Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Nuoren ja vanhan ei siis kannata keskustella tai väitellä? Vanhempi ei voi oppia mitään nuoremmalta? Kaikkien aivot eivät muuten koskaan ns. kypsy samalle tasolle. Ei se ikä kauheasti viisautta jokaiselle tuo. Älykkyys taas ei ole iästä kiinni. Tuskin jossain tieteellisissä väittelyissäkään vedotaan vastapuolen ikään. :D Se olisi argumenttivirhe.
Ehkä en jaksa enää tehdä tikusta asiaa. Mielenkiinto lopahti tätä aihetta kohtaan. Tämä väittely menetti merkityksensä viimeistään siinä vaiheessa kun vastauksena tulee "lol", en oikein tiedä mitä tällä keskustelulla enää tavoitellaan.

"sondersson"
No voihan sitä toivoa vaikka mitä ja kirjoitella ominaisuuslistaa, mutta harva meistä voi pättää, kehen rakastuu kun kyse on pitkälti biologiasta ja kemioista. Voi tietysti asettaa suhteelle kriteerit, mutta kukaan ei voi etukäteen ennustaa, ettei rakastuisi ruskeasilmäiseen.
Onko susta sitten kovinkin todennäköistä ihastua ihmiseen jossa on sellasia piirteitä joista ei pidä? Jos esim. mä en pidä epäseksuaaliselta vaikuttavista ihmisistä niin enkö mä luultavasti ole sellaiseen ihastumatta?

Itse henkilökohtaisesti haluan että mies osoittaa halua mua kohtaan aikalailla heti ja seksiinkin sen olisi kiva johtaa suht pian. Suhteen(rakkaus-) edettyä taas voisin olla ilman seksiä ihan miten pitkään vaan jos tarve vaatii. Suhdetta mun kanssa ei ala/kemiaa mun kanssa ei ole ellei synkkaa kaikilla tasoilla nopeasti. Se vaan sattuu tarviimaan sen.

Ap:n tapauksessa mies ei ole osoittanut mitään haluamisen merkkejä ja se on häiritsevää, ei niinkään seksin puute. Minun mielestä siis, ap:ta vissiin kalvoi munanpuutekin :D

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28954617:
Ehkä en jaksa enää tehdä tikusta asiaa. Mielenkiinto lopahti tätä aihetta kohtaan. Tämä väittely menetti merkityksensä viimeistään siinä vaiheessa kun vastauksena tulee "lol", en oikein tiedä mitä tällä keskustelulla enää tavoitellaan.
Niinpä. Mun mielestä ikä ei ole riittävä peruste teilata kenenkään mielipidettä tai kokemusta. Nuoremman henkilön mielipide kun ei automaattisesti ole väärä. Voihan lapsikin olla jossain asiassa oikeassa ja aikuinen väärässä.

"äityli"
Ei millään pahalla mutta kuka nyt ei osaisi seksiä harrastaa, sen hyvän kumppanin saaminen ja lasten tekeminen hänen kanssaan on sitten hieno asia :D
Äläs muuta :) Onneksi molemmilla on tosi hyvät ja hienot kumppanit, toisella aviomiehenä ja toisella vaimona. Lapsenlapset ovat myös ihania ja rakkaita, niin vanhemmilleen kuin meille isovanhemmilleen.

Vahinko, jos sinulla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri :( Ei millään pahalla :)

"Vieras"
Jokainen muuten varmaan muistaa yläasteelta sen, että mitä vähemmän järkeä niin sitä nopeammin sikistiin :) tarkkisluokilla ne pimut oli ensimmäisenä maha pystyssä joten kunniottakaamme niitä koska heillä on korkea libido ja vallaton äitivietti :D

[QUOTE="äityli";28954538]No on ne oppineetkin, 23 ja 24-vuotiaat, kun mummoksi asti olen jo päässyt :)[/QUOTE]

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"äityli"
[QUOTE="Vieras";28954635]Jokainen muuten varmaan muistaa yläasteelta sen, että mitä vähemmän järkeä niin sitä nopeammin sikistiin :) tarkkisluokilla ne pimut oli ensimmäisenä maha pystyssä joten kunniottakaamme niitä koska heillä on korkea libido ja vallaton äitivietti :D[/QUOTE]

Jaa, kumma, kun minä en ainakaan muista. No meidän koulussa ei tarkkista ollutkaan. Luokkakaveri tuli raskaaksi lukion ekalla, luokkamme korkeimmin koulutettujen joukossa kyllä tällä hetkellä on.

