Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28953833]No mulla ei heräis kyllä minkäänlaisia epäilyksiä. Mutta mulla onkin hyvä ihmistuntemus ja ns. kuspäämiehet ei ole päässeet alkua pidemmälle. Hyvien miesten (joiden kanssa olikin sitten vuosien suhteet) kanssa olen harrastanut seksiä alle viikon jälkeen tuntemisesta. :)

Kun kolahtaa niin kolahtaa, ei siinä mitkään lainalaisuudet päde, kyse on TUNTEESTA. Rakastumisen tunteesta. Jos ei sitä ole kokenut, ei voi siitä silloin puhua kuin siitä jotain tietäisi.[/QUOTE]

Mun silmissä mies ei ole kunnon mies, jos häipyy ensimmäisten viikkojen kuluessa ellei nainen ole vielä ollut valmis seksiin. En uskoisi sellaisen miehen olevan rakastunut. En sitten millään.

Ok, tässä viimeisillä sivuilla vaan osassa vieteissä puhutaan "ekoista tapaamiskerroista" niin ajattelin et voi ei, onko se todella harvinaista että ei ole heti sänkyyn juoksemassa parien treffien jälkeen! :D

Mielestäni se on aika selkeä, jos ei ole tarpeeksi tunteita ja kiinnostunut toisesta, ei sitä seksiä harrasta. Ihastumista mutta naiselle myös ns. "turvallisuudentunteen" se vaatii. Tarkoitan sitä et huomaa miehen olevan luotettava ja mies saa naisen olon ihanaksi, perhosia vatsaan :)
Höpö höpö, runttaa vaan sisään kuiviltaan, heilutus ja ravistus, verhoihin pyyhkiminen ja morot.

"vieras"
Älä nolaa itseäsi enempää tietämättömyytesi takia. On olemassa ihmisryhmä, joka ei yhden illan juttuja harrasta ja nämä ihmiset tahtovat seksiä vain rakastavassa parisuhteessa. Tässä parisuhteessa voivat himoita kumppaniaan mielinmäärin ja haluta seksiä montakin kertaa päivässä. Onko heillä siis matala libido? Sinulle taitaisi sopia pettäjämies, jos pidät huonona asiana parisuhteen kannalta, että himoitsee vain omaa rakastaan. :D

Miksi hitossa olisin halunnut seksiä harrastaa, jos en ole ollut rakastunut tai seurustellut? Sinusta on epänormaali ja omaa matalan libidon, jos ei halua seksiä ilman tunteita?
Kysehän oli siitä, että JOS EI OLE KOSKAAN HALUNNUT HARRASTAA SEKSIÄ KENENKÄÄN KANSSA. Eikä siitä, että haluavat odottaa vaikka papin aameneen. Älä tee vääriä tulkintoja.

En Millenia sanonut, että seksiä pitäisi aina harrastaa vain kun tavoitteena on loppuelämän suhde ja sielunkumppanuus. Seurustelun ulkopuolinen seksi on ihan oma juttunsa. En vain miltään kantilta katsottuna ymmärrä sitä, jos _on jo_ rakastunut mieheen ja muka tuntee sielunkumppanuutta ja kaikkea mahdollista, että miten mitenkään päin katsottuna kuukausi on pitkä aika odottaa seksiä, mikäli mies on muuten kaikinpuolin ihana ja tämän kanssa tahtoisi pitkään suhteeseen? Tulee mieleen vain, että nainen tahtoo testata seksin toimivuuden, mutta eihän esim. kuukausi sitäkään ajatellen ole mahdottoman pitkä aika. Tuskin siinä vaiheessa on useinkaan vielä tulevaisuudensuunnitelmat tehtynä.
En tarkoittanut viitata nyt pelkästään tuohon, mutta vähän sieltä sellaista turhan mustavalkoista joko kumppanuus tai seksi -asennetta oli aistittavissa. Olen sitä mieltä, että kyllä seksiä voi odottaakin, mutta jos joku päättää että hän ei halua odottaa, niin mikäs siinä. Ja kyllä ne syyt siihen odottamiseen merkkaa aika paljon. Itse hyväksyisin vain muutaman. Esim. syvä uskonnollisuus olisi niin kova turnoff, että en tiedä huvittaisiko seksi ollenkaan sen jälkeen, pysyvämpää parisuhdetta siitä ei ainakaan tulisi.

