Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Milläs mä sit pääsen baariin jos lapsilisät poistetaan
Joutuisit varmaan kävelemään :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Milläs mä sit pääsen baariin jos lapsilisät poistetaan
tarkoitin sekä kotimaan että ulkomaan nälkää näkeviä lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Toki pärjäisin.
Mutta monelle tuntuvat olevan tosi tarpeeseen.
Tarkoititko tolla nälkäänäkevillä lapsilla jotain kehitysmaiden lapsia vai mitä?
Kaikenlaisesta ulkomaanhyväntekeväisyydestä olen vähän sitä mieltä että ensin vois hoidella ne oman maan köyhät ja nälkäiset parempaan jamaan, ennenkun ruvetaan apuja viemään ulos maasta..
Lapsiinhan ne menee kun maksetaan vuokraa, sähkölaskua, ruokaa, vaatetta. Tai no en mä ainaskaan erittele että lapsilisäpäivänä ostetaan vain lapsille vaatteita ja ruokaa ja palkasta itselle. Hölmö kysymys sinänsä.Alkuperäinen kirjoittaja vanhis:anteeksi kun vaivaan päätäni, mutta miksi maksat niillä laskuja? eikö rahat kuulu käyttää lapsiin?Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:No tuota.. laskuihin ne nyt on mennyt joten laskut jäisi maksamatta.
Stana, minähän en taksiajeluista luovu!Alkuperäinen kirjoittaja Palstaidiootti:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Milläs mä sit pääsen baariin jos lapsilisät poistetaan
Joutuisit varmaan kävelemään :xmas:
Hassua, mun lapset syövät ruokaa ja kuluttavat vaatteita ja pesuaineita. Yhdessä käydään mummuloimassa ja kyläilemässä. Eikö ne rahat sillonkin mene lapsiin vaikka niitä ei voisi pelkästään lapsille säästää??Alkuperäinen kirjoittaja vanhis:anteeksi kun vaivaan päätäni, mutta miksi maksat niillä laskuja? eikö rahat kuulu käyttää lapsiin?Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:No tuota.. laskuihin ne nyt on mennyt joten laskut jäisi maksamatta.
Eikös se vuodenvaihteessa nouse *viheltelee*Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:pärjäisin ilman jos samalla Suomeen saataisiin ilmainen päivähoito kaikille yli 3 vuotiaille ja kodinhoitotuki saataisiin järjelliselle tasolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Hassua, mun lapset syövät ruokaa ja kuluttavat vaatteita ja pesuaineita. Yhdessä käydään mummuloimassa ja kyläilemässä. Eikö ne rahat sillonkin mene lapsiin vaikka niitä ei voisi pelkästään lapsille säästää??Alkuperäinen kirjoittaja vanhis:anteeksi kun vaivaan päätäni, mutta miksi maksat niillä laskuja? eikö rahat kuulu käyttää lapsiin?Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:No tuota.. laskuihin ne nyt on mennyt joten laskut jäisi maksamatta.
Tuskimpa hekään kaikki oo, osalla vaan tekee "pas*a patoja... Mutta idiootteja löytyy kyllä muistakin.Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Hassua, mun lapset syövät ruokaa ja kuluttavat vaatteita ja pesuaineita. Yhdessä käydään mummuloimassa ja kyläilemässä. Eikö ne rahat sillonkin mene lapsiin vaikka niitä ei voisi pelkästään lapsille säästää??Alkuperäinen kirjoittaja vanhis:anteeksi kun vaivaan päätäni, mutta miksi maksat niillä laskuja? eikö rahat kuulu käyttää lapsiin?Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:No tuota.. laskuihin ne nyt on mennyt joten laskut jäisi maksamatta.
Noihan se on. Meidän poika viettää tällä viikolla synttäreitä ja järkkään niitäkin lapsilisärahoilla.
Aikoinaan jo vuosia sitten kun olin yh. jouduin työpaikalla erään varakkaan naisen riepoteltavaksi, koska en pistänyt lapsilisiä lasten tilille säästöön. Olin myös hänen hampaissa koska sain asumistukea.
Onko varakkaat aina tuollaisia?
Ja yllätys yllätys... Voihan se lasku olla jostain mitä on ostettu/tilattu lapsille. Uusi sänky, vaunut, vaatteita...plaa plaa. Ja meillä ainaki voi lapsilisästä maksaa veden missä lapset ovat kylpeneet tai telkkariluvan kun lapset ovat katsoneet pikkukakkosen.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Hassua, mun lapset syövät ruokaa ja kuluttavat vaatteita ja pesuaineita. Yhdessä käydään mummuloimassa ja kyläilemässä. Eikö ne rahat sillonkin mene lapsiin vaikka niitä ei voisi pelkästään lapsille säästää??Alkuperäinen kirjoittaja vanhis:anteeksi kun vaivaan päätäni, mutta miksi maksat niillä laskuja? eikö rahat kuulu käyttää lapsiin?Alkuperäinen kirjoittaja veden-neito:No tuota.. laskuihin ne nyt on mennyt joten laskut jäisi maksamatta.
eikö kaikki joudu asua jossain? Ja joillekin se rakentaminen on halvin vaihtoehto. (itse tekee, menettää lasten kanssa vietetyn ajan ja vaimo raataa kuin puolikuollut koska tekee yksin kaikki kotityöt vuoden parin ajan, ei helppoa, vaikka säästääkin rahaa)Alkuperäinen kirjoittaja nouuuu!:en pärjäisi.Mietin vaan että mistähä rahat riittää sit joskus kun omat vaatteet on niin puhki ettei niitä kehtaa enää ihmisii laittaa.. niistä oon tinkiny. ja lapsilleki oon kirpputoreilta hakenu. ihmettelen miten jotku pystyy rakentamaan!