Ja nuo omat saivat kyllä lapsensa vasta yli kaksikymppisinä, molemmat pariskunnat, vaikka toinen pari on yhdessä ollut 9-luokasta ja toinen lukion ekasta lähtien.

[QUOTE="äityli";28954634]Äläs muuta :) Onneksi molemmilla on tosi hyvät ja hienot kumppanit, toisella aviomiehenä ja toisella vaimona. Lapsenlapset ovat myös ihania ja rakkaita, niin vanhemmilleen kuin meille isovanhemmilleen.

Vahinko, jos sinulla ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri :( Ei millään pahalla :)[/QUOTE]

Öö luuletko että 21-vuotiaana haluan lapsia? :D Sori mutta on vähän korkeammat tavoitteet elämässä ja kokea elämää nykyisen poikaystävän kanssa, aikanaan sitten lapset ;)

"äityli"
Öö luuletko että 21-vuotiaana haluan lapsia? :D Sori mutta on vähän korkeammat tavoitteet elämässä ja kokea elämää nykyisen poikaystävän kanssa, aikanaan sitten lapset ;)
Lapsia korkeammat tavoitteet, ja silti viihdyt lapsipalstalla? :)

No, toivottavasti sitten "aikanaan", kun korkeimpiin tavoitteesiin olet päässyt, saat vielä niitä lapsiakin :)

[QUOTE="äityli";28954657]Lapsia korkeammat tavoitteet, ja silti viihdyt lapsipalstalla? :)

No, toivottavasti sitten "aikanaan", kun korkeimpiin tavoitteesiin olet päässyt, saat vielä niitä lapsiakin :)[/QUOTE]

Oletko sattunut huomaamaan että about 60% keskustelujen aiheista on aivan muista asioista kuin lapsista? Ja ilman muuta olen kiinnostunut! Rakastan lapsia ja opiskelen alaa. Lapsia en tietenkään halua vielä, koska haluan heille pysty tarjoamaan hiukkasen enemmän. En pidä minään saavutuksena lapsien tekoa, ainoastaan jos heidät kasvattaa hyvin ja antaa hyvän lapsuuden. :)

[QUOTE="sondersson";28954626]Onko susta sitten kovinkin todennäköistä ihastua ihmiseen jossa on sellasia piirteitä joista ei pidä? Jos esim. mä en pidä epäseksuaaliselta vaikuttavista ihmisistä niin enkö mä luultavasti ole sellaiseen ihastumatta?

Itse henkilökohtaisesti haluan että mies osoittaa halua mua kohtaan aikalailla heti ja seksiinkin sen olisi kiva johtaa suht pian. Suhteen(rakkaus-) edettyä taas voisin olla ilman seksiä ihan miten pitkään vaan jos tarve vaatii. Suhdetta mun kanssa ei ala/kemiaa mun kanssa ei ole ellei synkkaa kaikilla tasoilla nopeasti. Se vaan sattuu tarviimaan sen.

Ap:n tapauksessa mies ei ole osoittanut mitään haluamisen merkkejä ja se on häiritsevää, ei niinkään seksin puute. Minun mielestä siis, ap:ta vissiin kalvoi munanpuutekin :D[/QUOTE]

Riippuu ja roikkuu. Mä olen ollut ihastunut ihmiseen, jollaiseen en olisi arvannut ihastuvani. Oli sekin aika yllätys, että ihastuin yhtäkkiä naiseen 21-vuotiaana vaikkein aiemmin ole ajatellut yhtäkään naista siinä mielessä. Periaatteessa siis kaikille voi tulla yllätyksiä näissä asioissa.

