Mitä lapsesi vei lahjaksi opettajalleen, hoitajalleen tai kerhonohjaajalleen? vai veikö mitään? lasten iät?

  • Viestiketjun aloittaja "Hei"
  • Ensimmäinen viesti
"ei mitään"
Ei mitään,miksi olisi vienyt? Ja en koe olevani epäkophtelias kun lapsi ei vienyt mitään,kaikilla nyt vaan ei ole aikaa tai varaa hankkia jotakin jonninjoutavia lahjuksia opettajalle. Ne saa viedä ketkä tahtoo mutta me ei.
 
"lapset"
tyttö ve eskariopelle enkelin eväspussin teetä ja kortin, kukkia toi tosi moni meidän ryhmässä. eskariope ollut lapselle tosi tärkeä ja haluttiin muistaa mukavasta vuodesta.
 
"vieras"
Lapsella toinen kerho päättyi jo, ja sinne emme vieneet mitään. Olen pistänyt merkille, että yleensä vain kerhon päättävät lapset muistavat tätejä. Toinen kerho vielä jatkuu ja sinne lapsi on yleensä itse askarrellut kortin. Ajattelin lahjalla muistaa vasta sitten kun lapsi lopettaa kerhossa joskus parin vuoden päästä.
 
"nii"
8 v vei itse tekemänsä kortin + suklaata, josta tiedetään open pitävän ( opettaja vaihtuu ensi vuonna, muuten ei olis vienyt mitään ), 11 v osallistui yhteislahjaan ( 10 e ) + vei itse tekemänsä kortin ( hänellä myös opettaja vaihtuu ). Yläkoululainen ei vienyt mitään.
 

Yhteistyössä