Mitä lapsesi vei lahjaksi opettajalleen, hoitajalleen tai kerhonohjaajalleen? vai veikö mitään? lasten iät?

  • Viestiketjun aloittaja "Hei"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heh";23914405]Ja kerhotäti ihan varmasti pitää jotain neljä vuotiaan räpeltämää korua?[/QUOTE]

Koru on ihan oikee, ei mikään leluhärpäke. Kerhotäti on ihastellu mun lähes samanlaist, joka seki pojan tekemä. Korujen tekemises on menny useempi päivä. Välil meni itkuks ku ei millään onnistunu, mut pikkumies ei kuitenkaan luovuttanu. Mä toki neuvoin ja autoin, mut vaan ihan pikkasen. Sukuvian, kiinnostuksen ja harjotuksen aikaan saamaa...
 
"vieras"
Seiska ja viidesluokkalaiset eivät vieneet mitään. Samat opettajat ens vuonnakin.
Toka ja neljäsluokkalaisen kohdalla osallistuin yhteislahjaan.
Eskarilainen vei kesäkukan (jonka nimeä en saa päähän) opettajalleen. Oli minun ja mummon mukana puutarhalla ja ite sit sieltä valitsi mieluisen ja oli opettajallekin selittänyt ummet ja lammet tuosta puutarhalla käynnistä. Alunperin olis halunnut viedä 2 m korkean runkoruusun, mut sain sit neuvoteltua vähän pienemmän vaihtoehdon.

Ens vuonna tuo joka pääsee kuutoselta leipoo opettajan huoneeseen kakun. Vanhin leipoi vuosi sitten ja luultavasti sit saavat jokainen aikanaan sen leipoa. Ja vievät koululle jo päivää paria ennen koulun loppua.
 
Foortti harmaana
[QUOTE="ope";23923488]ai kamala. tää on se pahin kauhuskenaario: lapsen äipän askartelemaa krääsää. :([/QUOTE]

Kiitti ;)
Nehän voi kato heittää kiveen, sama se mulle on.
Enhän mä ko. hommaa olekkaan "harrastanut" kun 21v.
 
"vieras"
ei vieny yhtikäs mitään koska mä totaalisesti unohdin koko asian koska olen ollu ihan poikki työpäivien jälkeen. hyvä että oon tajunnu tehdä ruokaa, käydä suihkussa ja mennä nukkumaan. ja harmittaa aivan vietävästi koska lapsen toinen kerhotäti jäi vielä nyt eläkkeelle ja me ei muistettu mitenkään kun tämä tollo äiti unohti!!! :(
 
"vieras"
[QUOTE="ope";23925205]ihan sama kuinka kauan olet sitä harrastanut. mutta saajalle se on vain kippo, mikä ei välttämättä sovi makuun tai sisustukseen. ja jää siis käyttämättä ja kaapin perälle kummittelemaan. mieti vähän.[/QUOTE]

niin, siis anteeksi SULLE se on vaan kippo jonka voi heittää mäkeen.

itse olisin todellakin ilahtunut moisesta koska arvostan hyvin paljon kätten töitä kun esim. tiimarista hankittua krääsäsälää ja sitä ainaista karkkivuorta tai kahvipakettia (jota ei meillä edes juoda).

ja eiköhän Foortti ole saanut palautetta noista että tuskin nyt ihan meni väärään osotteeseen.
 
4v lopetti nykyisessä päiväkodissa, vei kolmelle hoitajalle "joka naisen selviytymis paketin" ja leikkokukkaan. Niin ja itseleivottuja voisilmäpullia ja korvapuusteja.

Molemmilta isommilta lapsislta vaihtuu opettajat ja veivät toiselle koruja ja leikkokunan.
Toisen open syntyvälle vauvalle pari vaatekappaletta ja leikkokukan.

Lisäksi sekä reksille että vaksille gerberat.
 
Viimeksi muokattu:
"diipadaapa"
Gerberan 5v. valitse itse vaaleanpunaisen ja gerberan 9v valitse itse oranssin. Olen alalla ja kyllä kukkia on aina kivoin saada. Kaikessa muussa tilpehöörissä on se vaara että ne ovat saajasta aika kaameita, vaikka niillä tunnearvoa olisikin.
 

Yhteistyössä