Mitä miltä????

  • Viestiketjun aloittaja latz
  • Ensimmäinen viesti
latz
Mitä mieltä te ootte jonkun sairauden kanssa kun syöpi luontais tuotteita...???Että auttako ne siihen sairauteen...pysyvästi????
Itse syön rypäleen siemenistä tehtyä pillereitä....sisältää syaniidia....ja eivät maistu miltään...onneksi...

Sairastuin viime vuonna syöpään ja alku arvot olivat 1170 ja tänään sain tietää että jhuima harppaus oli tullut arvot alas....nyt 200 ja risat....
sytostaattihoitoa saan kolmen viikon välein .... ;)

Olisi kiva kuulla mielipiteitä...ja jos hoitajiakin olisi kuulolla niin kertoisi arvoista yms.... ;)

Kiitookset vaan jo etukäteen vastauksista jos niitä ilmaantuu... =)
 
tuhta
Voihan ne auttaa, mutta tutkittua tietoa ei ole joten voi olla myös arvaamattomia sivuvaikutuksia. Monet kuitenkin käyttää ja kokevat tehoikkaiksi, ite ajattelen, että pääasia että saa apua, ei ole väliä onko "oikea" lääke vai luontaistuote,
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 16:57 latz kirjoitti:
Mitä mieltä te ootte jonkun sairauden kanssa kun syöpi luontais tuotteita...???Että auttako ne siihen sairauteen...pysyvästi????
Itse syön rypäleen siemenistä tehtyä pillereitä....sisältää syaniidia....ja eivät maistu miltään...onneksi...

Sairastuin viime vuonna syöpään ja alku arvot olivat 1170 ja tänään sain tietää että jhuima harppaus oli tullut arvot alas....nyt 200 ja risat....
sytostaattihoitoa saan kolmen viikon välein .... ;)

Olisi kiva kuulla mielipiteitä...ja jos hoitajiakin olisi kuulolla niin kertoisi arvoista yms.... ;)

Kiitookset vaan jo etukäteen vastauksista jos niitä ilmaantuu... =)
Että mitä, onks tää jotain pilaa? No joka tapauksessa sytoostaattihoitojen aikana ei suositella käyttämään mitään vitamiinilisiä luontaistuotteista puhumattakaan. Voivat kohottaa maksa-arvoja, kun sytostaatitkin on jo tarpeeks kova rasitus, kortisoneista ym. puhumattakaan. Mitä syöpää sairastat? Itse tiedustelin samaiset asiat omalta syöpälääkäriltäni. Omat etäpesäkkeeni katosivat hyvien sytostaattien ansiosta, ei mitään lisiä. Kunnollinen kotiruoka ja säännöllinen liikunta pitävät mielen ja fysiikan hyvässä kunnossa. Vai että syaniidia :kieh: :LOL:

 

Yhteistyössä