Viikate ja Phoebsi ne ovat tainneet tässä ketjussa sanoa juuri sitä, että ihmiset on erilaisia ja rakkaustarinat on erilaisia. Jotkut tuntee uskomatonta vetoa heti alusta, jotkut löytää sen vähän myöhemmin. Joidenkin panosuhde kehittyy syvemmäksi ja toiset ei vaan passaa yhteen vaikka kuinka yrittää. Kukin saa itse päättää mitkä ne puolison kriteerit on. Samanlaiset seksihalut ja moraali on todellakin sieltä paremmasta päästä niitä vaatimuksia - näin ainakin minun mielestäni. Eikä lainkaan pinnallisia asioita.

"vieras"
Omaako myös todella huonot äidinvaistot ja lisääntymisviestin ellei hanki lapsia ennen 24 vuoden ikää?
Äidinvaisto on mun mielestä sellainen, joka tulee vasta sitten kun niitä lapsia oikesti on. Hoivaamisviettiä varmaan tarkoitat. Ja ei, itse hankin ensimmäisen lapseni vasta 33v mutta aina minulla on ollut kova hoivaamisvietti. Äidinvaisto syttyi sitten kun plussatestin tein.

[QUOTE="vieras";28953856]Kysehän oli siitä, että JOS EI OLE KOSKAAN HALUNNUT HARRASTAA SEKSIÄ KENENKÄÄN KANSSA. Eikä siitä, että haluavat odottaa vaikka papin aameneen. Älä tee vääriä tulkintoja.[/QUOTE]

Niin, silloin ei ole tarpeeksi vielä halunnut, jos tahtoo odottaa? Järkisyyt voittavat siis silloin. Ei kai kukaan odottaisi papin aameneen, jos ei haluaisi odottaa vaan tahtoisi sitä seksiä heti? :D Taidat olla kultalusikka suussa kasvanut, jos kuvittelet, että kaikkien elämään ilmestyy se unelmien prinssi kuin tilauksesta ja että kaikki ihastuvat ja saavat vastakaikua yhtä usein.

[QUOTE="vieras";28953869]Äidinvaisto on mun mielestä sellainen, joka tulee vasta sitten kun niitä lapsia oikesti on. Hoivaamisviettiä varmaan tarkoitat. Ja ei, itse hankin ensimmäisen lapseni vasta 33v mutta aina minulla on ollut kova hoivaamisvietti. Äidinvaisto syttyi sitten kun plussatestin tein.[/QUOTE]

Yhtä typerää on sanoa, että lisääntymisvietti puuttuu ellei lapsia ole synnyttänyt 24-vuotiaana kuin, että saman ikäisellä on matala libido ellei ole seksiä syystä tai toisesta vielä harrastanut.

Höpö höpö, runttaa vaan sisään kuiviltaan, heilutus ja ravistus, verhoihin pyyhkiminen ja morot.
Mikäs siinä, luulen että ne naiset ketkä lähtevät kenen tahansa miehen sänkyyn ekojen tapaamisten jälkeen kärsivät erittäin huonosta itsetunnosta, läheisriippuvuudesta tms. Ne on vakavia ongelmia ja toivon että sellaiset naiset hakevat itselleen apua.

En tarkoittanut viitata nyt pelkästään tuohon, mutta vähän sieltä sellaista turhan mustavalkoista joko kumppanuus tai seksi -asennetta oli aistittavissa. Olen sitä mieltä, että kyllä seksiä voi odottaakin, mutta jos joku päättää että hän ei halua odottaa, niin mikäs siinä. Ja kyllä ne syyt siihen odottamiseen merkkaa aika paljon. Itse hyväksyisin vain muutaman. Esim. syvä uskonnollisuus olisi niin kova turnoff, että en tiedä huvittaisiko seksi ollenkaan sen jälkeen, pysyvämpää parisuhdetta siitä ei ainakaan tulisi.

Viikate ja Phoebsi ne ovat tainneet tässä ketjussa sanoa juuri sitä, että ihmiset on erilaisia ja rakkaustarinat on erilaisia. Jotkut tuntee uskomatonta vetoa heti alusta, jotkut löytää sen vähän myöhemmin. Joidenkin panosuhde kehittyy syvemmäksi ja toiset ei vaan passaa yhteen vaikka kuinka yrittää. Kukin saa itse päättää mitkä ne puolison kriteerit on. Samanlaiset seksihalut ja moraali on todellakin sieltä paremmasta päästä niitä vaatimuksia - näin ainakin minun mielestäni. Eikä lainkaan pinnallisia asioita.
Mutta onko ihminen todella rakastunut, jos ei jaksa kuukautta odottaa seksiä kun toinen ei ole vielä valmis? Onko sellainen kovinkin pitkäjänteisyyttä osoittavaa? Mun mielestä kuulostaa aika erikoiselta hetken nautinnon missaamisen takia hylätä mahd. loppuelämän kumppani. En tosin usko, että kukaan oikeasti rakastunut niin tekisi. Helppohan se on lähteä kävelemään, jos ei ole ehtinyt rakastumaan.

