Mitä mieltä Wille Rydmanista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Fyysisiä ominaisuuksiaan yksikään ihminen ei voi itselleen valita. Jos vähänkin katselee ympärilleen ihmisjoukossa havaitsee monennäköistä ja kokoista Jumalan kuvaa.
Se on juuri näin!

Kaikki olemme uniikkeja ja meidän tulisi arvostaa itsestämme juuri sellaisena kuin olemme. Aivan liian moni ei arvosta.

Sitä paitsi hyvä sydän ja fiksuus on paljon tärkeämpää kuin ulkokuori.❤
 
vierailija
Fyysisiä ominaisuuksiaan yksikään ihminen ei voi itselleen valita. Jos vähänkin katselee ympärilleen ihmisjoukossa havaitsee monennäköistä ja kokoista Jumalan kuvaa.
Tämä on totta. Silti tuon tuosta täällä kaiken maailman "setämiehet" irvailevat naisille vanhenemisesta ja haukkuvat ja samalla kuvittelevat itse olevansa luomakunnan kruunuja vielä satavuotiaina ja kuvittelevat, että vielä 80-vuotiaina joku 17-kesäinen tyttö pitää heitä kiinnostavina. Ihan näpäytys siis näille toopeille.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m1es ja Echo
Tämä on totta. Silti tuon tuosta täällä kaiken maailman "setämiehet" irvailevat naisille vanhenemisesta ja haukkuvat ja samalla kuvittelevat itse olevansa luomakunnan kruunuja vielä satavuotiaina ja kuvittelevat, että vielä 80-vuotiaina joku 17-kesäinen tyttö pitää heitä kiinnostavina. Ihan näpäytys siis näille toopeille.
No juu. Pata kattilaa soimaa?

Aha, sain idean. Näette sen kohta!!!🤗
 
vierailija
Tämä on totta. Silti tuon tuosta täällä kaiken maailman "setämiehet" irvailevat naisille vanhenemisesta ja haukkuvat ja samalla kuvittelevat itse olevansa luomakunnan kruunuja vielä satavuotiaina ja kuvittelevat, että vielä 80-vuotiaina joku 17-kesäinen tyttö pitää heitä kiinnostavina. Ihan näpäytys siis näille toopeille.
"Vuonna 1993 Smithistä tuli Playboy-lehden ”Playmate of the Year”. Hän ilmoitti aikovansa ”olla seuraava Marilyn Monroe”. 27. kesäkuuta 1994 26-vuotias Smith nai 89-vuotiaan öljymiljardööri J. Howard Marshallin."


Kyllä vanhempikin mies kelpaa nuorelle naiselle kunhan miehellä on tarpeeksi rahaa.
 
vierailija
En mitään mieltä, kun en kyseistä hemmoa tunne, mutta sen voin varmaksi sanoa, että jos olisi ollut kyse maahanmuuttajataustaisesta, jonka olisi kerrottu vokottelevan nuoria naisia, jopa tyttöjä ja tarjoavan heille alkoholia, niin tälläkin palstalla olisi asiasta varmaan 10 000 sivua jo kirjoiteltu ja huudettu kilpaa "maasta ulos".

Mutta ei mitään, tämähän on eri asia. (Huom. EI eriasia, kuten jotkut kirjoittavat).
 
vierailija
En mitään mieltä, kun en kyseistä hemmoa tunne, mutta sen voin varmaksi sanoa, että jos olisi ollut kyse maahanmuuttajataustaisesta, jonka olisi kerrottu vokottelevan nuoria naisia, jopa tyttöjä ja tarjoavan heille alkoholia, niin tälläkin palstalla olisi asiasta varmaan 10 000 sivua jo kirjoiteltu ja huudettu kilpaa "maasta ulos".

Mutta ei mitään, tämähän on eri asia. (Huom. EI eriasia, kuten jotkut kirjoittavat).
Tästähän on kirjoitettu 10 000 sivua. Ei ole huudeltu "maasta ulos", mutta puolueesta ulos ja eduskunnasta ulos ja valtuustosta ulos kylläkin. Että siinä mielessä tämä ei kyllä ole lainkaan eri asia. Ainut ero on ehkä siinä kuka sen huutamisen milloinkin suorittaa.
 
vierailija
Tämä

”Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.

Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.”

Nämä mustat arvostaa ja ihailee Willen käytöstä. Se kertoo heitä tosi paljon

@Lispetti @m1es @KalaMies

Copy @Echo
 
Tämä

”Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.

Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.”

Nämä mustat arvostaa ja ihailee Willen käytöstä. Se kertoo heitä tosi paljon

@Lispetti @m1es @KalaMies

Copy @Echo
Hesarin mukaan sitä ja tätä, missä on veden pitävät todisteet? Ne on kyllä oltava jos tuollaisesta syyttelee?
 
Tämä

”Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.

Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.”

