiksi. Himoitsee peyoteä salaa. Leuhka ylimielinen kukko. Sellasta herra 47-tauski-laatua suomalaiseen makuun.

Milanna tykkää shoppailusta ja tavarasta. Rahaa ja bling blingiä, ne on Milannan elämän suola. Herkkä höpönassu, mutta hyvin pinnallinen suomalaiseen makuun.

pessimisti, takaseinän harmaasta tapetissa irti räpistelevä valju hajuton ja mauton kiintiönikki, josta ei muista mitään, vaikka tuo vilahtelee monesti silmien edestä.
 
Mä voin sitten vastata kun se on kerran niin tärkeää....

Echo on rasisti ja mä en tykkää rasisteista. Muuten se on varmaan ihan ok mutta on rasisti. Bootypeppin stailauksia mä en ymmärrä yhtään ja en tykkää niistä. Bootypeppi pyyttää että sen tekemisiä arvostellaan mut jos arvostelee niin ettei tykkää niin se vetää heti kilarit. Peyoten kanssa en oo mistään samaa mieltä ja peyote on bootypeppin kaveri ja laukkaa aina paikalle puolustamaan kaveriaan. Se on kunnioitettavaa mut myös ärsyttävää ja se tekee sen varmaan sen takia että bootypeppi jää aina alakynteen koska se on niin herkkä ja sitä pitää koko ajan suojella. Muista mulla ei ole oikein mitään sanottavaa.
Tai sitten buutipeppi ymmärtää/haluaa olla lähtemättä kaikkeen mukaan ;)
Onko sellainen väärin ja huono asia palstalla? ;)
 
vierailija
Tälläsia ketjuja oli ennen paljon. Nyt ei ole enää nikkejäkään kuin pari tylsää, niin eipä tule edes muita mieleen kuin nää mitkä jo mainittu ja samat mielikuvat vähän mullakin kuin jo sanottu.
 
vierailija
Mä voin sitten vastata kun se on kerran niin tärkeää....

Echo on rasisti ja mä en tykkää rasisteista. Muuten se on varmaan ihan ok mutta on rasisti. Bootypeppin stailauksia mä en ymmärrä yhtään ja en tykkää niistä. Bootypeppi pyyttää että sen tekemisiä arvostellaan mut jos arvostelee niin ettei tykkää niin se vetää heti kilarit. Peyoten kanssa en oo mistään samaa mieltä ja peyote on bootypeppin kaveri ja laukkaa aina paikalle puolustamaan kaveriaan. Se on kunnioitettavaa mut myös ärsyttävää ja se tekee sen varmaan sen takia että bootypeppi jää aina alakynteen koska se on niin herkkä ja sitä pitää koko ajan suojella. Muista mulla ei ole oikein mitään sanottavaa.
Itse taas en ole koskaan nähnyt Bootyn kilahtelevan vaan lähinnä naureskelevan kommentteja. Yleensä huutelijat ovat suuttuneet siitä, että Booty ei välitä huudoista.
 
vierailija
Sinunko huumori on ainoa hyväksytty huumori? Kiitos ei, en halua viljellä kuivaa huumoria nuttura kireällä.
Missä kohtaa sanoin niin? Pitäisikö minunkin ymmärtää tahallani väärin ja väittää, että sinun mielestä vain sinun mielipiteesi on oikea?

Mitä huumoriin tulee, mahtuu kai kuivan vs. mauttoman huumorin väliin muitakin huumorinmuotoja?
 
vierailija
-echo luulee aivan liikoja itestään, vaikuttaa narsistilta sekä lisäksi hyvin vainoharhaisen oloinen. Vaatisi diagnoosin ja lääkityksen.

-peyote pelkää rumia ihmisiä ja vanhenemista. Herättää suojelunhalun. Joskus nolostumisen suutahtaessaan, kuin liian naiivi hento kukka tähän maailmaan.

-m1es luulee ärsyttämällä kiihottavansa naiset märiksi. Himoitsee peyoteä salaa. Leuhka ylimielinen kukko. Sellasta herra 47-tauski-laatua suomalaiseen makuun.

Milanna tykkää shoppailusta ja tavarasta. Rahaa ja bling blingiä, ne on Milannan elämän suola. Herkkä höpönassu, mutta hyvin pinnallinen suomalaiseen makuun.

pessimisti, takaseinän harmaasta tapetissa irti räpistelevä valju hajuton ja mauton kiintiönikki, josta ei muista mitään, vaikka tuo vilahtelee monesti silmien edestä.

