Onhan neekeripusut myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Neekerinsuukkoja.
Onhan neekeripusut myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Neekerinsuukkoja.
pelkät pusut nykyisin.. eiku suukkoja ne on!Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Onhan neekeripusut myynnissä.Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:Neekerinsuukkoja.
Paljon tuttuja näissä 70-luvun kakaralle. Muistatko vielä sellaiset leijona-askit joissa oli pentu, äiti ja isä. Siis 3 eri vahvuutta, salmiakkia. ihania !!Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en siinä mielessä kaipaa mitään kun en voisi kumminkaan enää syödä mutta ihania olivat:
Lemon-Puff keksit
Sirtuunatäytteiset Kantolan Mariet
Valion lakkajäätelötorttu
Tuff-tuff karkit
Zoom, Disco ja Fonda patukat
Rix-rax suklaa
Blokki riisisuklaa (iso levy)
Kissa-salmiakki
Top-pastillit (sellaisia pastellivärisiä kuin pieniä tyynyjä)
Ananaslipsi
Ingmanin Jaffajogurtti
Kola-karkit
Marabou Mintchocosuklaanapit
Siesta ja Lola-patukat
Plussaa kurkulle-pastillit
Polkkatoffee
Skottitoffee
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Black Pete
Sitä taitaa saada vieläkin, itse ostin joitakin kuukausia sitten olikohan "cool blue" tms. shampoota jossa oli mentholia? Raikasti päänahan mukavasti!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ja body shopista sitä shampoota (sininen iso pullo), joka maksoi jotain yli 50 markkaa, nimeltään joku blue..
TODELLAKIN Roger Rabbit mehujää!!! Se punanen kielen muotonen lima siellä sisällä oli niiin hyvää!!Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Oiiiih! , vaikka mitä kaikkea mitä oon unohtanut kaivata!
-Jengajäätelöt - Piiiitkä korkkiruuvin mallinen mehujää
-Suklaapilvijäätelö
-Roger Rabbit -jäde (sisällä oli sellaista punaista mönjää)
Noista ruskeista mulle tulee mieleen He-Man karkit, on sellasia He-Manin kilven muotosia. Ne on pehmeitä ruskeita lakritsi-salmiakin makuisia, näyttävät vähän ufoilta kieltämättä, mut He-Manin kilpiä ne on.Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:Tarkoitatko sellaisia tummanruskeita, jotka eivät ole niin kovia kuin tavalliset ufot? Siitä niitä, jotka maistuu vähän lakritsilta? Niitä saa ainakin Makuuneista.Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Noi mä tiedän ja on kans hyviä, mutta en niitä tarkoita.Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:ufoja on tosi monenlaisia. Mustaa, vihreetä, punaisiakin taitaa olla paria erilaista, sit on ihan niitä perussalmiakkiufoja.Alkuperäinen kirjoittaja sss:oliko nuo Ufot vaaleenpunasia joissa oli musta raita?Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:Mehujää joka oli kämmenen muotoinen, etusormi pystyssä. En muista nimeä, söin usein.
Ufo -irtokarkkeja jotka olivat kuin pahvia päältä ja sisällä salmiakkijauhoa.
Polkkajäätelö
Sun-Icen rommirusinatuutti
PK -purkka
Sellasia saa ainaki Halpa-Hallista
Ihanan kirpeitä ja äkäisiä
Meidän lähikiskalla myytiin sellaisia ISOJA ufoja, mutta en ole niihin enää niiden aikojen jälkeen törmännyt...