Musta tässä menee ristiin joitain asioita. Se että päätyy sänkyyn vaikka jo ensimmäisen päivän aikana kun on tavannut henkilön, ei tarkoita että se tapahtuisi sillä tunnilla kun ovat toisiinsa törmänneet. Ja se että henkilö haluaa nopeasti seksiä potentiaalisen kumppanin kanssa, ei meinaa että jokainen vastaan tuleva homo erectus kelpaisi kumppaniksi.

Ja tuolla aiemmin koitin jo kysellä mitä kaikkea on tiedettävä ennen kuin olisi soveliasta mennä pidemmälle. Ajattelen että tuntemus syvenee sitä mukaan kun ollaan harkitsemassa sitoudutaanko toisiin vielä vakavammin, hankitaanko yhteistä omaisuutta, tuleeko perhettä. Mukava seksi ei vaadi sitä tietoa minkä värisen talon tahdot tai oletko mersu vai volvo-ihmisiä, montako lasta haluat jos haluat, asutko maalla vai kaupungissa jne.

Ihminen saa tutustua hitaasti ja rauhassa kumppaniin. Yleensä kai olisi toivottavaa että se kumppani myös ajattelee samoin ja haluaa edetä rauhassa. Aivan kuten jotkut haluavat edetä nopeasti ja heidän kohdallaan olisi suotavaa että se kaverikin on samoilla linjoilla.
Mistä taas pääsen takaisin ensimmäiseen kappaleeseen; nopeasti sänkyyn päätyvät tapaavat ns. kaltaisensa eikä kummallakaan ole tarvetta venailla.

Musta toi on paha mennä sekoittamaan olemassa olevaan suhteeseen. Sinkkuna saa olla holtiton ja villi jos tykkää. Mennä vaistojensa ja halujensa perässä. Kun suhteeseen sitoutuu, pariskunnalla on pelisääntönsä. Joillakin voi olla avoin suhde tai sitten ollaan äärimmäisen uskollisia.

Himokkaita tunteita voi tulla ihmisiä kohtaan, mutta tässä kohdin me erotaan eläimistä ja voidaan tietoisesti tehdä päätös lähteekö sitä uuden tuntemattoman perään vai kohdistaako ne fiilikset omaan kumppaniinsa. Samalla järjellä kestää suhteen kuivat kaudetkin, joita monesti elämässä kyllä tulee sairauksien, onnettomuuksien, kiireiden, tai vaikka synnytysten myötä. Jotta niistä selviää, ei tarvi suhteen alkuun osoittaa kuukauden selibaattia voivansa olla puolisonsa vierellä ilman seksiä.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Phoebsi
[QUOTE="vieras";28953869]Äidinvaisto on mun mielestä sellainen, joka tulee vasta sitten kun niitä lapsia oikesti on. Hoivaamisviettiä varmaan tarkoitat. Ja ei, itse hankin ensimmäisen lapseni vasta 33v mutta aina minulla on ollut kova hoivaamisvietti. Äidinvaisto syttyi sitten kun plussatestin tein.[/QUOTE]

Kaikella kunnioituksella mutta sun viesteistä tulee paha olo :/ Mikä tarve sulla on lytätä nuorempia ja heidän elämänsä valintojaan. Osa ihmisistä on itsenäisempiä, helposti - tai vaikeasti ihastuvia ja syttyviä, toiset tosi ulospäinsuuntautuneita mutta silti valikoivia miesten suhteen ;) Jotenkin tulee fiilis että itse olet joutunut tyytymään vähemmän hyvään mieheen ja siksi olet katkera.

"sipsi"
Jaa, en jaksa kahlata näin pitkää ketjua läpi, anteeksi jos tulee päällekkäisyyttä.

Kyllä minä ehkä olisin hiukan ihmeissäni, jos vaikka parin kolmen kuukauden tiiviin seurustelun jälkeen toista ei fyysinen kanssakäyminen kiinnostaisi yhtään. Olisi ainakin ihan mukava tietää, mikä asiaan on syynä. Jos olisi esimerkiksi erittäin uskonnollinen vakaumus, uskon, että osaltani suhde loppuisi siihen - emme olisi oikeita ihmisiä toisillemme.