Se on totta kyllä, ettei ap:n esimerkissä kuulosta ihan tavanomaiselta, että tapailua ja jopa ihastumista jo on, muttei miehen puolelta halua edes?

[QUOTE="äityli";28954647]Jaa, kumma, kun minä en ainakaan muista. No meidän koulussa ei tarkkista ollutkaan. Luokkakaveri tuli raskaaksi lukion ekalla, luokkamme korkeimmin koulutettujen joukossa kyllä tällä hetkellä on.

Ja nuo omat saivat kyllä lapsensa vasta yli kaksikymppisinä, molemmat pariskunnat, vaikka toinen pari on yhdessä ollut 9-luokasta ja toinen lukion ekasta lähtien.[/QUOTE]

Se on kyllä tilastollisella tasolla totta, että mitä enemmän ongelmia, sitä nuoremmin aloittaa keskimäärin seksielämän ja lisääntyy. Omilta kouluajoiltani nämä ns. ongelmanuoret ovat olleet nuorina äitejä.

Vierasmies
Sulla on selkeästi hyvin kapea näkemys seksuaalisesta halusta. :) Et näköjään halua itse seksiä kovinkaan merkittävästi vaan haluat, että toinen haluaa sinua eli suomeksi pönkität tarvetta olla hyväksytty. Suhteen pitkittyessä et koe sitä ongelmana joten et oikeasti halua seksiä, haluat vain olla hyväksytty ja fyysisesti haluttu.

[QUOTE="sondersson";28954626]

Ap:n tapauksessa mies ei ole osoittanut mitään haluamisen merkkejä ja se on häiritsevää, ei niinkään seksin puute. Minun mielestä siis, ap:ta vissiin kalvoi munanpuutekin :D[/QUOTE]

"äityli"
Lapsia en tietenkään halua vielä, koska haluan heille pysty tarjoamaan hiukkasen enemmän. En pidä minään saavutuksena lapsien tekoa, ainoastaan jos heidät kasvattaa hyvin ja antaa hyvän lapsuuden. :)
Korreloiko mielestäsi nuoruus ja hyvä kasvatus/ hyvän lapsuuden antaminen sitten negatiivisesti keskenään?

Omat ovat olleet 22 ja 23 kun lapset syntyivät. Toisella yliopisto-opinnot nyt loppusuoralla, toisella vähän enemmän jäljellä. Itsekin koen ihan hyvän lapsuuden antaneeni tälle kaksikolle, vaikka tein sitten opintoni loppuun lasten jo ollessa olemassa.

Kaksi nuorempaa (12 ja 11) ovat syntyneet valmiimmalle, mutta äitinä en mielestäni yhtään sen paremmin ole "suoriutunut." Ja saman miehen kanssa olen itsekin ollut jo yläkoulusta alkaen, joten sitä lähinnä tarkoitin tuolla sitaatillani nuorena oppimisesta. En yläluokilla "pillun jakamista", kuten tekstiini joku niin kovin fiksusti kommentoi.

"sondersson"
Sulla on selkeästi hyvin kapea näkemys seksuaalisesta halusta. :) Et näköjään halua itse seksiä kovinkaan merkittävästi vaan haluat, että toinen haluaa sinua eli suomeksi pönkität tarvetta olla hyväksytty. Suhteen pitkittyessä et koe sitä ongelmana joten et oikeasti halua seksiä, haluat vain olla hyväksytty ja fyysisesti haluttu.
Haluan paljon seksiä ja mun pitää myös tuntea seksuaalista halua miestä kohtaan. Hyvässä suhteessa, rakastuneena, sen puute ei kuitenkaan olis kovinkaan merkittävää kaiken muun tunteen, sitoutumisen ym. rinnalla. Se että mies ei haluais nimenomaan mua niin se olis ongelma vaikka kuinka olis pitkä suhde. Seksittömyyden pitäisi siis johtua jostain muusta. Toisen haluaminen kuuluu musta rakkauteen. Muutenhan se on platonista?

