Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tosiaan edelleenkin, seksiä saa harrastaa ja ihannetapauksessa (kun tunteet syvenee äkkiä) sitä harrastetaan nopeasti. MUTTA jos nainen ei ole varma miehestä, miksi ihmeessä harrastaisi jos on epävarma? Mä olen todella helposti ihmisiin luottavaa sorttia ja ihastun helposti jolloin se on menoa sitten. Silti en läheskään kaikkien miesten kanssa halua intiimiä kanssakäymistä vaikka tapailtaisiin ja viihdyttäisiin yhdessä.
Pakko tulla vielä sanomaan, että kuka täällä on sanonut mitään sellaista että epävarman naisen pitäis hypätä sänkyyn?

Ja nyt sinne petiin..

Hei niin on mullakin enkä oleta sitä tunnetta saavani joka toisen miehen kanssa, ja mikäli ero tulee, en koe minkäänlaista painostusta seksin harrastamiseen YHTÄÄN sen aikaisemmin kun itsestä oikealta tuntuu! Koska ei tarvitse! Naiset ketkä arvostavat itseään ja omaavat hyvän itsetunnon (ja miesmaun) eivät hyppää miehen sänkyyn liian aikaisin. Hyvä mies odottaa ja turha yrittää tehdä siitä ongelmaa että esim Tytsi ei halua harrastaa seksiä ennen kuin on varma miehestä.
No tuo nyt oli täyttä p*skaa. Kuten myös viestisi jostain kunnollisesta miehestä, joka ei oleta saavansa seksiä ensimmäisen kuukauden jälkeen.

Inhottaa sellainen ajatusmaailma, että seksi olisi jokin palkinto ja sitä varten pitäisi vastoin halujaan hillitä itseään, jotta on "kunnollinen" ja "arvostaa itseään".

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Phoebsi
Tosiaan edelleenkin, seksiä saa harrastaa ja ihannetapauksessa (kun tunteet syvenee äkkiä) sitä harrastetaan nopeasti. MUTTA jos nainen ei ole varma miehestä, miksi ihmeessä harrastaisi jos on epävarma? Mä olen todella helposti ihmisiin luottavaa sorttia ja ihastun helposti jolloin se on menoa sitten. Silti en läheskään kaikkien miesten kanssa halua intiimiä kanssakäymistä vaikka tapailtaisiin ja viihdyttäisiin yhdessä.
Kaikki ei ylianalysoi asioita, joillekin seksi on seksiä, ei rakastelua joka kerta kun sänkyyn kaatuu. Jotkut haluaa seksiä ihan vaan siksi kun se on kivaa, niin miehet kuin naisetkin.

Kaikessa on hyvät ja huonot puolet, jokainen päättelee mikä itselle sopii, toiset tykkää vaan vetää lonkalta (hups)

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28954110:
Voi hyvä ihminen, miten tämän nyt vääntäisin rautalangasta. Joku kokee että haluaa vain ruskeasilmäisiä miehiä. Joku tahtoo että mies ei ole kovin pitkä itseensä verrattuna. Joku toivoo että mies on kiinnostunut kirjallisuudesta. Joku taas toivoo miestä jolla on suht mutkaton asenne seksiin. Joku taas haluaa miehen joka harrastaa hevosia.

Se on ominaisuus mitä haluaa, toivoo ja etsii. Yksi ominaisuus monista muista.

Ja toiseen viestiisi; kun alkaa touhuamaan muiden kanssa, siinä voi käydä huonosti. Se on sitä elämää. Mutta joo, tuskin rakastuisin syvemmin henkilöön joka ei pidemmän päälle kiinnostaisi minua. Tiettyjen kriteerien täytyy täyttyä, jotta tunteet syvenee ja touhusta tulee vakavaa. Väkisin on turha alkaa kasaamaan suhdetta jos ei natsaa.
No voihan sitä toivoa vaikka mitä ja kirjoitella ominaisuuslistaa, mutta harva meistä voi pättää, kehen rakastuu kun kyse on pitkälti biologiasta ja kemioista. Voi tietysti asettaa suhteelle kriteerit, mutta kukaan ei voi etukäteen ennustaa, ettei rakastuisi ruskeasilmäiseen.

No tuo nyt oli täyttä p*skaa. Kuten myös viestisi jostain kunnollisesta miehestä, joka ei oleta saavansa seksiä ensimmäisen kuukauden jälkeen.

