Mitä mieltä Wille Rydmanista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Veikkaan ettei Rydman ole pätkääkään kiinnostunut sun luottamuksesta.
Erikoista, jos poliitikko ei ole kiinnostunut äänestäjiä kohtaan herättämästään luottamuksestaan, se kun on politikkaan lähtemisessä a ja o. Mutta ehkä toisaalta paljastit monien poliitikkojen todelliset tarkoitusperät, vallan hankkiminen ja asioihin vaikuttaminen oman itsensä ja kavereiden hyväksi.

Itse en moista äänestäisi.
 
vierailija
Lue ja ymmärrä faktat:

Tuo "yksi 14-vuotias tyttö" on Adelaide Botty van den Bruele. Hän on syntynyt 2.1.1996. Tuo vappubrunssi on Kokoomusnuorten vappubrunssi 30.4.2015. Nopealla matematiikalla laskettuna "yksi 14-vuotias tyttö" oli siis oikeasti 19-vuotias, eikä 14-vuotias. Se mitä tällä 19-vuotiaalle on sanottu on ilmeisesti täysin Adelen itsensä kertomaa, eikä tällaisesta ole yhtää mitään näyttöä.

Mutta älä anna taas faktojen pilata tätä sun kivaa tarinaa.

Mistä olet löytänyt infon, että kyseessä on tämä Bruele?

Pistä linkki.

Tämä Rydman on useammasta 14 v. viehättynyt ja ahdistellut ja ainakin tuossa iltalehden linkissä on koululainen ollut tekemässä opiskelutehtävää eikä mikään missi.
 
vierailija
Poliisin tekemän esiselvityksen perusteella kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman on puhunut 14-vuotiaalle yläkoululaiselle tämän seksikkyydestä eduskunnan kahvilassa.

”Rydmanin minuun kohdistama ahdistelu on ollut halailua, lääppimistä ja lähentelyä. Kysyttäessä tarkennan, että lääppimisellä ja lähentelyllä tarkoitan sitä, että joskus kosketus tuntuu ahdistavalta, kuten esimerkiksi silloin, kun ollessani 14-vuotias hän heti ohjasi minua alaselästä koskemalla pöytään istumaan. Tai että hän halaili minua todella paljon. Esimerkiksi kerran kun olimme kaverini kanssa lähdössä kokoomusnuorten pikkujouluista pois, Rydman lähti kanssamme ’samaa matkaa’, vaikka oli kertomansa mukaan menossa eduskuntaan hakemaan tietokonettaan. Eduskunta oli täysin eri suunnassa, kuin minne olimme menossa. Rydman onnistui halaamaan minua lyhyellä matkalla meitä saattaessaan yhteensä yhdeksän kertaa ennen kuin lähti eri suuntaan”, alaikäinen tyttö kertoo poliisille kansanedustajan käytöksestä.


Toinen 14-vuotias
Poliisin esiselvityksestä käy ilmi, että Rydman on halunnut tutustua ainakin toiseen 14-vuotiaaseen tyttöön.
Rydman oli tuolloin 25-vuotias kokoomusnuorten puheenjohtaja.
No mitä tuosta. Willelle täytuu sallia kaikki mitä hän haluaa saada irti 14 v teinitytöistä.


Mistä olet löytänyt infon, että kyseessä on tämä Bruele? Pistä linkki.

Tämä Rydman on useammasta 14 v. viehättynyt ja ahdistellut ja ainakin tuossa iltalehden linkissä on koululainen ollut tekemässä opiskelutehtävää eikä mikään missi.
Ei se niin nokonuukaa ole, usko nyt vaan kun mekin uskotaan niin

Terv.

@Lispetti @m1es @ ärsyttävä tyyppi
 
Mistä olet löytänyt infon, että kyseessä on tämä Bruele?

Pistä linkki.

Tämä Rydman on useammasta 14 v. viehättynyt ja ahdistellut ja ainakin tuossa iltalehden linkissä on koululainen ollut tekemässä opiskelutehtävää eikä mikään missi.
No Wille sanoi jo aluksi, että tietää kenestä on kyse, mutta poliisitutkinnan ollessa käynnissä, hän ei voi vielä paljastaa nimeä. No Adele ihan itse sitten alkoi avautumaan aiheesta instagramissa, joten hän tuli antaneeksi samalla luvan vetää nimensä esiin. Tässä nyt esim. Seiskan juttu aiheesta:


Ja Adele on tosiaankin tämä "oona". Aluksi kun juttu lähti vyörymään Willen niskaan, hän oli jopa Willen puolella ja sanoi, ettei hänellä ole tästä mitään pahaa sanottavaa. Vasta kun tämä kolmen naisen "pääpahis" EX, eli Amanda Blick (joka tehtaili niitä perättömiä rikosilmoituksiakin) houkutteli Adelen kahville, hän sai Adelenkin lähtemään mukaan tähän Willen lokakampanjaan. Tuo kolmen naisen kopla siis muodostui tuolloin kahvittelun juoninnan tuloksena.

