Mitä lahjaksi/kiitokseksi Tarhantädeille

Me varmaan tehdään hoitotätille sellainen tyynyliina mihin painetaan pojan käsien ja jalkojen kuvia ja kirjoitetaan, että hyvää yötä. Eikä ole mikään kauheen kallis investointi, mut kuitenkin persoonallinen. :)
 
Me ollaan viety tarhaan mm.

- itse leivottu kakku
- suklaakonvehteja
- kori, jossa on kahvipaketti & suklaata

Lisäksi on aina ollut itsetehty kortti. Kerran pyysin lasta kertomaan millaista tarhassa on ja millaisia hoitajat ovat ja kirjoitin ne korttiin. Tuli tosi ihana: "Anu on mua kovasti rakastanu." jne.
 
elkää herrantähden kantako meille tollasta krääsää ja rojua! näämme ihan riittävästi niit lasten tekemiä hamahelmiä yms töissäki, pursuu korvista ja jokapaikasta sellanen roju. jos siis tarhantätiä ILAHDUTTAA haluat niin joku kiva ihan laadukas vaik marimekkoo tai iittaalaa. ei sen tartte mikään kallis olla, vaik kivituikku tai patalappu käy, mut ei tosiaan mitään lasten sökerryksiä, niit katsellaan aamusta iltaan! ymmärtänette??!!
 
Ina
Meilläkin omat lapset askartelevat ihan tarpeeksi kaikkea kivaa. Joten mä ainakin hoitotätinä olen tykännyt ihan vain kukista. Kerran sain kristalliset ihan pinet vaasit, joihin on nyt kiva laittaa omien lasten keräämiä kukkia. Ja kerran ihan pienen pupu taulun, jossa oli kolme pupua. Ihan kuin meitä oli kolme hoitajaa silloin päiväkodissa.

Nyt kun olen pph ja yks lapsi lopetti niin sain orvokkeja amppelissa. Aivan ihana lahja!! Tosin lisäksi sain lahjakortin kasvonaamioon ja - hierontaan :heart:
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:26 tarhantäti kirjoitti:
elkää herrantähden kantako meille tollasta krääsää ja rojua! näämme ihan riittävästi niit lasten tekemiä hamahelmiä yms töissäki, pursuu korvista ja jokapaikasta sellanen roju. jos siis tarhantätiä ILAHDUTTAA haluat niin joku kiva ihan laadukas vaik marimekkoo tai iittaalaa. ei sen tartte mikään kallis olla, vaik kivituikku tai patalappu käy, mut ei tosiaan mitään lasten sökerryksiä, niit katsellaan aamusta iltaan! ymmärtänette??!!
taas joku etelä-suomessa oleva puhuu! mä ainakin meinaan viedä just lapsen tekemän jutun!
 
minua on ilahduttanut kaikkein eniten, kun olen saanut:
kukkia
ruukussa kuukausimansikan ja lottorivin oisko ollut 10vko

jos itse veisin niin voisin kuvitella, että lapsi maalaisi itse ruukun ja istuttaisi siihan esim. ton kuukausimansikan, hinnaksi ei tulisi kun n.3-4? ;)
 
Tarhantäti vol2
Täällä toinen tarhantäti ( etelä-suomesta :D ) ja tälle kyllä kelpaa muisto kun muisto;

Tässäpäs vuosien varrelta kertynyttä:
* lukemattomia kynttilänalustoja ( partylite, iittala jne..)
* kynttilöitä ( myös lasten koristelemia)
* karkkia
* viiniä
* kukkia
* kirjoja
* rintakoru (aarikan tonttu)
* itte tehty kakku
* cd
tossa vaan noi mitkä tuli tolleen äkkiseltään. Mun "lemppareita" on kirjat (joku leikkikirja), cd (anni-tannin lastenlaulut), ja näin keväällä kukat tietty. Ja tietty kaikki itte tehty on tosi sööttiä.

Ihaninta on muistaminen :heart: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 21:26 tarhantäti kirjoitti:
elkää herrantähden kantako meille tollasta krääsää ja rojua! näämme ihan riittävästi niit lasten tekemiä hamahelmiä yms töissäki, pursuu korvista ja jokapaikasta sellanen roju. jos siis tarhantätiä ILAHDUTTAA haluat niin joku kiva ihan laadukas vaik marimekkoo tai iittaalaa. ei sen tartte mikään kallis olla, vaik kivituikku tai patalappu käy, mut ei tosiaan mitään lasten sökerryksiä, niit katsellaan aamusta iltaan! ymmärtänette??!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Joo ihan varmaan :LOL: !

Mut kuule, ihan ammatinvalintakysymys :whistle: .
 
nosto
itse olen tätä myös miettinyt poika lopettaa eskarissa ja tyttö jatkaa päiväkodissa heillä eri opet eli pitäisi muistaa useampaa tätiä eli mietintä myssy on ollut päässä pitkään. Jouluna vein PartyLiten lasitähdet ja tuikkivia mut nyt kesällä ajattelin jotain muuta viedä.
Onko vielä ideoita teillä?
 
äityli71

Mun poika vei viime keväänä jokaiselle eskaritädille (n.5 kpl) kesäkukan. Kukka oli omassa muoviruukussaan, jonka ympärille kääräisimme ja liimasimme aaltopahvia koristeeksi ja sidoimme koko komeuden niini-narulla kiinni. Tuli nätit lahjat ja edulliset, kukka n.1 ?. Narun sisään vielä pujotimme pienen kortin, jossa oli kesätoivotukset ja pojan nimi.
 
tarhantäti myös
just joo:

Tervetuloa vaan itse kokeilemaan, kuinka helppoa työ päiväkodissa on. Tolla asenteella et selviäisi päivästäkään!
On varmasti todella syvältä huolehtia sinun lapsestasi, kun asenne on tuo työntekijöitä kohtaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:24 Tyttöni Tuulispää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 12:20 Leija kirjoitti:
Ajattelin viedä jotain syötävää :p tai sitten lahjakortit jonnekin, missä voi nauttia kahvit tai pizzat.
Olipa muuten hyvä idea :)
mä ajattelin kans mein pph:lle lahjakortin yhteen ravintolaan täällä ja sit vielä jotain muuta siihen päälle. Niin hyvä hoitaja on ollut. Ja erona vielä se että hoitaa ainoastaan meidän lapsia, että ei varmasti keväällä huku tavaramäärään...
 
Vie kossupullo :LOL: ettei tätit huku niihin piirrustuksiin.

Ei vaan ite tein tarhassa hommia jokusen vuoden ja kaikki lahjat oli aivan ihania. Eniten tykkäsin ajatuksella ja tunteella annetusta lahjasta esim. piirrustus. joskus sain lahjakortin kylpylään ja tuli vähän sellainen fiilis et on perheen pakko esitellä et on varaa...

Vie vaikka hauska kärpäslätkä.
 

Yhteistyössä