vierailija
liemikuutioitaPikkukaloja söi liikaa
liemikuutioitaPikkukaloja söi liikaa
Ja käynyt kähveltämässä jonkun sikalasta."Amflora on geenimuunneltu BASF:n kehittämä peruna. Se on erittäin tärkkelyspitoinen ja jopa limaisen tuntuinen, minkä vuoksi paperiteollisuus käyttää sitä tärkkelysperunana, paperin täyteaineena. [1] Lajike on tarkoitettu myös rehuksi mutta ei ihmisravinnoksi.[2]"
Niin, että jos tätä oot keitellyt, niin ymmärrän että tuntuu vähän erille
Ei oo näkynyt vieläkään.No, nyt sitä linkkiä sitten oikeasti
en tiedä mut luomuja valvotaan, muita eiNe kanat ruokitaan eri tavalla ja munien ravintoarvo on silloin hiukan poikkeava. Viljassa ja kasviksissa on vähemmän seleeniä ja maitoon ei ole lisätty D-vitamiinia kuin aika hiljattain. Mutta kananmunien osalta en nyt ihan muista. Tietääkö kukaan varmuudella?
ei ole tähän asti tehty sellaisia vaan saadaan kasvi itse tuottamaan sen myrkyn joka ennen piti lisätä. Siksi maissijätteetkin pilaavat maan ja pohjavedetMinä luulen että viljelykasvit geenimanipuloidaan vastustamaan hyönteisiä että viljelyssä voidaan vähentää niitä myrkkyjä.
Näin minäkin olen asian ymmärtänyt.ei ole tähän asti tehty sellaisia vaan saadaan kasvi itse tuottamaan sen myrkyn joka ennen piti lisätä. Siksi maissijätteetkin pilaavat maan ja pohjavedet
Ei makuvesiä kuitenkaan?Join vettä.
Nyt olisi hyvä aika kerätä niille niitä kellariin talveksi. Pilkkiporukat voi ostaa niitä myös, jos ei ole kanojaEi lisätä mut kana tahtoo toukkia, matoja ym. Niitä ei tutkimukset tunne
Onpa todella kuvottavaa kellari täynnä matoja ja toukkia.Nyt olisi hyvä aika kerätä niille niitä kellariin talveksi. Pilkkiporukat voi ostaa niitä myös, jos ei ole kanoja