Juu ja tietty haluan olla fyysisesti haluttu, se on ihan normaalia ja hyvin, hyvin yleistä sekä naisilla että miehillä. Siitä tulee hyvä olo, en ymmärrä miksi puhut siitä kuin se olis huono asia?

• Tykkää
Reactions: Joxu ja Millenia
[QUOTE="äityli";28954705]Korreloiko mielestäsi nuoruus ja hyvä kasvatus/ hyvän lapsuuden antaminen sitten negatiivisesti keskenään?

Omat ovat olleet 22 ja 23 kun lapset syntyivät. Toisella yliopisto-opinnot nyt loppusuoralla, toisella vähän enemmän jäljellä. Itsekin koen ihan hyvän lapsuuden antaneeni tälle kaksikolle, vaikka tein sitten opintoni loppuun lasten jo ollessa olemassa.

Kaksi nuorempaa (12 ja 11) ovat syntyneet valmiimmalle, mutta äitinä en mielestäni yhtään sen paremmin ole "suoriutunut." Ja saman miehen kanssa olen itsekin ollut jo yläkoulusta alkaen, joten sitä lähinnä tarkoitin tuolla sitaatillani nuorena oppimisesta. En yläluokilla "pillun jakamista", kuten tekstiini joku niin kovin fiksusti kommentoi.[/QUOTE]

Omat vanhempani sai meidät tosi nuorina ja silti opiskelivat pitkälle. Koin saaneeni hyvän lapsuuden mutta kyllä porukat on aina toivoneet meidän viettävän kunnon nuoruuden ja myöhemmin perustavan perheen. Jo siksi että äiti on vasta vähän reilu 40v :D On hyviäkin puolia nuorena perheen perustamisessa. Mutta itse en halua joutua tinkimään joka asioista ja laskemaan pennin tarkasti opiskelijabudjetilla mitä pystyn lapsille antaa. Vaikka se on ohimenevä vaihe niin silti :/

En yritä muuttaa ketään, vain selvittää mitä naisten päässä liikkuu. Minulle oli yllätys, että suurin osa EI jaksaisi odottaa miestä kovin kauaa vaan teilaisi heikkolibidoiseksi vässykäksi miehen joka ei melko pian ala panemaan. Ja aina saa lukea samaa narinaa, miehet ovat tunteettomia, miehet ovat sikoja, eivät osaa keskustella jne. Ja sitten tilanne on kuitenkin se, että takajaloillaa hirnutaan kun mies ei heti osoitakaan sellaista intohimoa että menisi lähentelyissä loppuun asti. Se varmaan nakertaa naisen itsetuntoa sitten liikaa.
Jaksaa odottaa, mutta kyllä koskettelua täytyy ainakin olla, eli saat vastakaikua toiselta, että hänkin haluaa sinua ja tuntee sen saman tunteen... Edes suurin piirtein. Mekin odotettiin mieheni kanssa, mutta kiihkeetä koskettelua oli ja kyllä miehelläni seiso ja pysty myöntämään itekkin, että mun läheisyys aiheuttaa paineita :D. Baarissa tavattiin tiskillä ja seuraavana päivänä kahville. Olttiin samalla aaltopituudella ja juttu luisti selvinpäinkin ihan yhtä hyvin, kuin edellisenä iltana baarissa. Ihastuin heti, mitä mulle ei yleensä aijemmin ole käyny. Hyvää kannatti hieman odottaa, mutta kyllä oisin itekkin kärsimättömäksi ja epäileväks käyny, jos mieheni olis sanonu, että mulla ei nyt seiso, vaikka kosketat mua ja ilman henkistä yhteyttä. Kukaan mun kohtaamistani miehistä ei ole tollasta alkanu sössöttää. Ei nakertanu mun itsetuntoani, että ei heti tapahtunu. Mutta, siltikään en alkais odottaa maailman tappiin asti. Mulle mies sano, kun oltiin kahvilla ja juteltiin ja naurettiin, että ihan kun olisin tuntenu sut aina, tunnut vaan niin, tutulta ja omalta :). Mulle ei ole kukaan koskaan sanonu, mitään noin kaunista ja tunsin itse samoin. Jutut, huumori ja kaikki kolahti yksiin ja yhä edelleenkin viihdytään yhessä ja meillä on hauskaa, toki meilläkin on ollu omat ongelmat jo melki alusta lähtien. Mutta, ne on lähentäny meitä entisestään. Yhä edelleen nautin mieheni kosketuksista ja seksistä, mun halut kuolee siinä vaiheessa, kun saan tietää, että mieheni on mua pettäny. Tiedän sen itestäni ja niin kävi exäni kanssa, petti mennen tullen ja oli väkivaltanen. Neljä vuotta asuttiin yhessä tuon kanssa ja kyllä, hänen kanssaan odotin paljon kauemmin, koska en ollut ihan varma, mitä siitä ihmisestä halusin.

