Mitä mun tulis tehdä????

  • Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Mehän otettiin pienimuotoinen ero miehen kanssa,kun se otti alkoa liikaa ja on mustasukkanen,päätettiin kuitenkin asua yhdessä. Nyt eilen paljastui kuitenkin että mies äänittää mun puheluita ja mua jos mulla sisko kylässä :eek: Mitä se keksii seuraavaksi??
Mua oikeesti hirvittää olla täällä kun en tiedä mitä se vielä keksii mustasukkasuuspäissään..
Mun olis pitäny perjantaina mennä siskon luokse yökylään,ja siitä sit eilen soiteltiinkin,mutta mies nauhotuksen perusteella päättikin et soitin jollekin miehelle,koska suunnittelin milloin menen ja jos käytäisiin ostoksilla :eek: :'( Musta tuntuu nyt etten uskalla olla täällä enää edes päivisin,tuntuu kokoajan et jossain mua vahditaan ja saan jälkikäteen kuulla asiasta :ashamed:
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Joo ota sellanen suurimuotoinen ero ja lähe kälppimään. Ei se terve ole... Onkhan itellään puhtaat jauhot pussissa.
sitä mäkin epäilen vahvasti ettei tuo ole enää tervettä :( Meinaan nyt lasten kanssa mennä täksi päiväksi siskon luokse,sielä mua ei ainakaan kukaan äänitä..
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Tiedän tunteen. Vaikka mua ei koskaan kuunneltukaan, kytättiin muuten vaan. Minä en kestänyt sitä, mutta jos sinä kestät, niin voimia vaan - niitä tarvitaan :/ :hug:
Mua vaan pelottaa tein mä sit mitä tahansa..pelkään mitä se tekee seuraavaksi..
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Saatko dokumentoitua ukkosi toimia? Jos lähdet ja saat kaikki tajuamaan, että lähestymiskielto on paikallaan, saattaa olo olla turvatumpi.
En tiedä.. ja riittääkö uskallus..jos kuitenkin jäisin siitä kiinni..
 
:hug:

Eräs sairaan mustasukkainen jka omistushaluinen pilasi monta vuotta elämästäni. Onneksi meillä ei ollut lapsia, jotka mutkistavat asioiden kulkua. Toivon voimia sinulle ja uskallusta uuteen, parempaan elämään jonka ansaitset ja niin myös lapsesi.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Saatko dokumentoitua ukkosi toimia? Jos lähdet ja saat kaikki tajuamaan, että lähestymiskielto on paikallaan, saattaa olo olla turvatumpi.
En tiedä.. ja riittääkö uskallus..jos kuitenkin jäisin siitä kiinni..
Elämäsi tässä on kyseessä. Miten aiot sen elää? Kerta rysäyksellä uusiksi vai kidut ja kidutat lapsia koko loppu iän? *vähän kärjistetysti*
 
En tiä miten paha tilanne teillä on mut jos mies esim. riehuu tms edes joskus, soita poliisit. Jos taustalla on edes yksiki kotikäynti sen takia että pelkäät niin lähestymiskielto on helpompi saada. Koita nauhottaa niitä sen juttuja ja mahdollisimman monille kerrot asioista, ettei voida vedota siihen että niitä päästäs keksit yhtäkkiä.
 
maanvaiva
mustasukkaisuus ei lopu, se vaan pahenee, ja varmasti tuo 'pienimuotonen' eronne o vaan pahentanut näitä mustasukkaisuus oireita.
valitettavasti mustasukkaisen ihmisen kanssa ei voi elää parisuhteessa. ei vaan voi. se ei ole oikeaa elämää. se on itsensä vangistemista, selittelyä, pelkäämistä..
 
pohjantähdenalla
Mä lähden tästä nyt siskon luokse lasten kanssa,katotaan pystynkö tulla hetkeen aikaan takaisin. Siskoni ja kohta äitini tietää asiasta.. Ja tietävät paljon muutakin menneisyydestä ja läheltäkin asioita.. :(
 
suruinen
Lähde ihmeessä pois kaikessa hiljaisuudessa äläkä kerro missä olet jos vaan pystyt salaamaan.
Ei koskaan tiedä mitä voi tapahtua kun tuollaisia mietiskelee ja kuvittelee.

Jaksamista, yritä päästä lopullisesti suhteesta irti, äläkä mene takaisin, se ei muutu koskaan vaikka lupaisikin!
 
pohjantähdenalla
No niin sanoin miehelle et nyt sen on aika ettiä itelleen kämppä :attn: No se sanoi heti et sit kaikki alkaa mennä alamäkee,ei varmaan voi enää tavata lapsia yms.. No nyt sitten lähti jonnekin ajelemaan ja sulattelemaan asiaa.. Ehkä tämä jossain vaiheessa helpottaa :(
 

Yhteistyössä