Mitä kaipaat kauppoihin, joita ei enää myydä????????????

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hepsankeikka
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
ralliauto-karkkeja, joita sai kioskin irtokarkkiosastolta? kauheen sitkeitä... mutta niin hyviä :p
ja sellasta jätskiä, mikä oli auton muotoisessa muovipikarissa.
eihän nää oo niitä ihania autoja joita on lauantaipussissa?
 
mitä nyt on mainittukin, solero, polkka, metsätähti...

Sit sellaset kielen värjäävät tikkarit. Ja Arnoldsista ei saa enää vaahterasiirappidonitsia |O

Ja disco light-siideri ja oriental henna-tuotteet sekä sellanen muotovaahtomainen shampoo. Ja body shopista sai joskus sellasta kivaa muotoiltavaa saippuaa mitä olis kiva saada lapsille.
 
MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua :eek: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja hepsankeikka:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
ralliauto-karkkeja, joita sai kioskin irtokarkkiosastolta? kauheen sitkeitä... mutta niin hyviä :p
ja sellasta jätskiä, mikä oli auton muotoisessa muovipikarissa.
eihän nää oo niitä ihania autoja joita on lauantaipussissa?
ei oo enään missään niitä ralliautoja, oli aika isoja kooltaan, punasia ja keltasia.
 
iveras
Alkuperäinen kirjoittaja Grynna:
MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua :eek: )
JUUUUUU toi oli niin ihanaa :p Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteen :p
 
pilvi
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Oiiiih! :p, vaikka mitä kaikkea mitä oon unohtanut kaivata! :D

-Jengajäätelöt - Piiiitkä korkkiruuvin mallinen mehujää
-Suklaapilvijäätelö
-Roger Rabbit -jäde (sisällä oli sellaista punaista mönjää)
suklaapilveä myydän vieläkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja iveras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grynna:
MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua :eek: )
JUUUUUU toi oli niin ihanaa :p Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteen :p
Lidlisssä on kirsikkajuttuja, ainakin jugurtteja ja rahkaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja iveras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grynna:
MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua :eek: )
JUUUUUU toi oli niin ihanaa :p Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteen :p
Lidlisssä on kirsikkajuttuja, ainakin jugurtteja ja rahkaa.
Juu testattu on :p ne on vaan tosi keinotekoisen makuisia, ei maistu oikee kirsikka niissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja iveras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grynna:
MAC-mehujäätä, Hopeatoffeeta ja ennen kaikkea Mövenpickin Schwarzwälder-jäätelöä, jossa oli suklaa- ja vaniljajäätelöä sekä kirsikkaa. (Suomesta ei muutenkaan saa juuri mitään missä olis kirsikkaa, esim. kirsikkajugurtteja olen löytänyt tasan yhtä merkkiä, ja siinäkin on jotain ihme punajuurimehua :eek: )
JUUUUUU toi oli niin ihanaa :p Ja jaan kanssasi tuon kirsikka-tuotteiden puutteen :p
Lidlisssä on kirsikkajuttuja, ainakin jugurtteja ja rahkaa.
Kiitos vinkistä, pitääpä tehdä ekskursio Liiteriin joskus!
 
??
Sellaisia jäätelötötterön muotoisia karkkisysteemejä, missä oli muovia se alaosa ja itse jäätelöpallo oli kovaa karkkimassaa tms. ja siellä sisällä oli karkkijauhetta (siis siellä alaosassa).

Onkohan calippoja enää? Mehujäätä siis.

Entäs pommac mehujäätelöö?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Sellaisia jäätelötötterön muotoisia karkkisysteemejä, missä oli muovia se alaosa ja itse jäätelöpallo oli kovaa karkkimassaa tms. ja siellä sisällä oli karkkijauhetta (siis siellä alaosassa).

Onkohan calippoja enää? Mehujäätä siis.

Entäs pommac mehujäätelöö?
Pommacjäätelöä on vieläki myynnissä.
 

Yhteistyössä