Nämä mustat arvostaa ja ihailee Willen käytöstä. Se kertoo heitä tosi paljon

@Lispetti @m1es @KalaMies

Copy @Echo
Lue ja ymmärrä faktat:

Tuo "yksi 14-vuotias tyttö" on Adelaide Botty van den Bruele. Hän on syntynyt 2.1.1996. Tuo vappubrunssi on Kokoomusnuorten vappubrunssi 30.4.2015. Nopealla matematiikalla laskettuna "yksi 14-vuotias tyttö" oli siis oikeasti 19-vuotias, eikä 14-vuotias. Se mitä tällä 19-vuotiaalle on sanottu on ilmeisesti täysin Adelen itsensä kertomaa, eikä tällaisesta ole yhtää mitään näyttöä.

Mutta älä anna taas faktojen pilata tätä sun kivaa tarinaa.
 
Hesarin mukaan sitä ja tätä, missä on veden pitävät todisteet? Ne on kyllä oltava jos tuollaisesta syyttelee?
Ei kun veden pitävät todisteet on olemassa. Mutta ne todisteet siis näyttävät Rydmanin olleen täysin syytön kaikkeen siihen mistä häntä syytettiin. Tämä pieni nyanssi voi tuntua merkityksettömältä, mutta se ei sitä ole. Siis puuttavatkin todisteet toki kaataisivat jutun näytön puuttumiseen, mutta tästä ON todisteet olemassa. Ne todisteet vain näyttävät nimenomaan syyttömyyden.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
En mitään mieltä, kun en kyseistä hemmoa tunne, mutta sen voin varmaksi sanoa, että jos olisi ollut kyse maahanmuuttajataustaisesta, jonka olisi kerrottu vokottelevan nuoria naisia, jopa tyttöjä ja tarjoavan heille alkoholia, niin tälläkin palstalla olisi asiasta varmaan 10 000 sivua jo kirjoiteltu ja huudettu kilpaa "maasta ulos".
Jos Wille ois ihku mamu, niin sitten HS ei kirjoittaisi Willestä sanaakaan pahaa.
 
vierailija
Tämä

”Poliisin esiselvityksen mukaan Rydman on sanonut yhdelle 14-vuotiaalle tytölle tämän muistuttavan seksikästä naista vappubrunssilla ja kehunut toista 14-vuotiasta ”kuumaksi”.

Rydmanin outo käytös paljastui Helsingin Sanomien jutussa viime kesänä. Sen mukaan Rydman näyttää toistuvasti hakeutuneen alaikäisten tyttöjen seuraan.

”Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä”, Rydman oli viestittänyt silloiselle tyttöystävälleen eräiden juhlien jälkeen, HS kertoi.”

Nämä mustat arvostaa ja ihailee Willen käytöstä. Se kertoo heitä tosi paljon

@Lispetti @m1es @KalaMies

Copy @Echo
"Poliisin esiselvityksen mukaan" tarkoittaa siis tässä tapauksessa sitä, että Iltalehti, josta lainaamasi Kansan Uutiset on tuon kopioinut, luki 14-vuotiaan tytön kertomuksen poliisin esiselvityksestä. Kyseessä ei siis ole poliisin tekemä selvitys siitä mitä on sanottu, vaan ainoastaan tytön kertoma. Myöhempi todistusaineisto eli tytön itsensä Rydmanille kirjoittamat rakastuneen teinin viestit ja niihin tulleet asialliset vastaukset osoittavat, että tyttö oli varsin joustava tulkinnoissaan ja tarinoissaan. Mitään todisteita ei ole sen puolesta, että tuo väite Rydmanin puhumisista olisi totta. Sen sijaan päinvastaisia todisteita löytyy kirjallisessa muodossa.
 
Ei kun veden pitävät todisteet on olemassa. Mutta ne todisteet siis näyttävät Rydmanin olleen täysin syytön kaikkeen siihen mistä häntä syytettiin. Tämä pieni nyanssi voi tuntua merkityksettömältä, mutta se ei sitä ole. Siis puuttavatkin todisteet toki kaataisivat jutun näytön puuttumiseen, mutta tästä ON todisteet olemassa. Ne todisteet vain näyttävät nimenomaan syyttömyyden.
Järkyttävintä tässä tosiaan on se, että Hesari on nähnyt kaikki todisteet Rydmanin syyttömyydestä, mutta tästä huolimatta Hesari on julkaissut tuota omaa syyttelyroskaansa.
 
Sitähän säkin teet. Sä et varsinaisesti tee rikosta, mutta vastaat esim.Ketjussa lähes aina seksistisesti tai "muka-huumorilla" lätkäisemällä kuvan jostain vähäpukeisesta tsainasta, joka ei liity usein aiheeseen pätkän vertaa.
Se ei ole rikollista, vaan vain outoa, ja se liippaa joskus läheltä ahdistelua.

