Mitä mieltä Wille Rydmanista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Fyysisiä ominaisuuksiaan yksikään ihminen ei voi itselleen valita. Jos vähänkin katselee ympärilleen ihmisjoukossa havaitsee monennäköistä ja kokoista Jumalan kuvaa.
Tämä on aivan totta. Kuitenkin tälläkin palstalla on ruodittu milloin pääministerin painoa, milloin hänen painoaan, puhumattakaan monista muista, varsin ivallisesti.

Kummasti nämä asiat monilta unohtuvat nyt.
 
Tämä

”Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.

Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.”

Nämä mustat arvostaa ja ihailee Willen käytöstä. Se kertoo heitä tosi paljon

@Lispetti @m1es @KalaMies

Copy @Echo
Mun on nyt ihan pakko kysyä, että millä tavalla arvostan ja ihailen Willen käytöstä?
 
vierailija
Tämä on aivan totta. Kuitenkin tälläkin palstalla on ruodittu milloin pääministerin painoa, milloin hänen painoaan, puhumattakaan monista muista, varsin ivallisesti.

Kummasti nämä asiat monilta unohtuvat nyt.
Tämä palsta on sairaiden tyyppien kokoontumisajoalusta, josta minun pitää päästä eroon.
Kuvittelin Anna-lehden siirtävän keskustelunsa asialliselle palstalle.
Tämä palsta on törkykasa, josta tulee vain huono olo.
En ikimaailmassa suosittele palstaa edes pahimmalle vihamiehelleni, jos sellainen olisi olemassa.
Suosittelen lukemaan terapeutti Maarit Kallion uusimman kolumnin.
Olen samaa mieltä aiheesta. Ei elämässä tärkeintä ole keskittyä omaan hyvään oloon.
En aio enää kirjoittaa tällä palstalla, Kaksi vuotta riittää ja siinäkin on kaksi vuotta liikaa.
 
vierailija
Tämä palsta on sairaiden tyyppien kokoontumisajoalusta, josta minun pitää päästä eroon.
Kuvittelin Anna-lehden siirtävän keskustelunsa asialliselle palstalle.
Tämä palsta on törkykasa, josta tulee vain huono olo.
En ikimaailmassa suosittele palstaa edes pahimmalle vihamiehelleni, jos sellainen olisi olemassa.
Suosittelen lukemaan terapeutti Maarit Kallion uusimman kolumnin.
Olen samaa mieltä aiheesta. Ei elämässä tärkeintä ole keskittyä omaan hyvään oloon.
En aio enää kirjoittaa tällä palstalla, Kaksi vuotta riittää ja siinäkin on kaksi vuotta liikaa.
Sinulle sopisi joku palsta, jossa on rekisteröitymispakko. Oletko katsastanut murha.info/rikosfoorumi ?
 
Tämä palsta on sairaiden tyyppien kokoontumisajoalusta, josta minun pitää päästä eroon.
Kuvittelin Anna-lehden siirtävän keskustelunsa asialliselle palstalle.
Tämä palsta on törkykasa, josta tulee vain huono olo.
En ikimaailmassa suosittele palstaa edes pahimmalle vihamiehelleni, jos sellainen olisi olemassa.
Suosittelen lukemaan terapeutti Maarit Kallion uusimman kolumnin.
Olen samaa mieltä aiheesta. Ei elämässä tärkeintä ole keskittyä omaan hyvään oloon.
En aio enää kirjoittaa tällä palstalla, Kaksi vuotta riittää ja siinäkin on kaksi vuotta liikaa.
Anonyymeillä keskustelupalstoilla nyt vaan on kaikenlaista hiihtäjää, kuten esim. minä...
 
Tämä palsta on sairaiden tyyppien kokoontumisajoalusta, josta minun pitää päästä eroon.
Kuvittelin Anna-lehden siirtävän keskustelunsa asialliselle palstalle.
Tämä palsta on törkykasa, josta tulee vain huono olo.
En ikimaailmassa suosittele palstaa edes pahimmalle vihamiehelleni, jos sellainen olisi olemassa.
Suosittelen lukemaan terapeutti Maarit Kallion uusimman kolumnin.
Olen samaa mieltä aiheesta. Ei elämässä tärkeintä ole keskittyä omaan hyvään oloon.
En aio enää kirjoittaa tällä palstalla, Kaksi vuotta riittää ja siinäkin on kaksi vuotta liikaa.
Niin, olet kirjoitellut palstalle kaksi vuotta ja siitä 23 kuukauden ajan olet uhkaillut kirjoituksesi olevan viimeinen samalla kun olet haukkunut muut kirjoittajat sairaiksi/hulluiksi tms.
Mutta jatka samaan malliin! Minua ilahdutti hieno yhdyssana kokoontumisajoalusta. 🤩
 
vierailija
En luottaisi pätkääkään tähän Rydmaniin.




Poliisin tekemän esiselvityksen perusteella kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman on puhunut 14-vuotiaalle yläkoululaiselle tämän seksikkyydestä eduskunnan kahvilassa.


”Rydmanin minuun kohdistama ahdistelu on ollut halailua, lääppimistä ja lähentelyä. Kysyttäessä tarkennan, että lääppimisellä ja lähentelyllä tarkoitan sitä, että joskus kosketus tuntuu ahdistavalta, kuten esimerkiksi silloin, kun ollessani 14-vuotias hän heti ohjasi minua alaselästä koskemalla pöytään istumaan. Tai että hän halaili minua todella paljon. Esimerkiksi kerran kun olimme kaverini kanssa lähdössä kokoomusnuorten pikkujouluista pois, Rydman lähti kanssamme ’samaa matkaa’, vaikka oli kertomansa mukaan menossa eduskuntaan hakemaan tietokonettaan. Eduskunta oli täysin eri suunnassa, kuin minne olimme menossa. Rydman onnistui halaamaan minua lyhyellä matkalla meitä saattaessaan yhteensä yhdeksän kertaa ennen kuin lähti eri suuntaan”, alaikäinen tyttö kertoo poliisille kansanedustajan käytöksestä.


Toinen 14-vuotias
Poliisin esiselvityksestä käy ilmi, että Rydman on halunnut tutustua ainakin toiseen 14-vuotiaaseen tyttöön.
Rydman oli tuolloin 25-vuotias kokoomusnuorten puheenjohtaja.
 

Yhteistyössä