(y)
 
vierailija
Pin - Paskapökäleiden viskelijä, henkisesti 5-vuotiaan tasolla, muuten kyllä ihan kiva tyyppi, ainakin, jos viitsii olla asioista samaa mieltä hänen kanssaan.

Päätön - Säälittävä ulisija, jolla ei ole koskaan juuri mitään oikeaa sanottavaa.
Liekö tällä tyypillä palleja ollenkaan, vaikka biologian puolesta pitäisi olla.

Milanna85 - Leuhka ja ahne venakko, joka luulee olevansa jotain erityislaatuista, koska matkustelee ihkun työnsä (=pissilaukkujen ja muun rihkaman myyminen nettihuutokaupoissa) ja on onnistunut samaan katiskaansa isämiehen.

Peyote - lapsellinen ja hullu hellari, joka ei siedä erilaisuutta. Helposti provosoituva ja provosoituvissa oleva kääpiönkokoinen itkupotkuraivotar, joka haukkuu kaikki häntä isommat (johon ei paljoa vaadita)

Famipala - sitkeä jankkaaja, joka tuntuu asuvan tällä palstalla.
 
vierailija
Pin - Paskapökäleiden viskelijä, henkises
ti 5-vuotiaan tasolla, muuten kyllä ihan kiva tyyppi, ainakin, jos viitsii olla asioista samaa mieltä hänen kanssaan.

Päätön - Säälittävä ulisija, jolla ei ole koskaan juuri mitään oikeaa sanottavaa.
Liekö tällä tyypillä palleja ollenkaan, vaikka biologian puolesta pitäisi olla.

Milanna85 - Leuhka ja ahne venakko, joka luulee olevansa jotain erityislaatuista, koska matkustelee ihkun työnsä (=pissilaukkujen ja muun rihkaman myyminen nettihuutokaupoissa) ja on onnistunut samaan katiskaansa isämiehen.

Peyote - lapsellinen ja hullu hellari, joka ei siedä erilaisuutta. Helposti provosoituva ja provosoituvissa oleva kääpiönkokoinen itkupotkuraivotar, joka haukkuu kaikki häntä isommat (johon ei paljoa vaadita) lihaviksi amatsooneiksi.

Famipala - sitkeä jankkaaja, joka tuntuu asuvan tällä palstalla.
 
vierailija
Pin - Paskapökäleiden viskelijä, henkisesti 5-vuotiaan tasolla, muuten kyllä ihan kiva tyyppi, ainakin, jos viitsii olla asioista samaa mieltä hänen kanssaan.

Päätön - Säälittävä ulisija, jolla ei ole koskaan juuri mitään oikeaa sanottavaa.
Liekö tällä tyypillä palleja ollenkaan, vaikka biologian puolesta pitäisi olla.

Milanna85 - Leuhka ja ahne venakko, joka luulee olevansa jotain erityislaatuista, koska matkustelee ihkun työnsä (=pissilaukkujen ja muun rihkaman myyminen nettihuutokaupoissa) ja on onnistunut samaan katiskaansa isämiehen.

Peyote - lapsellinen ja hullu hellari, joka ei siedä erilaisuutta. Helposti provosoituva ja provosoituvissa oleva kääpiönkokoinen itkupotkuraivotar, joka phaukkuu kaikki häntä isommat (johon ei paljoa vaadita)

Famipala - sitkeä jankkaaja, joka tuntuu asuvan tällä palstalla.
Heh, harvinaisen osuvat kuvaukset.
 
Pin - Paskapökäleiden viskelijä, henkisesti 5-vuotiaan tasolla, muuten kyllä ihan kiva tyyppi, ainakin, jos viitsii olla asioista samaa mieltä hänen kanssaan.

Päätön - Säälittävä ulisija, jolla ei ole koskaan juuri mitään oikeaa sanottavaa.
Liekö tällä tyypillä palleja ollenkaan, vaikka biologian puolesta pitäisi olla.

Milanna85 - Leuhka ja ahne venakko, joka luulee olevansa jotain erityislaatuista, koska matkustelee ihkun työnsä (=pissilaukkujen ja muun rihkaman myyminen nettihuutokaupoissa) ja on onnistunut samaan katiskaansa isämiehen.

Peyote - lapsellinen ja hullu hellari, joka ei siedä erilaisuutta. Helposti provosoituva ja provosoituvissa oleva kääpiönkokoinen itkupotkuraivotar, joka haukkuu kaikki häntä isommat (johon ei paljoa vaadita)

Famipala - sitkeä jankkaaja, joka tuntuu asuvan tällä palstalla.
Pakko kysyä mikä on pissilaukku ja kuka pervo niitä ostaa
 

Yhteistyössä