Olen osittain Tytsin kanssa eri mieltä, koska minusta kenenkään ei tarvitse odotella mitään sielunkumppanuuksia jos sellaiset ei nappaa. Jos nainen haluaa seksiä heti eikä välttämättä mitään muuta, niin se on ihan okei, mutta mielellään sitten kunnioitetaan sitä toista ihmistä sen verran, että kerrotaan mikä on pelin henki.
Tytsin kanssa väittelijä on lähempänä omaa kantaani, mutta hänen keskustelutyylinsä on äärettömän vastenmielinen. Toisen alentaminen ja hänelle nauraminen ei todellakaan ole lähelläkään fiksun ihmisen keskustelutyyliä, ei vaikka oikeasti naurattaisi. Ja minä luulen, ettei edes naurata, kunhan vaan haluaa suhtautua mahdollisimman alentuvasti, että pääsee ärsyttämään toisia nettipalstalla.
Miesvieraan höpötykset naisen itsetunnosta taas ovat silkkaa paskaa. Jos nainen ei halua jäädä katselemaan vaikeaa miestä (varmaan jokainen määrittelee jokseenkin eri tavalla mikä se vaikea hänelle on) ei tarkoita sitä, että nainen olisi jotenkin äärettömän loukkaantunut pakeista, eikä kykenisi olemaan tämä ylivertaisen miehen kanssa tuntematta itseään pohjimmaiseksi portoksi.
Mitä enemmän minulle tulee ikää, sitä selkeämmäksi käy kuva siitä mitä haluan. Minun ihannemiehelläni ei ole tarkkoja mittoja, ammattia ja harrastuksia, mutta ne muutamat jutut mitä minä haluan, niin ne minä haluan, enkä näe mitään syytä roikkua epätyydyttävässä ja/tai hankalassa suhteessa siltä varalta, että se sitten alkaisikin joskus sujumaan paremmin. Olen mieluummin yksin. Joillakin ne tärkeät kynnyskysymykset liittyvät seksiin.
Kyllä minä pakeistakin selviän ilman naarmuja jos suhde on sellainen, että ymmärtää pakkien syyt. Kyllä minua taas kaihertaisi kovasti, jos yli kuukauden tiiviin seurustelun jälkeen mies selittäisi kuinka ei tunne eikä arvosta minua tarpeeksi, että edes seisoisi. Ehh. Seurustelisin mieluummin oikeasti impotentin kanssa. Toisaalta taas jos tuo 1,5kk on ollut satunnaista deittailua, niin en ihmettele että jompikumpi ei halua vielä hypätä sänkyyn. Silloinkaan en kyllä ikinä sanoisi tuolla tavalla, vaan kyllä se riittää, että ei ole vielä valmis ja haluaa tutustua paremmin.
Ja kyllä seksissä yhdynnällä on merkityksensä, ei ne lelutkaan samalta tunnu kuin muna. Ei se mikään ihme ole, että heteronainen joskus munaa haluaa.