Ps. Jotenkin musta tuntuu, että porukka tällä palstallakin on todellakin aika pihalla tästä keissistä. Silti Willeä koitetaan vetää lokaan, vaikka nämä kaikki kertomani faktat on ihan saatavilla netistä. En tee tässä mitään laittomia paljastuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Itse en moista äänestäisi.
Juuri siksi sinun mielipiteelläsi ei ole mitään väliä tässä asiassa. Mitä jos välillä haukkuisit jonkun jota äänestät. Ja henkilökohtaisesti en luota sinuun koska spämmäät tuota tarkoitushakuisesti eli valheellisen johdattelevasti muotoiltua poliisin esiselvitys -sepustustasi joka paikkaan. Kertoo joko siitä, että olet tyhmä etkä ymmärrä mistä siinä on kysymys tai sitten olet pahantahtoinen ja likaisin motiivein liikkeellä. Kumpikaan vaihtoehto ei varsinaisesti herätä luottamusta tai saa haluamaan keskustelua.
 
No Wille sanoi jo aluksi, että tietää kenestä on kyse, mutta poliisitutkinnan ollessa käynnissä, hän ei voi vielä paljastaa nimeä. No Adele ihan itse sitten alkoi avautumaan aiheesta instagramissa, joten hän tuli antaneeksi samalla luvan vetää nimensä esiin. Tässä nyt esim. Seiskan juttu aiheesta:


Ja Adele on tosiaankin tämä "oona". Aluksi kun juttu lähti vyörymään Willen niskaan, hän oli jopa Willen puolella ja sanoi, ettei hänellä ole tästä mitään pahaa sanottavaa. Vasta kun tämä kolmen naisen "pääpahis" EX, eli Amanda Blick (joka tehtaili niitä perättömiä rikosilmoituksiakin) houkutteli Adelen kahville, hän sai Adelenkin lähtemään mukaan tähän Willen lokakampanjaan. Tuo kolmen naisen kopla siis muodostui tuolloin kahvittelun juoninnan tuloksena.

Ps. Jotenkin musta tuntuu, että porukka tällä palstallakin on todellakin aika pihalla tästä keissistä. Silti Willeä koitetaan vetää lokaan, vaikka nämä kaikki kertomani faktat on ihan saatavilla netistä. En tee tässä mitään laittomia paljastuksia.
Minä luulen, että ihmiset uskovat liikaa mitä joku toimittaja/valtamedia tai ”asiantuntija” kertoo. Kaikki niellään turhan helpolla, ei kyseenalaisteta, eikä käytetä juuri omia aivoja. Eikä etenkään kuunnella vastapuolta.

Lisäksi aihe on erittäin sensitiivinen, halutaan mahdollisesti tuomita vaikka varmuuden vuoksi.
Tämä on todella järkyttävää ja tragedia.
Onneksi Rydman ei edes tuntunut hätkähtävän siitä, että hän tietää joidenkin syyttelevän häntä senkin jälkeen, kun keissi on valmis.
Rydman lupasi myös tuoda esiin kaiken mitä nyt ei voi esittää keskeneräisen keissin vuoksi.

Mitäköhän nämä syyttelevät ihmiset sanovat/tekevät kun heille valkenee, että he syyttelivät suotta…🤔
Voi kun osaisivat hävetä, mutta luulen, että he ovat kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja ovat jo jonkun uuden uhrin kimpussa.🫤
 
  • Tykkää
Reactions: Ärsyttävä tyyppi
vierailija
Olen nähnyt vain perusteettomia syytöksiä. Mies on syytön ja ajojahdin uhri.
Ei savua ilman tulta!

Miettikää nyt puolustelijat, hänen käytöksestään nuoria naisia kohtaan on varoiteltu jo vuosikausia.

Kokoomuksen johto tietää hänen tapansa ja uransa siellä ainakin onneksemme päättyi. Harmi vaan kun hänet otettiin persuihin pilaamaan julkisuuskuvansa

Olen täysin varma että hänen menneisyydessään on paljon asioita joita hän ei halua tuoda päivänvaloon. Toivottavasti joku uhri rohkaistuu ja paljastaa lisää hänen vastenmielisistä touhuistaan
 

Yhteistyössä