Kukin tekee tavallaan. Mielestäni "pakko-odottaminenkaan" tyyliin seksiä harrastetaan vasta 20. tapaamiskerralla tai puolen vuoden kuluttua ensitapaamisesta tai kihloissa/ naimisissa ei ole sen kunnioitettavampi toimintatapa - minun ajatteluni mukaan siis.

Asia ei ole nyt ajankohtainen itselle, kun kohta neljännesvuosisata ollaan yhdessä oltu :heart: Ja MUISTAAKSENI sänkyhommelit tulivat kuvioihin melkoisen alkuvaiheessa. Ja varmistivat vaan käsitystä, että mies on kaikin puolin hyvä ja mukava :)

"vieras"
Niin, silloin ei ole tarpeeksi vielä halunnut, jos tahtoo odottaa? Järkisyyt voittavat siis silloin. Ei kai kukaan odottaisi papin aameneen, jos ei haluaisi odottaa vaan tahtoisi sitä seksiä heti? :D Taidat olla kultalusikka suussa kasvanut, jos kuvittelet, että kaikkien elämään ilmestyy se unelmien prinssi kuin tilauksesta ja että kaikki ihastuvat ja saavat vastakaikua yhtä usein.
Et taida kovinkaan paljon tietää siitä, miten uskovaiset toimivat... :D

Ja kultalusikka suussa varmaan siten, että osaan tulkita ihmisiä verrattain hyvin. En ole vielä tähän ikään mennessä erehtynyt ja nyt en enää ajatellut miestä vaihtaa, joten mun miesrintama on kyllä aikas bueno :)

En minä kuitenkaan kuvittele, että kaikille ilmestyy se unelmien prinssi, pitihän munkin tänne asti odottaa sitä oikeaa vaikka hyviä miehiä ne exätkin olivat.

Mutta vinkkinä sulle; ala käydä enemmän treffeillä. Siinä se miestuntemuskin pikkuhiljaa kasvaa, KOKEMALLA. Ei joka treffien tarvitse sänkyyn päätyä, jos sitä pelkäät, suurin osa miehistä ei edes odota seksiä ekoilta treffeiltä, sehän on vaan pelkkä positiivinen ylläri jos ne tärät sinne asti johtaa.

Mutta onko ihminen todella rakastunut, jos ei jaksa kuukautta odottaa seksiä kun toinen ei ole vielä valmis? Onko sellainen kovinkin pitkäjänteisyyttä osoittavaa? Mun mielestä kuulostaa aika erikoiselta hetken nautinnon missaamisen takia hylätä mahd. loppuelämän kumppani. En tosin usko, että kukaan oikeasti rakastunut niin tekisi. Helppohan se on lähteä kävelemään, jos ei ole ehtinyt rakastumaan.
Ei välttämättä olekaan, mutta tarviiko sitä alkaakaan rakastumaan ihmiseen, jolla on selkeästi erilainen käsitys seksuaalisuudesta? Kyllä niitä muitakin rakastettavia löytyy. Yhtään kun ihmissuhteita ja palstoja seuraa, niin ristiin menevät seksihalut ovat jättimäinen ongelma parisuhteessa. Jos jos alkuun tuntuu ettei sängyssä synkkaa, niin kyllä se on ihan hyvä syy siihen, ettei anna suhteen edetä sen syvemmäksi. Joku toinen haluaa sitten kunnolla rakastua ennen kuin menee sänkyyn, niin eikö olisi hänellekin parasta löytää sellainen kumppani, joka myös ajattelee samalla tavalla?

Ja edelleenkin sillä oli väliä kuinka kauan ja miten odotetaan. Minulle ainakin oli melkoinen punainen vaate tuo arvostuksen puute. "En arvosta niin ei seiso." Kuullostaa todella tuomitsevalta ja tympeältä. En tietenkään tunne kyseistä miestä, mutta kyllähän tuo on vähän sama kuin nainen sanoisi poikaystävälleen: "En mää sua (vielä) halua, en levitä jalkojani kenelle tahansa". Jos kyseessä on nuori, ujo, neitsyt tai joku yhdistelmä näistä, niin ymmärtäisin paljon paremmin, mutta silloinkin asia tulisi ilmaista loukkaamatta kumppania.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi ja tytsi-89
"vieras"
Yhtä typerää on sanoa, että lisääntymisvietti puuttuu ellei lapsia ole synnyttänyt 24-vuotiaana kuin, että saman ikäisellä on matala libido ellei ole seksiä syystä tai toisesta vielä harrastanut.
En ole edelleenkään sanonut, että on matala libido jos on 24-vuotiaana neitsyt. Olen sanonut, että jos EI OLE EDES HALUNNUT HARRASTAA koskaan seksiä, niin omaa verrattain matalan libidon.