Kaikki naiset ei ole samanlaisia, jokainen nainen ja jokaisen naisen halut on yksilöllisiä. Jokaisella naisella on oikeus tuntea himoa ja kovaa halua, se miten ja koska se tapahtuu, niin on jokaisen oma asia. Yhteys kahen vieraan ihmisen välillä voi syntyä heti, muutaman tapaamisen jälkeen tai vasta pitkänkin ajan kuluttua, mutta kun yhteyden tuntee, niin kaks ihmistä on samalla aaltopituudella monessakin asiassa, jotain syvempääkin siinä on varmasti. Ihminen itse määrittelee, mikä on pitkä aika ja mikä lyhyt, ei kukaan ulkopuolinen voi, sitä toisen puolesta määrittää.

"Vieras"
Häh? Kertooko ikä automaattisesti kaiken elämänkokemuksen laadusta ja määrästä? 91-syntynyt on voinut kokea asioita, joita joku vanhempi ei ole kokenut. On munatonta teilata jonkun mielipide iän, sukupuolen, vakaumuksen tai muun henkilökohtaisen ominaisuuden perusteella.
Tuollaisen nimimerkin, kommenttien ja kirjoitustyylin omaavalla ei vaan ole samanlaista elämänkokemusta vielä takana, mitään pahaa siinä ei ole mutta mitäpä sitä kiertelemään. Elämänkokemus kun karttuu iän myötä, siinä on sellainen fakta jota sinäkään et pysty kumoamaan. :)

"jep"
En jaksanut lukea koko ketjua, mut itse pidän hienona asiana ettei heti hypätä sänkyyn.

Itse odotin mieheni kanssa seksiä 1,5 vuotta ja olisin voinut odottaa vaikka avioliittoon asti. Halusin olla varma että tämä on se oikea ihminen. Nykyään seksiä riittää.

"Vieras"
Yläasteikäisten on siis hyvä hypätä mahdollisimman nopeasti harrastamaan seksiä? Ei tarvitse miettiä ehkäisyä, tauteja, raskauden riskiä ja sitä, mikä on henkinen valmius? Yhden illankin jutut hyväksi tuon ikäisille?
Tällainen vastaus äitylin kommenttiin kertoo tytsi sinusta ensimmäisenä sen, että olet todella kokematon, mustavalkoinen, hyökkäävä ja jos totta puhutaan niin lapsellinen.

Vierasmies
Sulla on vähän lapsellinen asenne. Ota huomioon sellainen asia, että seksin tarve on fyysinen juttu aivan kuten nälkä tai uni. Ei nälässä haluta jotain ruokaa erityisesti eikä unessä vain hyvää sänkyä. Samaan tapaan kun seksihalu tulee niin väittäisin useimmiten sen olevan fyysinen tarve ylipäätään, ei halu henkilöön. Eli sitä nussitaan sitä joka on lähinnä ja jolle on luvattu eli omaa kumppania.

