Muistan ja muistan! OiiiiiAlkuperäinen kirjoittaja heliht:ralliauto-karkkeja, joita sai kioskin irtokarkkiosastolta? kauheen sitkeitä... mutta niin hyviä
ja sellasta jätskiä, mikä oli auton muotoisessa muovipikarissa.
eihän nää oo niitä ihania autoja joita on lauantaipussissa?Alkuperäinen kirjoittaja heliht:ralliauto-karkkeja, joita sai kioskin irtokarkkiosastolta? kauheen sitkeitä... mutta niin hyviä
ei oo enään missään niitä ralliautoja, oli aika isoja kooltaan, punasia ja keltasia.Alkuperäinen kirjoittaja hepsankeikka:eihän nää oo niitä ihania autoja joita on lauantaipussissa?Alkuperäinen kirjoittaja heliht:ralliauto-karkkeja, joita sai kioskin irtokarkkiosastolta? kauheen sitkeitä... mutta niin hyviä
SAMA!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Ja disco light-siideri
JUUUUUU toi oli niin ihanaa Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteenAlkuperäinen kirjoittaja Grynna:MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua )
suklaapilveä myydän vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Oiiiih! , vaikka mitä kaikkea mitä oon unohtanut kaivata!
-Jengajäätelöt - Piiiitkä korkkiruuvin mallinen mehujää
-Suklaapilvijäätelö
-Roger Rabbit -jäde (sisällä oli sellaista punaista mönjää)
Lidlisssä on kirsikkajuttuja, ainakin jugurtteja ja rahkaa.Alkuperäinen kirjoittaja iveras:JUUUUUU toi oli niin ihanaa Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteenAlkuperäinen kirjoittaja Grynna:MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua )
Juu testattu on ne on vaan tosi keinotekoisen makuisia, ei maistu oikee kirsikka niissä.Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Lidlisssä on kirsikkajuttuja, ainakin jugurtteja ja rahkaa.Alkuperäinen kirjoittaja iveras:JUUUUUU toi oli niin ihanaa Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteenAlkuperäinen kirjoittaja Grynna:MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua )
Kiitos vinkistä, pitääpä tehdä ekskursio Liiteriin joskus!Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Lidlisssä on kirsikkajuttuja, ainakin jugurtteja ja rahkaa.Alkuperäinen kirjoittaja iveras:JUUUUUU toi oli niin ihanaa Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteenAlkuperäinen kirjoittaja Grynna:MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua )
tämä!! Ja Polka-jäätelö.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mövenpickin vaahterasiirappi-saksanpähkinä-jäätelöä..
Ainaki citymarketeissa on Laitilan virvoitusjuomatehtaan banaanilimpparia myynnissä =) sellasissa vanhanaikaisissa pulloissa.Alkuperäinen kirjoittaja heliht:BANAANILIMPPARIA
isä osti sitä mulle raveista aina...
Pommacjäätelöä on vieläki myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sellaisia jäätelötötterön muotoisia karkkisysteemejä, missä oli muovia se alaosa ja itse jäätelöpallo oli kovaa karkkimassaa tms. ja siellä sisällä oli karkkijauhetta (siis siellä alaosassa).
Onkohan calippoja enää? Mehujäätä siis.
Entäs pommac mehujäätelöö?