Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28972675]Jos meinaat kopsata toisten tekstejä niin laita edes sitaatteihin.

Ja hauska kun tytsi olikin sua vastaan niin kelkkas kääntyi kuin raketti... No, olethan sä toki kaksi vuotta nuorempi.[/QUOTE]


Siis anteeksi? Mikä mielipide muuttui kuin raketti? Olen koko keskustelun sanonut omani joka on edelleen sama, että mielestäni ekoilla treffeillä ei ole hyvä harrastaa seksiä. Haluaminen ja tekeminen on tosiaan kaksi eri asiaa enkä ymmärrä keneltä olevinaan kopsasin tuon, kun sen ymmärtää varmasti jokaikinen :)
 
Siis anteeksi? Mikä mielipide muuttui kuin raketti? Olen koko keskustelun sanonut omani joka on edelleen sama, että mielestäni ekoilla treffeillä ei ole hyvä harrastaa seksiä. Haluaminen ja tekeminen on tosiaan kaksi eri asiaa enkä ymmärrä keneltä olevinaan kopsasin tuon, kun sen ymmärtää varmasti jokaikinen :)
Mutta eipä se ole mitenkää sulta pois jos joku haluaa harrastaa seksiä ekoolla treffiillä. Aikuuset ihmiset tekee tuollaaset päätökset itte ja aiva sama mitä muut siihen sanoo.
 
Pahoitteluni siitä, että en jaksa selata koko ketjua, mutta olen vakuuttunut, että miehellä on sukupuolitauti. Hän odottaa hoidon tehoamista varmistaakseen, ettei tartuta sitä sinuun ja kun saa puhtaat paperit, johan alkaa seisomaan.:D
 
"vieras"
Siis anteeksi? Mikä mielipide muuttui kuin raketti? Olen koko keskustelun sanonut omani joka on edelleen sama, että mielestäni ekoilla treffeillä ei ole hyvä harrastaa seksiä. Haluaminen ja tekeminen on tosiaan kaksi eri asiaa enkä ymmärrä keneltä olevinaan kopsasin tuon, kun sen ymmärtää varmasti jokaikinen :)
Ekoilta, tokalta, jopa kolmannelta... ja nyt yhtäkkiä treffien jälkeinen päivä sekstailulle onkin ihan ookoo :D
 
"vieras"
Tytsi, mikä on motiivisi jankata tästä asiasta näin kauan ja paljon? Ihan vilpittömästi kiinnostaa. Panoksesi keskusteluunhan on vain hyvin teoreettista mutuilua (ja vielä aika kaukaa haettua sellaista) kuitenkin...
 
[QUOTE="vieras";28972732]Ekoilta, tokalta, jopa kolmannelta... ja nyt yhtäkkiä treffien jälkeinen päivä sekstailulle onkin ihan ookoo :D[/QUOTE]

Mitä ihmettä sä sekoilet :D Lues uudestaan mun viestit jos se pointti aukeis paremmin, en kyllä usko.
 
vieras1000
[QUOTE="vieras";28972750]Tytsi, mikä on motiivisi jankata tästä asiasta näin kauan ja paljon? Ihan vilpittömästi kiinnostaa. Panoksesi keskusteluunhan on vain hyvin teoreettista mutuilua (ja vielä aika kaukaa haettua sellaista) kuitenkin...[/QUOTE]

Eiköhän se tullut jo muutama sivu sitten selväksi. Tytsiä panettaa.
Eli siitä puhe, mistä puute, ja muita kliseitä.
Käyttöastemies tekee nykyään vähän ovelampia aloituksia kuin ennen, propsit siitä.
 
"Ellii"
mulla samankaltanen tapaus joskus.. tapailtiin tiiviisti pari kuukautta ja fyysistä läheisyyttä oli tosi paljon mut ainoo mikä puuttu oli seksi.. mies sano ettei haluu hätäill.. ja sit ku sen aika koitti nii mitäs muutakaan sieltä housuista paljastu ku pienin muna minkä oon ikinä kokenu :/ suhde kaatu sit aikanaa ihan muista asioista..
 