[QUOTE="vieras";28953920]En ole edelleenkään sanonut, että on matala libido jos on 24-vuotiaana neitsyt. Olen sanonut, että jos EI OLE EDES HALUNNUT HARRASTAA koskaan seksiä, niin omaa verrattain matalan libidon.[/QUOTE]

Tai sitten ei ole koskaan rakastunut niin, että olisi halunnut? Jos halut on korkeat vain rakastuneena.

"vieras"
Kaikella kunnioituksella mutta sun viesteistä tulee paha olo :/ Mikä tarve sulla on lytätä nuorempia ja heidän elämänsä valintojaan. Osa ihmisistä on itsenäisempiä, helposti - tai vaikeasti ihastuvia ja syttyviä, toiset tosi ulospäinsuuntautuneita mutta silti valikoivia miesten suhteen ;) Jotenkin tulee fiilis että itse olet joutunut tyytymään vähemmän hyvään mieheen ja siksi olet katkera.
Nyt on pakko kysyä, että mitäkähäh?? Miten tämä sun kommentti liittyy mitenkään tuohon mun äidinvaisto-juttuun? Missä vaiheessa minä olen lytännyt nuorempia elämänsä valinnoissa?

Ja minulla on oikeasti aivan ihana mies, en olis koskaan voinut kuvitellakaan parempaa. Miksi ihmeessä siitä valehtelisin? Tykkäisit itsekin miehestäni, jos tapaisitte, hänestä ei voi olla tykkäämättä. :)

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="vieras";28953909]Et taida kovinkaan paljon tietää siitä, miten uskovaiset toimivat... :D

Ja kultalusikka suussa varmaan siten, että osaan tulkita ihmisiä verrattain hyvin. En ole vielä tähän ikään mennessä erehtynyt ja nyt en enää ajatellut miestä vaihtaa, joten mun miesrintama on kyllä aikas bueno :)

En minä kuitenkaan kuvittele, että kaikille ilmestyy se unelmien prinssi, pitihän munkin tänne asti odottaa sitä oikeaa vaikka hyviä miehiä ne exätkin olivat.

Mutta vinkkinä sulle; ala käydä enemmän treffeillä. Siinä se miestuntemuskin pikkuhiljaa kasvaa, KOKEMALLA. Ei joka treffien tarvitse sänkyyn päätyä, jos sitä pelkäät, suurin osa miehistä ei edes odota seksiä ekoilta treffeiltä, sehän on vaan pelkkä positiivinen ylläri jos ne tärät sinne asti johtaa.[/QUOTE]

Voi hyvänen aika, KUKAAN hyvä ja kunnollinen mies EI odota tai oleta saavansa seksiä naiselta edes ekan kuukauden jälkeen! Kun mies kiinnostuu naisesta ja haluaa miellyttää tätä - hän odottaa erittäin helposti sillä se palkinto on sen arvoinen.

Vierasmies
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28953710:
Mitä siitä kaverista pitää tietää ennen seksiä? Mitä puoluetta kannattaa? Vastustaako aborttia? Mitä työtä mummo teki? Onko käyny Tansaniassa? Lempiväri, inhokkileffa, Treen paras ravintola, onko kokeillu kimppakivaa, montako sisarta...
Sullahan ei selkeesti ole minkäänlaista näkemystä mistä ihmiseen tutustumisessa on kyse. Ehdotuksesi ovat lähes yhtä pinnallisia kuin se mitä tutkitaan pikaseksissä, onko pitkä muna ja onko valmis harrastamaan seksiä ilman omaa tahtoa vain tyydyttääkseen toista.

Minusta aika karkeatunteista on se, että mies lempataan siitä syystä ettei kuukauden aikana ole lähtemässä sänkyyn naisen tahdosta. Seksihän on sellainen asia, että paha siinä on painostaa. Jos seksiharrastamisesta suhteessa tehdään erityinen fyysinen tarve jossa toinen on painostettava siihen ennen toisen suostumusta, niin se kuulostaa vain riippuvuudesta siihen panemiseen eikä todellakaan arvostukselta toisen henkimaailmasta.