Inhottaa sellainen ajatusmaailma, että seksi olisi jokin palkinto ja sitä varten pitäisi vastoin halujaan hillitä itseään, jotta on "kunnollinen" ja "arvostaa itseään".
Ihmiset kun ovat erilaisia ja toisilla voi olla mielipide ja valinta harrastaa seksiä vain jos on tarpeeksi varma suhteesta. Tietysti mies toivoo ja fantasioi saavansa seksiä mahd pian mutta ollessaan kiinnostunut ja ihastunut naiseen, ei ole väliä jos tällä on periaate ettei sänkyyn hyppää ennen kuin siltä tuntuu. Eli tarvittaessa viikko pari tai jopa kk.

astalea
Juu, ihan asiallisesti ja nätisti totesit, että ihminen, joka ei ole harrastanut seksiä tai seurustellut 24-vuotiaana, tarvitsisi terapiaa tai on jollain tapaa viallinen. ;) Yhtä hyvin voisi väittää, että helposti sänkyyn hyppäävä on aina heikoitsetuntoinen ja kaipaa vain hyväksyntää.
Luepa uudestaan mitä sanoin siitä että on "vikaa", lainausmerkeissä... Terapia on mielestäni hieno juttu, jossa voi pohtia elämäänsä, toimintaansa ja selityksiä näille. Sinun mielestäsi selkeästi jotain luusereille sopivaa. Mut hei, unohda nyt koko juttu. Mä meen kohta nukkumaan enkä jaksa enää, jos vielä palaan tähän, niin puhun aiheesta taas, en sinusta.

Luepa uudestaan mitä sanoin siitä että on "vikaa", lainausmerkeissä... Terapia on mielestäni hieno juttu, jossa voi pohtia elämäänsä, toimintaansa ja selityksiä näille. Sinun mielestäsi selkeästi jotain luusereille sopivaa. Mut hei, unohda nyt koko juttu. Mä meen kohta nukkumaan enkä jaksa enää, jos vielä palaan tähän, niin puhun aiheesta taas, en sinusta.
Mä en ainakaan menisi koskaan terapiaan viemään paikkoja muilta ihan vaan siksi, että on kiva puhua itsestään ja elämästään. Voin jutella läheisten ihmisten kanssa elämästä. En menisi terapiaan ellei olisi ongelmia selvitettävänä.

Kaikki ei ylianalysoi asioita, joillekin seksi on seksiä, ei rakastelua joka kerta kun sänkyyn kaatuu. Jotkut haluaa seksiä ihan vaan siksi kun se on kivaa, niin miehet kuin naisetkin.

Kaikessa on hyvät ja huonot puolet, jokainen päättelee mikä itselle sopii, toiset tykkää vaan vetää lonkalta (hups)
Aww tarkoitan että JOS naisella on tunne/periaate/arvo seksin harrastamsiesta vain erityisen miehen kanssa, se ei ole ongelma mikäli mies on kiinnostunut. Näin se vaan menee, ihan sama kuinka yritätte saada sen kuulostamaan epänormaalilta.

plussat hänelle
En ihmettelisi kummemmin just sen takia että kuulun uskoon. Jos hän kuitenkin haluaa oikean suhteen eikä eka yönä jakaa kaikille. Ap kannattaisi etsiä sitä toista seuraa ;)

Aww tarkoitan että JOS naisella on tunne/periaate/arvo seksin harrastamsiesta vain erityisen miehen kanssa, se ei ole ongelma mikäli mies on kiinnostunut. Näin se vaan menee, ihan sama kuinka yritätte saada sen kuulostamaan epänormaalilta.
Sinun elämäsi on sinun elämääsi ja samoin arvot. Ongelma syntyi siinä vaiheessa kun aloit esittämään että sinun ajatusmaailmasi on se oikea ja kertomaan miten kunnollinen mies ajattelee.

Ihmiset kun ovat erilaisia ja toisilla voi olla mielipide ja valinta harrastaa seksiä vain jos on tarpeeksi varma suhteesta. Tietysti mies toivoo ja fantasioi saavansa seksiä mahd pian mutta ollessaan kiinnostunut ja ihastunut naiseen, ei ole väliä jos tällä on periaate ettei sänkyyn hyppää ennen kuin siltä tuntuu. Eli tarvittaessa viikko pari tai jopa kk.
Joo siis tottakai se on jokaisen oma asia ja me ollaan siinä asiassa erilaisia, eikä vain yksilöinä kokonaisuudessaan, vaan tilanteet ja suhteetkin on erilaisia.