yök
Musta ois kiva tavata mies, joka haluaa ensin tutustua ja sitten vasta panna. Valitettavasti kokemusta on päinvastaisista sankareista. Viimeisin jopa halusi ehdottomasti tavata ekoilla treffeillä jommankumman kotona, juoda viiniä ja "istua iltaa". Mitkään muut treffit ei käyneet. Sillä oli selkeesti mielessä päästä jo ekana iltana panoille, ei tuota voi mitenkään muuten selittää. Mua rupes ahdistaa niin paljon kyseinen heppu, että lopetin koko yhteydenpidon.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja yök;28986401:
Musta ois kiva tavata mies, joka haluaa ensin tutustua ja sitten vasta panna. Valitettavasti kokemusta on päinvastaisista sankareista. Viimeisin jopa halusi ehdottomasti tavata ekoilla treffeillä jommankumman kotona, juoda viiniä ja "istua iltaa". Mitkään muut treffit ei käyneet. Sillä oli selkeesti mielessä päästä jo ekana iltana panoille, ei tuota voi mitenkään muuten selittää. Mua rupes ahdistaa niin paljon kyseinen heppu, että lopetin koko yhteydenpidon.
Ai miten niin ei? Mun eka treffit mieheni kanssa oli mun luona, syötiin hyvin, juteltiin, köllittiin sohvalla sylikkäin. Illalla hyvänyönsuukko ovella ja hyvästit, seuraavana päivänä taas nähtiin jne.

On teillä taas outoja miesvalintoja jos ei voi enää vierailulle tulla.
 
Vierasmies
Aikuisilla naisilla taas ajatukseni neitsyydestä on vain sääliä ja myötätuntoa, niin paljosta on aikuinen nainen jäänyt siinä paitsi eikä edes tiedä ja tajua sitä.
Mitähän sä muuten tiedät muiden ihmisten paitsi jäämisistä ja tuntemuksista? Ainiin joo, sähän tiedät kaiken paremmin kuin muut. Varsinkin kun sun suhde ja sun pillu on niin maailman parasta niin voit vain kertoa muille kuinka säälittävää muilla onkaan :D

Viittaat varmaan erääseen nuoreen naiseen täällä ja todellakin kommentistasi paistaa läpi vain katkeruus kun oma elämä alkaa olla ehtoopuolella ja värkki parhaat päivänsä nähnyt :)
 
"vieras"
Mitähän sä muuten tiedät muiden ihmisten paitsi jäämisistä ja tuntemuksista? Ainiin joo, sähän tiedät kaiken paremmin kuin muut. Varsinkin kun sun suhde ja sun pillu on niin maailman parasta niin voit vain kertoa muille kuinka säälittävää muilla onkaan :D

Viittaat varmaan erääseen nuoreen naiseen täällä ja todellakin kommentistasi paistaa läpi vain katkeruus kun oma elämä alkaa olla ehtoopuolella ja värkki parhaat päivänsä nähnyt :)
Hienoa kun sait tuon pillun tuohonki kommenttiin ujutettua!

Ja jos verrataan vaimo-rakkaan kommentteja ja erään nuoren naisen, niin ei ole vaikea huomata kumman puolelta se katkeruus kumpuaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
[QUOTE="vieras";28995469]Hienoa kun sait tuon pillun tuohonki kommenttiin ujutettua!

Ja jos verrataan vaimo-rakkaan kommentteja ja erään nuoren naisen, niin ei ole vaikea huomata kumman puolelta se katkeruus kumpuaa.[/QUOTE]

Eikä vaikea ole huomata, kuka on kaikkein katkerin :D
 
Rk 95
Itse tiedän muutaman tapauksen jolla odottamisen syyt ovat myöskin uskonnollisia eräskin pariskunta joista toinen on 18 ja toinen 20 vuotias ovat seurustelleet pian vuoden ilman seksiä syynä se että molemmat ovat erittäin uskovaisia jne jne joilla on periaateena ei seksiä ennen avioliittoa.. kyseessä on vielä iältään alle 20 vuotias pariskunta joten löytyy nuorienkin joukosta sellaisia jotka odottavat...
 
kukin tavallaan
Ihan ok juttu, mutta ei minua varten, koska en kyllä jaa samanlaisia seksikäsityksiä sellaisen ihmisen kanssa. Liian rajoittunutta ja ahdistavaa. Olen kamala ja epäilisin myös omaavan aivan liian alhaisen libidon, enkä uskoisi tuollaisen edes pystyvän sellaiseen irstaaseen ja kiimaiseen seksiin josta pidän.
 
"Utelias"
Luin ketjun alun ennenkuin huomasin miten vanha juttu tää on.
Ekat kommentit oli hauskoja (ja aika realistisia vaihtoehtoja tuli), sit meni jankkaamiseksi.

Mua kiinnostais nyt tietää mitä Tytsille kuuluu? Onko saanut vihdoinkin miehen ja vaiennut?
Ap:n kuulumisia lienee turha toivoa mut pienen munan/muusta syystä huonon seksuaalisen itsetunnon puolesta liputan minäkin.
 
En jaksa selata koko ketjua, joten jos olen aiemmalla nikillä kirjoittanut tähän, toivon ettei mua tämän vuoksi bannata.

Mutta siis... Sellaisesta miehestä ei tule mun miestä, joten en jaksa olla paljoakaan mieltä.
 

Yhteistyössä