Ja mä oon tottunu IRL miesten rasvaisiin juttuihin ja flirttiin ja mä olisin työpaikalla vihoviimeinen, joka valittaisi vaikka jos pomo käyttäytyisi #metoo-malliin. Ja en koe kaikkia Ketjun miesten seksistisiä kommentteja häiritsevinä, mutta sun kohdalla sellainen tavallisuuden raja on ylittynyt aikoja sitten.

Tiedän että tää kuulostaa typerältä, mutta sä et nauttisi kansanedustajana luottamusta. Kansanedustajan pitäis olla asiallinen ja tylsälläkin tavalla turvallinen.
Niin, sinun ihanneyhteiskunnassasi kaikki päättäjät ja virkamiehet olisivat kuohittuja Asko Järvisiä. Tuossa haaveessa ei ole mitään väärää, minä kuitenkin haaveilen hieman erilaisesta maailmasta.

Asko
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
On paljon asioita, joiden takia kansanedustaja/ministeri aiheuttaa ikävämpiä fiboja, vaikkeivat varsinaisesti rikkoisi lakia.

Sannasta ja bile-Ilmarista ei tullut turvallinen ja asiallinen kuva, kun v-ttuilivat boomereille instassa. Tai se, että Sanna elää some-julkisuudesta, vähentää hänen uskottavuuttaan poliitikkona. Se ei vaan...tunnu oikealle, vaikkei olisi rikollista.

Toki he eivät ole puolueen sisällä ahdistelleet ketään, mutta ihmiselle tulee tunne "tämä menee vinoon, tämä ei ole oikein."
Mutta luuletko, että Hesarin toimittaja voisi kirjoittaa tämän kaltaisen kuvitteellisen jutun ensi kesänä? Julkaistaisiinko se? Saisiko hän pitää työpaikkansa?

Puolueessa pelättiin sameasilmäistä Marinia!

Useat nimettömät sosiaalidemokraattien puolueaktiivit kertovat Sanna Marinin pelottavasta käytöksestä. "Meistä tuntui, että hän oli usein juovuksissa tai huumeiden vaikutuksen alaisena. Oli ahdistavaa, että emme saaneet ohjeita, vaan pääministeri pakeni nukkumaan, ehkä päätään selväksi?" Viivaprinsessaksikin mainittu Sanna Marin kiistää jyrkästi. Toimitus muistuttaa, ettei sillä ole todisteita rikoksista.
 
Entinen työkaverini ja pomoni muistuttaa käytöksellään Willeä.
Mieskollegani sanoi, että naisten vikittelijä ja ahdistelija kärsii Napoleon-syndroomasta pituutensa takia. Minäkin jouduin usein hänen rasvaisten vitsien ampumatauluksi.
Sitä mieltä että se on kuin pikkupoika. Hintelä vartalo ja sen päässä suhteettoman iso pää
En tunne häntä, mutta pienet miehet, joilla on pienet kädet, ovat jotenkin luotaantyöntäviä, kuin pieniä lapsia.
Wille The palturia puhuva isopää
Vankilatkin muuten on ihan täynnä pelkkiä syyttömiä
Mielenkiintoista, että naiset, jotka itse uhriutuvat ulkonäköönsä kohdistuvista arvioinneista joukolla pilkkaavat Willen fysiikkaa. Wille ei varmaankaan herätä heissä kiinnostusta ja silloinhan tuo "pienikokoinen, isopäinen luuseri" on jo oikeastaan puoliksi rikollinen.

Jos Wille muistuttaisi esim. sotatieteiden dosentti ja Aleksanteri-instituutin vieraileva tutkija Ilmari Käihköä, saattaisi olla toinen ääni kellossa?

Ilmari Käihkö
 
Mitä tulee Rydmanin uraan Kokoomuksessa…ehkäpä hänet haluttiin pois muista syistä?
Voimme vain spekuloida?
Wille oli jo aiemmin kivi kokoomuksen puoluejohdon kengässä, koska hän uskalsi puhua EU:n "kertaluontoista" rahavenkoilua vastaan ja paljasti tyhjän äänestämisen taustoja.
Viimeinen niitti oli Helsingin pormestarivaalin epäonnistuminen, kun Kirsi Piha yritti "arvovallallaan" savustaa Wille Rydmanin ja Atte Kalevan ulos puolueesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Hyvä kirjoitus, joka jäänyt minulta aikanaan lukematta. Kiitos linkistä!
Vilkaisin kolumnia. Omituinen kirjoitus joka keikaroi oppineisuudellaan.
Kirsi sanoo aina suorat sanat asioista eikä mikään asia jää koskaan epäselväksi.
Ilmankos hän on viestintäalan ammattilainen.
Jos asia tökkii jo alkuriveillä jätän lukematta olipa teksti miten täyttä asiaa tahansa.
 

Yhteistyössä