Sen perusteella jaoittelu "kunnollisiin, itseään arvostaviin" ja niihin toisiin on typerää.

Vierasmies
Ja aika montaa naista inhottaa sellainen ajatusmaailma jossa mies harrastaisi seksiä vasta sitten kun tuntee syvempää kumppanuutta. Sitä en periaatteellisesti tajua. Miksi ei arvosteta ihmistä joka haluaisi jakaa kaikkein intiimeimmän asian suhteessa ja itsestään "viimeiseksi"?
Suoraan sanottuna (ja mieti itsekin) vaikuttaa eläimelliseltä ja älyn köyhyydeltä se jos ensimmäisenä PITÄÄ nussia vaikkei toista tunne.
Muuten tulee leimatuksi velttomunaiseksi low-libidoksi tai kuivapilluksi.

Sinun elämäsi on sinun elämääsi ja samoin arvot. Ongelma syntyi siinä vaiheessa kun aloit esittämään että sinun ajatusmaailmasi on se oikea ja kertomaan miten kunnollinen mies ajattelee.
En edes sanonut että en ole harrastanut yhden illan juttuja, see my point ;) Ainoastaan totesin että mikäli naisella on tunne siitä että seksiä ei ehkä ole valmis harrastamaan ko. miehen kanssa vielä, ei ole hätää. Mies odottaa jos/kun on kiinnostunut ja ihastunut.

Ja aika montaa naista inhottaa sellainen ajatusmaailma jossa mies harrastaisi seksiä vasta sitten kun tuntee syvempää kumppanuutta. Sitä en periaatteellisesti tajua. Miksi ei arvosteta ihmistä joka haluaisi jakaa kaikkein intiimeimmän asian suhteessa ja itsestään "viimeiseksi"?
Suoraan sanottuna (ja mieti itsekin) vaikuttaa eläimelliseltä ja älyn köyhyydeltä se jos ensimmäisenä PITÄÄ nussia vaikkei toista tunne.
Muuten tulee leimatuksi velttomunaiseksi low-libidoksi tai kuivapilluksi.
Ei sinun täydy kuksia ketään jos et halua, älä huoli.
Eikä sellainen nainen, joka haluaa ehkä seksiä joskus, ole sinun kanssasi, joten ei huolta siitäkään.

En oikeasti ymmärrä miten sinä ja pari muuta saatte tehtyä tästä jonkun henkilökohtaisen kriisin. Kukaan ei vaadi teiltä mitään, tai jos vaatii, ei ole oikea henkilö teille.

Mutta seksiä nopeasti haluava ihminen ei ole huono. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28954296:
Kuule mie tiiän mikä tässä mättää. Elämänkokemuksen määrä ja laatu.
Apua, ei tätä saa sanoa ääneen! Se on loukkaus, koska... tuota. En oikein tiedä, mutta se on.

Vähän sama, kun minä loukkaannun jos minulle sanotaan etten tiedä millaista on olla avaruudessa. Sanon, että totta kai tiedän, olen nähnyt Deep impactin, Armageddonin ja seurasin Felixin hyppyä silloin taannoin. Että kyllä minä tiedä, millaista siellä on ja miltä se tuntuu.

Eiku.

Apua, ei tätä saa sanoa ääneen! Se on loukkaus, koska... tuota. En oikein tiedä, mutta se on.

Vähän sama, kun minä loukkaannun jos minulle sanotaan etten tiedä millaista on olla avaruudessa. Sanon, että totta kai tiedän, olen nähnyt Deep impactin, Armageddonin ja seurasin Felixin hyppyä silloin taannoin. Että kyllä minä tiedä, millaista siellä on ja miltä se tuntuu.

Eiku.
Häh? Kertooko ikä automaattisesti kaiken elämänkokemuksen laadusta ja määrästä? 91-syntynyt on voinut kokea asioita, joita joku vanhempi ei ole kokenut. On munatonta teilata jonkun mielipide iän, sukupuolen, vakaumuksen tai muun henkilökohtaisen ominaisuuden perusteella.

Eiku.
:D Tää ketju voi jatkua nyt seuraavat 18 sivua tämän johdosta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28954296:
Kuule mie tiiän mikä tässä mättää. Elämänkokemuksen määrä ja laatu.
Jotenkin arvasin tämän tyylisen kommentin tulevan :D Mikäs siinä jos ei osaa perustella miksi ihmiset eivät saisi olla erilaisia, mutta luulisi että teidän elämänkokemuksilla sen ymmärtäisi.

Yhteistyössä