Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aivan sama, kunhan omani vaihtaa.
Peesaan alkua, loppuun vaan sanoisin, etta kunhan omiemme vaihtaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aivan sama, kunhan omani vaihtaa.
Entäs jos nainenkin on samanlainen? Mitäs sitten tehdään. Jätetään lapselta vaihtamatta vaippa. Minä en usko, että noin yliherkkiä on edes olemassa. Se on omasta asenteesta kiinni. Pitääkö ajatella asiaa, että hyi tuo haisee, oksennus. Pistää pyykkipojan nenään niin ei haise.Alkuperäinen kirjoittaja määmää:Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
Aikalailla oon ollu 24/7 lapsen kanssa..On tuo isänsä kanssa ollut kyllä kahdestaankin mut eipä ole sattunut silloin kakkaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja mervi:Miksi pitäisi pakottaa, kun se on ihan luonnollista. Vai istutteko te äidit sen vauvan kanssa 24/7 että jos lapselle tulee kakka housuun niin miehen ei tarvitse vaihtaa. Meillä mies on lasten kanssa ollut niin paljon syntymästä lähtien, että on lasten hoitokin ihan normaalia!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:ööö..pitääkö siitä sit jotain ajatella erikseen?
Ei mua haittaa yhtään et tuo oma miekkonen ei kakkavaippaa vaihda (varmasti vaihtais jos olis pakko) mut miks mun olis pitäny se pakottaa?omituisempaa mulle olis ollu väkisin toinen pakottaa vaippaa vaihtamaan, et se olis sit "oikee isä"
niimpä! ja ei tarvii nuuhkia sitä kakanhajuu. emmäkään nauti siitä vaipanvaihdosta mutta pakkohan sitä on tehdä. ja sitäkin voin sanoa että joskus se mies kyllä haisee yhtä pahalle ku se kakkavaippa. :kieh: miks ei sillon oksennus lentää...?Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Entäs jos nainenkin on samanlainen? Mitäs sitten tehdään. Jätetään lapselta vaihtamatta vaippa. Minä en usko, että noin yliherkkiä on edes olemassa. Se on omasta asenteesta kiinni. Pitääkö ajatella asiaa, että hyi tuo haisee, oksennus. Pistää pyykkipojan nenään niin ei haise.Alkuperäinen kirjoittaja määmää:Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
No kyllähän mieski tosi pakon edessä vaipat vaihtaa, mut tuskissaan. Sanoo kyl et yrittää olla ajattelematta asiaa sen enempiä mut ei vaan kykene sulkemaan sitä mielestään. Ja esimerkkinä tämän ongelman "vakavuudesta" mm. se et ei voi katsoa esimerkiksi kuvia tai elokuvia joissa on limaa tai muuta ällöä, sekin saa oksennusrefleksia aikaan, siis jopa ilman hajua! Ja jos molemmat ois samanlaisia, niin minkäs sille tekis, pakkohan ne vaipat on jonku vaihtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Entäs jos nainenkin on samanlainen? Mitäs sitten tehdään. Jätetään lapselta vaihtamatta vaippa. Minä en usko, että noin yliherkkiä on edes olemassa. Se on omasta asenteesta kiinni. Pitääkö ajatella asiaa, että hyi tuo haisee, oksennus. Pistää pyykkipojan nenään niin ei haise.Alkuperäinen kirjoittaja määmää:Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Linnea:Entäs jos nainenkin on samanlainen? Mitäs sitten tehdään. Jätetään lapselta vaihtamatta vaippa. Minä en usko, että noin yliherkkiä on edes olemassa. Se on omasta asenteesta kiinni. Pitääkö ajatella asiaa, että hyi tuo haisee, oksennus. Pistää pyykkipojan nenään niin ei haise.Alkuperäinen kirjoittaja määmää:Mun mies ei vaihda kans kakkavaippoja, mut mä ymmärrän sitä kyl hyvinki. Se on nimittäin niin "yliherkkä" kaikille eritteille ja hajuille et se ei vaan pysty tekeen sitä oksentamatta ite. Pari kertaa on vaihtanu kakat ku oon ite ollu pois kotoa ja on tehny sen pesuhuoneessa ravaten suihkun ja vessapöntön väliä vesi silmissä lapsi kainalossa. Se ei vaan voi ite sille mitään...
joo. Mutta kaikki tehköt kuin parhaaksi näkee. meillä mies vaihtaa nyt melkein aina kun on kotona kakkavaipan,kun siitä jää käteen se kakkahaju,jota en voi sietää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Naurettavalta tuntuu.
Etkö ilkeä omaasi vaihtaaAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aivan sama, kunhan omani vaihtaa.