tytöt lopettavan Tarhan heinäkuun alusta ja haluan muistaa tarhantätejä hyvästä työstään jollakin lahjalla. Nyt saa tulla ehdotuksia, toisaalta olisi mukava muistaa jokaista erikseen jollain pienellä :wave:
juup, sellanen olisikin kiva! Sillä paljon enempi arvoa ja tunnetta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:19 4-kerroksen väkeä kirjoitti:lapsen oma tekemä juttu ja kortti on mun mielestä parempi, kuin joku ostettu kukkakimppu tai suklaarasia...
taas joku etelä-suomessa oleva puhuu! mä ainakin meinaan viedä just lapsen tekemän jutun!Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:26 tarhantäti kirjoitti:elkää herrantähden kantako meille tollasta krääsää ja rojua! näämme ihan riittävästi niit lasten tekemiä hamahelmiä yms töissäki, pursuu korvista ja jokapaikasta sellanen roju. jos siis tarhantätiä ILAHDUTTAA haluat niin joku kiva ihan laadukas vaik marimekkoo tai iittaalaa. ei sen tartte mikään kallis olla, vaik kivituikku tai patalappu käy, mut ei tosiaan mitään lasten sökerryksiä, niit katsellaan aamusta iltaan! ymmärtänette??!!
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:26 tarhantäti kirjoitti:elkää herrantähden kantako meille tollasta krääsää ja rojua! näämme ihan riittävästi niit lasten tekemiä hamahelmiä yms töissäki, pursuu korvista ja jokapaikasta sellanen roju. jos siis tarhantätiä ILAHDUTTAA haluat niin joku kiva ihan laadukas vaik marimekkoo tai iittaalaa. ei sen tartte mikään kallis olla, vaik kivituikku tai patalappu käy, mut ei tosiaan mitään lasten sökerryksiä, niit katsellaan aamusta iltaan! ymmärtänette??!!
Olipa muuten hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:20 Leija kirjoitti:Ajattelin viedä jotain syötävää tai sitten lahjakortit jonnekin, missä voi nauttia kahvit tai pizzat.
mä ajattelin kans mein pph:lle lahjakortin yhteen ravintolaan täällä ja sit vielä jotain muuta siihen päälle. Niin hyvä hoitaja on ollut. Ja erona vielä se että hoitaa ainoastaan meidän lapsia, että ei varmasti keväällä huku tavaramäärään...Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:24 Tyttöni Tuulispää kirjoitti:\Olipa muuten hyvä ideaAlkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:20 Leija kirjoitti:Ajattelin viedä jotain syötävää tai sitten lahjakortit jonnekin, missä voi nauttia kahvit tai pizzat.