Mitä mieltä miehistä jotka eivät voi vaihtaa vaippaa?

Minä tiedän erään tapauksen, kun mies ei suostunut vaihtamaan vaippaa koskaan. No, mies oli kotona lapsen kanssa ja äiti oli juuri aloittanut iltavuorossa työt. Lapselle tuli kakka ja mies kiikutti lapsen äidin työpaikalle, jotta tämä vaihtaisi vaipan.

:xmas:
 
Hyhhyi
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä tiedän erään tapauksen, kun mies ei suostunut vaihtamaan vaippaa koskaan. No, mies oli kotona lapsen kanssa ja äiti oli juuri aloittanut iltavuorossa työt. Lapselle tuli kakka ja mies kiikutti lapsen äidin työpaikalle, jotta tämä vaihtaisi vaipan.

:xmas:
AAAAAPUUUUAAAA! Ei olisi minun mies kovin kauaa!!
 
Mitä mieltä siitä sitten pitäisi olla? Ihan hyvä isä voi olla vaikka ei niitä kakkavaippoja vaihdakaan. Ei se ole mun mielestä mikään miehen mitta. Kai jokainen vanhempi kuitenkin ne kakkavaipat jollain keinolla hoitaa pois, jos ei muita vaihtoehtoja ole. Luulisin,,,
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja määmää:
Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
tuohon vielä lisätään se,että miehellä on vatsa kipeenä useita päiviä kovan yökkimisen jälkeen.mutta en ymmärrä sitä miten tekisi miehestäni huonomman isän lapsillemme kuin jos hän pystyisi yökkäämättä vaihtamaan kakkavaipat. mies on kaikkea muuta kuin "prinsessa", hällä vaan ei vatsa kertakaikkiaan kestä hajuja. eikä oo kyse teeskentelystä,sen voin taata.
 
No mä yleensäkään tajua sellasia miehiä jotka ei osallistu lastenhoitoon. Mut mitäs sanotte miehestä jonka mielestä viittaa insestiin (tai ehkä tarkotti pedofiliaa mut käytti tota sanaa) viittaavaa jos vauvalle vaihtaa vaipan joku muu mies ku lapsen isä. :headwall: :headwall: :headwall: Olen omin korvin kuullut erään miehen suusta tollaisen kommentin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja määmää:
Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
tuohon vielä lisätään se,että miehellä on vatsa kipeenä useita päiviä kovan yökkimisen jälkeen.mutta en ymmärrä sitä miten tekisi miehestäni huonomman isän lapsillemme kuin jos hän pystyisi yökkäämättä vaihtamaan kakkavaipat. mies on kaikkea muuta kuin "prinsessa", hällä vaan ei vatsa kertakaikkiaan kestä hajuja. eikä oo kyse teeskentelystä,sen voin taata.
Eriasia jos siihen on joku tuollainen syy. Jos on vaan periaatteesta ja asenteesta kiinni niin säälittävää.
 
Siinä vaiheessa miehellä kivaa, ku niitä lapsia tehdään, mutta mitäs sitte ku lapsi on syntyny? Yhtä lailla miehen kuuluu hoitaa ja hoivata lasta, ku naisenki (No, ei ehkä imettää :D )

Mun mielestä mies ei oo mies, jos ei pysty kakkavaippaa vaihtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja määmää:
Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
Voi raukkaa :snotty:
Oiskohan mun pitänyt soittaa oma ukko joka kerta töistä kotiin vaihtaan lapselle vaippa, kun alkuraskaudessa oksensin joka ikinen kerta vaippaa vaihtaessani. oli kyseessä pissa tai kakkavaippa. :whistle:

Mahtaa miehelles tulla vaikeet oltavat jos sulle sattui jotain....
 
Noh ... jos kakkavaipan vaihto ei onnistu siitä syystä että oksentaa joka kerta niin sille ei voi mitään :D mutta muuten kyllä kuuluu miehelle ihan samalla tavalla kuin naisellekkin B)


Eli mies joka ei vaihda vaippaa vaan siitä syystä että ei viitsi saa pitkän miinuksen minulta B)
 
Meillä mies ei vaihda kakkavaippaa jos minä olen paikalla. Ja se ei ole kyllä minulle ainakaan mikään ongelma. Miksi sellaisen on sitä pakko tehdä, jolle tekee niin pahaa että samalla yökkii vedet silmissä. Minulle taas ei mitään ogelmaa asiassa joten en ymmärrä sitäkään miksi miehen pitäisi se vaihtaa vaan siksi, että se "kuuluu" myös isälle! Jos olen pois kotoa ja kakat tulee niin kyllä se ne sitten vedet silmissä yökkien vaihtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No mä yleensäkään tajua sellasia miehiä jotka ei osallistu lastenhoitoon. Mut mitäs sanotte miehestä jonka mielestä viittaa insestiin (tai ehkä tarkotti pedofiliaa mut käytti tota sanaa) viittaavaa jos vauvalle vaihtaa vaipan joku muu mies ku lapsen isä. :headwall: :headwall: :headwall: Olen omin korvin kuullut erään miehen suusta tollaisen kommentin.
Ahaa, eli tytön isän on pedofiili koska on vaihtanut sisarustensa lapsille vaippoja... :LOL: :LOL: Se joka tuollaisen lausahduksen on päästänyt suustaan, on sairas itse.
 
Eräs vaan
En muuten pysty minäkään sinappivaippaa vaihtamaan ilman kakomista. Enkä siivoamaan koiran jätöksiä. Se on se haju ihan yksinkertaisesti mikä pistää kakomaan. Eikä sitä tarvitse erikseen alkaa nuuhkia, kyllä se sieltä nenään leijailee ihan itsekseenkin.
 
No en hyvällä katsoisi, jos ei voisi oman lapsen vaippaa vaihtaa. Mutta toisaalta, jos sitten "korvaa" sen jotenkin hoitamalla esim. jonkun muun asian säännöllisesti (vaikka kylvetys tms) niin sekin ehkä kävisi..
 

Yhteistyössä