Mitä mieltä miehistä jotka eivät voi vaihtaa vaippaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
No mä sanoisin sellaiselle miehelle että mitäs nyt tehdään kun en mäkään voi niitä vaippoja vaihtaa :whistle:

Kannattaa käyttää kahta kortsua pällekäin jos ei pysty omaa lastansa hoitamaan.

Toi olikin hyvin kiteytetty, ihan kuin omasta suustani ;)
Niinpä ja inhottavan akkamasista jos oman lapsen kakka niin yökkäyttää ettei vaihtamaan pysty!Neitejä taitaa olla..Eihän äititkään voi vain sanoa että"en minä pysty vaihtamaan kakkavaippaa,mulla tulee oksennus!"Että siinäpä olkoon kakkavaipalla kun kumpikaan ei pysty vaihtaan sitä

:headwall: Ja eihän se kenenkään paska hyvälle haise ja kieltämättä itelläkin joskus puistattaa se haju mutta pakkohan se on vaihtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:
Alkuperäinen kirjoittaja määmää:
Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
Entäs jos nainenkin on samanlainen? Mitäs sitten tehdään. Jätetään lapselta vaihtamatta vaippa. Minä en usko, että noin yliherkkiä on edes olemassa. Se on omasta asenteesta kiinni. Pitääkö ajatella asiaa, että hyi tuo haisee, oksennus. Pistää pyykkipojan nenään niin ei haise.

Mä oon tommonen :) Miehen ollessa kotona se hoitaa kaikki sonta- ja oksuasiat. Eilen jouduin kakkavaipan vaihtamaan ja yökin kyllä ihan ääneen :p Minkäs teet, totta se on :) Plus ei se oo se pelkkä haju, mulle kyllä riittää se visuaalinenkin puoli :) Ja jos joku oksentaa, mun on pakko laittaa sormet korviin tai laattaan iteki.

Kamala ku oon huono ihminen :D


 

Yhteistyössä