Miksi ihmeessä ihmisille tulisi olo, että pitää masturboida jos seksi kerran johtuu vain ja ainostaan omasta kumppanista, ei omasta kropasta?

[QUOTE="sondersson";28954707]Haluan paljon seksiä ja mun pitää myös tuntea seksuaalista halua miestä kohtaan. Hyvässä suhteessa, rakastuneena, sen puute ei kuitenkaan olis kovinkaan merkittävää kaiken muun tunteen, sitoutumisen ym. rinnalla. Se että mies ei haluais nimenomaan mua niin se olis ongelma vaikka kuinka olis pitkä suhde. Seksittömyyden pitäisi siis johtua jostain muusta. Toisen haluaminen kuuluu musta rakkauteen. Muutenhan se on platonista?

Juu ja tietty haluan olla fyysisesti haluttu, se on ihan normaalia ja hyvin, hyvin yleistä sekä naisilla että miehillä. Siitä tulee hyvä olo, en ymmärrä miksi puhut siitä kuin se olis huono asia?[/QUOTE]

Sulla on vähän lapsellinen asenne. Ota huomioon sellainen asia, että seksin tarve on fyysinen juttu aivan kuten nälkä tai uni. Ei nälässä haluta jotain ruokaa erityisesti eikä unessä vain hyvää sänkyä. Samaan tapaan kun seksihalu tulee niin väittäisin useimmiten sen olevan fyysinen tarve ylipäätään, ei halu henkilöön. Eli sitä nussitaan sitä joka on lähinnä ja jolle on luvattu eli omaa kumppania.

Miksi ihmeessä ihmisille tulisi olo, että pitää masturboida jos seksi kerran johtuu vain ja ainostaan omasta kumppanista, ei omasta kropasta?
Mitähän ihmettä sinä sössötät taas täysin ohi toisen viestistä? Et taida todellakaan ymmärtää pätkääkään naisia tai ihmissuhteita. Tietenkin ihminen masturboi silloin kun parisuhde on syystä tai toisesta seksitön, seksuaalinen läheisyys toisen ihmisen kanssa ei taas ole samanlainen pelkästään fyysinen tarve, ja siitä sondersson puhui.

Useampikin ihminen on täällä sanonut, että kuivat kaudet liitossa ovat okei, ja odottaminenkin on tiettyyn pisteeseen asti okei, kunhan asian ilmaisee rehellisesti, eikä syy ole se, että toinen ei halua sinua. Mitä järkeä olisi olla ihmisen kanssa, joka ei edes halua harrastaa seksiä sinun kanssasi? Kaverihan sitä voi toki olla, mutta ei siitä ole parisuhdetta hyvä lähteä rakentamaan.

Muutenkin on niin erikoista seurata, kuinka vankkaan selität sitä, että naisten pitäisi aina antaa mahdollisuus. Niin kuin ihan mille vaan. Ilmeisesti raiskaajan tai hakkaajan kanssa ei tarvitse yrittää maailman tappiin asti, mutta muiden miesten kanssa kyllä, koska "voihan se siitä vielä parantua". Hyi hitto mikä asenne. Samaan hengenvetoon leimaat suurimman osan naisista itsellesi kelpaamattomiksi. Mikset sinä anna näille naisille sitä mahdollisuutta? Ymmärrä vähän heitä ja kokeile josko se yhteiselo ja sielunkumppanuus sitten kuitenkin sieltä väkisin löytyisi?