"vieras"
Tai sitten ei ole koskaan rakastunut niin, että olisi halunnut? Jos halut on korkeat vain rakastuneena.
No eikö se kerro matalammasta libidosta kuin sellaisella, joka saattaa haluta sitä seksiä myös silloin, kun ei toista ihmistä rakasta? Itsekin tuli sinkkuna yhdenillanjuttuja joskus harrastettua, ihan sen takia että halusin tyydyttää seksuaaliset tarpeeni.

astalea
Älä nolaa itseäsi enempää tietämättömyytesi takia. On olemassa ihmisryhmä, joka ei yhden illan juttuja harrasta ja nämä ihmiset tahtovat seksiä vain rakastavassa parisuhteessa. Tässä parisuhteessa voivat himoita kumppaniaan mielinmäärin ja haluta seksiä montakin kertaa päivässä. Onko heillä siis matala libido? Sinulle taitaisi sopia pettäjämies, jos pidät huonona asiana parisuhteen kannalta, että himoitsee vain omaa rakastaan. :D

Miksi hitossa olisin halunnut seksiä harrastaa, jos en ole ollut rakastunut tai seurustellut? Sinusta on epänormaali ja omaa matalan libidon, jos ei halua seksiä ilman tunteita?
Tällaisia ihmisiä on paljon, mutta harva on täysin, siis täysin kokematon (yhtä tytön pussaamista) lukuunottamatta vielä 24-vuotiaana. Kyllä silloin jossain on "vika". (Sana vika siis lainauksissa, koska ei tässä nyt mihinkään normielämään tarvitsekaan pyrkiä, mutta jotain tekijöitä tuohon on varmaan jäljitettävissä, terapiassa tai ihan omin päin). Että miksei kukaan nappaa?

Väittäisin, että hyvin monen ihmisen kohdalla seksi on juuri se, joka herättää nupullaan olevan rakkauden täyteen kukoistukseensa. En tietenkään väitä tämän pätevän jokaisen ihmisen kohdalla, toki uskon, että kaksi ihmistä voi rakastaa toisiaan syvästi ja ei-platonisesti vaikka eivät olisi koskaan harrastaneet seksiä.

Mitä rakkaus sitten on, henkistä yhteyttä vai aivojen kemiallinen cocktail? Sanoisin, että vahvasti molempia. Intiimi kosketus siltä ihmiseltä, johon on valtavan ihastunut, on kuin sähköisku aivoille ja koko elimistölle ja aikaansaa hormonien ja välittäjäaineiden myrskyn. Yhteinen loistava seksikokemus saa hypotalamuksen erittämään suuren määrän oksitosiinia, joka on tehty luomaan ihmisten välille luottamusta ja syvää kiintymystä. Kuulostaa karulta, mutta monen ihmisen rakkaus ei muodostu vain henkisestä yhteydestä vaan vaatii täyteen roihuunsa syttyäkseen sen herkän ja samalla alkukantaisen, hekumallisen riitin. Joillekin riitiksi riittää pitkäksi aikaa vain suudelma, joku toinen tarvitsee enemmän.

[QUOTE="vieras";28953945]Nyt on pakko kysyä, että mitäkähäh?? Miten tämä sun kommentti liittyy mitenkään tuohon mun äidinvaisto-juttuun? Missä vaiheessa minä olen lytännyt nuorempia elämänsä valinnoissa?

Ja minulla on oikeasti aivan ihana mies, en olis koskaan voinut kuvitellakaan parempaa. Miksi ihmeessä siitä valehtelisin? Tykkäisit itsekin miehestäni, jos tapaisitte, hänestä ei voi olla tykkäämättä. :)[/QUOTE]

Hei niin on mullakin enkä oleta sitä tunnetta saavani joka toisen miehen kanssa, ja mikäli ero tulee, en koe minkäänlaista painostusta seksin harrastamiseen YHTÄÄN sen aikaisemmin kun itsestä oikealta tuntuu! Koska ei tarvitse! Naiset ketkä arvostavat itseään ja omaavat hyvän itsetunnon (ja miesmaun) eivät hyppää miehen sänkyyn liian aikaisin. Hyvä mies odottaa ja turha yrittää tehdä siitä ongelmaa että esim Tytsi ei halua harrastaa seksiä ennen kuin on varma miehestä.

Yhteistyössä