mitä mustista nikeistä tulee mieleen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
echo "Illuminati. Jeesus. Ilmmuninati. Jeesus. Ufot. Illmujeeuf..örghsaldkd, olen sekaisin mutta vain te joudutte helvettiin, mä ainoana pääsen taivaaseen. Mä en saa unta, mä en saa unta, ne on sängyn alla, ne valvoo, ne on leivässä, ne on sateessa, ne on autojen kumeissa, mä en saa untaaaaa, ufot on Jeesuksen jalallisi demoneita helvetistä, sielunvihollinen syö mun puolukan, miten saisin unta, Jeesus on Jumalan poika joka ufolla ratsasti päälleni rakkauden siemenene leijail..."
päätön "mä en kommentoi. ei pidä paikkaansa."
mömmö-majuri "mitä vittua. menen päiväunille."
aivansama "mamumamuneekeritontyhmiävalkoseteimamumamumamumamu"
papumössö "en ole huomannut. mä vain tiedän."
peyote "näytän nuorelta, en ole ruma, olen kaunis, olette vain kateellisia. Mä loukkaannuin. Sateenkaari ei ole homojen omaisuutta mun puulla on sateenkaariviitta."
famipala "peace and lööööv"
lipsutti "hanimussupupsimussunnussun nussitaanko"
bitch "haarat auki olen tymä"
mummeliisa "lie meidän perhe se saareen ui, lie toki toki toki lie"
m!es: "sulla on tyhmä perse, mä olen superjorma typy"

enempää en muista nikkejä. Nyt voi pohtia, onko tässä mitään järkeä. Eikö olisi kiva ettei olisi tälläisiä leimoja kun kirjoitellaan ja kommentoidaan.
 
vierailija
enempää en muista nikkejä. Nyt voi pohtia, onko tässä mitään järkeä. Eikö olisi kiva ettei olisi tälläisiä leimoja kun kirjoitellaan ja kommentoidaan.[/QUOTE]


Ei oo. Kivempaa ois anonyymeinä.
 
vierailija
Itse en pahemmin edes kiinnitä huomiota, kuka viestin on kirjoittanut. Luen vain itse viestit. Jos on erityisen hyvä tai erityisen tyhmä kirjoitus, katson nikin, muuten en.

Ei siis ole moniakaan nimimerkkejä jäänyt päähän, vaikka pitkään täällä roikkunut. Jotkut muistan kuvan perusteella. Noista mainitsemistasi muistan Peyoten, koska hänellä oli jossain vaiheessa kuva, jossa oli tosi upean näköinen. Mieleen on myös jäänyt se kirjoittaja, jolla oli ennen se kuva japanilaisesta sarjakuvahahmosta (jonka nimeä en muista, mutta joita nuorena luin).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Olisi ihan mukavaa keskustella, ilman että tietäisi millaisten sekopoltsien kanssa kirjottelee. Kun jokaisesta nikistä tuppaa muistamaan vain ne vähemmän mairitelevat puolet..
 

Yhteistyössä