Kyllä maailmassa ihmisiä riittää, ei ole mikään pakko jäädä roikkumaan jokaiseen ihastukseen jos tuntuu silltä, että suhde on vaikea. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän tuollaista turhaa paskaa sietää. Aika monissa ketjuissa täällä ihmiset sanovat, etteivät nykyisen parisuhteen jälkeen haluaisi enää ikinä muuttaa kenenkään kanssa yhteen yms. Ihan normaalia huttua, että sitä oppii olemaan yksin ja nauttimaan itsenäisyydestään. Ei tarvitse olla niin läheisriippuvainen kuin sitä oli teini-ikäisenä ensimmäisistä poikaystävistään ja oli suurinpiirtein itsaria tekemässä jonkun typerän riidan jälkeen. Nyt on realismi kehissä ja jos toinen lähtee niin sittenpähän lähtee. Eihän se kivaa ole, mutta ei ole mitään järkeä yrittää toista pakottaa tai muovata mieleiseksensä.

Viimeksi muokattu:
Vierasmies
Lyhyesti sulle romaanin kirjoittaja,

ei tarvitse antaa mahdollisuutta aina vaan ja uudestaan jos ei huvita. Kummallista tässä vaan on se, että todella SUURI osa naisista on kyllä antamassa pillua miehille ja sitten alkukiiman jälkeen katsomassa että voisko tässä olla jotain asiaakin. Eli mennään ns. pillun sykinnän mukaan :)
Todella moni tässä ketjussa olisi lemppaamassa hyvänkin miehen jos ei kuukauteen saisi munaa häneltä kun mies haluaisi syystä tai toisesta odottaa hetken. Tämä näyttää korpeavan naisten itsetuntoa ja juuri sitä KOSKA seksitauko suhteessa muuten olisi OK.

Itselle kuukausien tutustuminen alkuun on OK, mutta kun vauhtiin tutun ihmisen kanssa pääsee niin sika parantaa vain juoksuaan, kun toisilla jo alkuhuuma lössähtää. :) Jos seksiä todella haluaa oman kullan kanssa, niin siitä ihmisestä on ensin tehtävä rakas ja siihen auttaa vain aika. Sitten se onkin oma kulta jota voi nussia päivät päästään.
Toisilla se menee niinpäin, että vieraalle avataan reidet (jotta saadaan itsetuntoa ylös) ja pidemmän päälle se alun huuma loppuukin ja alkaa kuivat kaudet.
Että se siitä korkeasta liberosta :D

Mitähän ihmettä sinä sössötät taas täysin ohi toisen viestistä? Et taida todellakaan ymmärtää pätkääkään naisia tai ihmissuhteita. Tietenkin ihminen masturboi silloin kun parisuhde on syystä tai toisesta seksitön, seksuaalinen läheisyys toisen ihmisen kanssa ei taas ole samanlainen pelkästään fyysinen tarve, ja siitä sondersson puhui.

Useampikin ihminen on täällä sanonut, että kuivat kaudet liitossa ovat okei, ja odottaminenkin on tiettyyn pisteeseen asti okei, kunhan asian ilmaisee rehellisesti, eikä syy ole se, että toinen ei halua sinua. Mitä järkeä olisi olla ihmisen kanssa, joka ei edes halua harrastaa seksiä sinun kanssasi? Kaverihan sitä voi toki olla, mutta ei siitä ole parisuhdetta hyvä lähteä rakentamaan.

Muutenkin on niin erikoista seurata, kuinka vankkaan selität sitä, että naisten pitäisi aina antaa mahdollisuus. Niin kuin ihan mille vaan. Ilmeisesti raiskaajan tai hakkaajan kanssa ei tarvitse yrittää maailman tappiin asti, mutta muiden miesten kanssa kyllä, koska "voihan se siitä vielä parantua". Hyi hitto mikä asenne. Samaan hengenvetoon leimaat suurimman osan naisista itsellesi kelpaamattomiksi. Mikset sinä anna näille naisille sitä mahdollisuutta? Ymmärrä vähän heitä ja kokeile josko se yhteiselo ja sielunkumppanuus sitten kuitenkin sieltä väkisin löytyisi?

Kyllä maailmassa ihmisiä riittää, ei ole mikään pakko jäädä roikkumaan jokaiseen ihastukseen jos tuntuu silltä, että suhde on vaikea. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän tuollaista turhaa paskaa sietää. Aika monissa ketjuissa täällä ihmiset sanovat, etteivät nykyisen parisuhteen jälkeen haluaisi enää ikinä muuttaa kenenkään kanssa yhteen yms. Ihan normaalia huttua, että sitä oppii olemaan yksin ja nauttimaan itsenäisyydestään. Ei tarvitse olla niin läheisriippuvainen kuin sitä oli teini-ikäisenä ensimmäisistä poikaystävistään ja oli suurinpiirtein itsaria tekemässä jonkun typerän riidan jälkeen. Nyt on realismi kehissä ja jos toinen lähtee niin sittenpähän lähtee. Eihän se kivaa ole, mutta ei ole mitään järkeä yrittää toista pakottaa tai muovata mieleiseksensä.

"vieras"
Kaikki ei vaan ihastu/rakastu yhtä helposti tai kohtaa samanhenkisiä. Miksi olisi? :D Eihän kaikki ikinä seurustele, monilla on yhden illan juttuja tai lyhyitä tapailuja kolmikymppiseksi asti. On mulla se yksi romanssi ollut, jossa oli molemminpuolista ihastumista, mutta hyvin olisi voinut olla olemattakin tuotakin, jos en ko. ihmiseen olisi sattunut törmäämään netissä. Sitten ei olisi sitä ensisuudelmankaan kokemusta.
Pakko vielä tähän kommentoida, että jos miehellä ei edes seiso 1,5kk jälkeen naisen seurassa, niin kyse ei ole mistään "kaikki ei vaan ihastu/rakastu yhtä helposti" vaan kyse on joko siitä, että mies ei koe naista yhtään viehättävänä (siis yhtään) tai sitten miehellä ei seiso vaikka Pamela Andersson tulis alastomana vastaan. Toi sun eka lause on täyttä sontaa, naisilla (harvoilla niilläkin) voi pitää paikkaansa mutta miehillä ei tosiaan. Heppi kun ei mieti, että onkohan tuo isäntä nyt rakastunut/ihastunut tarpeeksi. :) sori miehet, nyt kyllä niputan teidät yhteen pussiin ;)

näin
Lyhyesti sulle romaanin kirjoittaja,

ei tarvitse antaa mahdollisuutta aina vaan ja uudestaan jos ei huvita. Kummallista tässä vaan on se, että todella SUURI osa naisista on kyllä antamassa pillua miehille ja sitten alkukiiman jälkeen katsomassa että voisko tässä olla jotain asiaakin. Eli mennään ns. pillun sykinnän mukaan :)
Todella moni tässä ketjussa olisi lemppaamassa hyvänkin miehen jos ei kuukauteen saisi munaa häneltä kun mies haluaisi syystä tai toisesta odottaa hetken. Tämä näyttää korpeavan naisten itsetuntoa ja juuri sitä KOSKA seksitauko suhteessa muuten olisi OK.

Itselle kuukausien tutustuminen alkuun on OK, mutta kun vauhtiin tutun ihmisen kanssa pääsee niin sika parantaa vain juoksuaan, kun toisilla jo alkuhuuma lössähtää. :) Jos seksiä todella haluaa oman kullan kanssa, niin siitä ihmisestä on ensin tehtävä rakas ja siihen auttaa vain aika. Sitten se onkin oma kulta jota voi nussia päivät päästään.
Toisilla se menee niinpäin, että vieraalle avataan reidet (jotta saadaan itsetuntoa ylös) ja pidemmän päälle se alun huuma loppuukin ja alkaa kuivat kaudet.
Että se siitä korkeasta liberosta :D
Tai sitten sitä tuhlaa kuukausia elämästä mieheen ja huomaakin sängyssä ettei elimet sovi pätkääkään yhteen. Wuppiduu vaan, mutta minähän en osta sikaa säkissä. ;)

• Tykkää
Reactions: Joxu

Yhteistyössä